Za wysokie tętno

11. Data: 2007-04-12 23:52:08

Temat: Re: podwyższyć Mai tętno ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1176416389.743069.271240@q75g2000hsh.googlegrou
ps.com...
On 13 Kwi, 00:14, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1176409283.851307.143360@y5g2000hsa.g
ooglegroups.com...
> On 12 Kwi, 20:03, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Maja"
<e...@i...pl> napisał w

> wiadomościnews:1176385094.145046.46440@o5g2000hsb.go
oglegroups.com...> On
11 Kwi, 23:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:> Użytkownik "Maja"

> <e...@i...pl> napisał w

oglegroups.com...

> Udowodnij mi to i daj mi w końcu spokój.
>
> -jakoś nie czuję przymusu udowadniania czegokolwiek...zwłaszcza Majuś
> tobie... ;)
> [...]

Już udowodniłeś.
Temat zamknięty.

-Widać jeszcze nie... ;)
Gdyby był zamknięty nie reagowałabyś jak byk na czerwoną płachtę... ;P
Nie masz dystansu -więc temat jest otwarty- obrażalska pannico z liceum! ;)
Swoją drogą coś się musiało w tym wieku ci "przydażyć"...skoro utknęłaś w
nastoletniactwie...

12. Data: 2007-04-13 00:05:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 13 Kwi, 00:14, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Udowodnij mi to i daj mi w końcu spokój.
>
> -jakoś nie czuję przymusu udowadniania czegokolwiek...zwłaszcza Majuś

Już udowodniłeś.
I jeszcze raz przypomnę - ta grupa nie służy do luźnych pogadanek o
niczym.
EOT

Maja

---
-Masz prawo Magdziulku do swojego zdania na temat tego co to EOT a co
nie-ale my tu gadu gadu a do zdrowia sie a ni na krok nie zbliżamy...a to
jak najbardziej w temacie tej i jeszcze jednej grupy... ;P

A ty się tu bawisz w ekspertkę -tylko po to by sobie poprawić poczucie
własnej wartości...bycia potrzebną...itede itepe. ;)

13. Data: 2007-04-14 07:00:04

Temat: Re: Za wysokie tętno
Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <e...@i...pl> wrote in message
.com...

>Przede wszystkim echo serca.

zrobione. z podejrzanych zdan opisu wyniku mam:

"wydluzone nici sciegniste zastawki mitralnej. nieznacznie pogrubiale platki
zastawki mitralnej. wypadanie przedniego platka zastawki mitralnej. sladowa
niedomykalnosc mitralna. sladowa niedomykalnosc trojdzielna".

czyli wady jakies sa. Czy z tego podwyzszone tetno moze wynikac?
zapisze sie z tymi wynikami do lekarza ale moze ktos wczesniej mi tu
napisze.

pozdrawiam
Wojtek

14. Data: 2007-04-14 09:13:44

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 09:00, "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> wrote:
> [...]
> zastawki mitralnej. wypadanie przedniego platka zastawki mitralnej. sladowa
> niedomykalnosc mitralna. sladowa niedomykalnosc trojdzielna".

Kardiolodzy lubią o tym mówić (o wypadaniu płatka, śladowej
niedomykalności mitralnej lub trójdzielnej), że połowa, albo i więcej
pacjentów to ma. Nie są to sprawy poważne, ale oczywiście kardiolog,
do którego się wybierasz powinien zobaczyć obraz echa. Co dwóch
lekarzy, to nie jeden.
Niektórzy pacjenci odczuwają wypadanie płatka jako pewien dyskomfort,
niektórzy w ogóle tego nie odczuwają. Generalnie się tego nie odczuwa.
Szybsze tętno wcale nie musi być tym powiązane. Przyczyna może być
błaha. Niemniej jednak tętno należałoby trochę obniżyć, aby odciążyć
serducho, tym bardziej jeśli przyspieszona akcja serca występuje
często i trwa długo. Pomijam fakt, że jest to uciążliwe i
nieprzyjemne.
Tak więc wizyta u kardiologa jak najbardziej się przyda. Przede
wszystkim Cię wyciszy, a to bardzo ważne.
Może dostaniesz jakiś betabloker na zwolnienie akcji serca. Może
magnez, potas, wapń. Nie przypuszczam jednak, aby przyczyna Twoich
dolegliwości była poważna.

Pozdrawiam serdecznie,
Maja

15. Data: 2007-04-14 09:17:17

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czyli wady jakies sa. Czy z tego podwyzszone tetno moze wynikac?
> zapisze sie z tymi wynikami do lekarza ale moze ktos wczesniej mi tu

Jeszcze jedno :) Zrób poziom hormonów tarczycy we krwi przed wizytą u
kardiologa. To bardzo ważne. I poziom elektrolitów.

Pozdrawiam,
Maja

16. Data: 2007-04-14 09:32:21

Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

Jeszcze jedno :) Zrób poziom hormonów tarczycy we krwi przed wizytą u
kardiologa. To bardzo ważne. I poziom elektrolitów.

krew przebadana jest na wszystkie strony i wszystko w normie.

Wojtek

17. Data: 2007-04-14 09:33:09

Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

[...]

w jaki sposob ta nieprzyjemnosc jest odczuwana? bo moze zyje z tym i sie
przyzwyczailem :)

czy np. nerwowosc z tego moze wynikac?

dzieki serdeczne
Wojtek

18. Data: 2007-04-14 13:32:10

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 11:33, "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> wrote:
> [...]
> nieprzyjemne.
>
> w jaki sposob ta nieprzyjemnosc jest odczuwana? bo moze zyje z tym i sie

Być może się przyzwyczaiłeś, a może w ogóle tego nie odczuwasz. Może
to co Ci dokucza jest spowodowane czymś całkiem innym.
Przy wypadaniu płatka niektórzy odczuwają czasami np.nieregularne
bicie serca. Czasami może być troszkę przyspieszone. Ale generalnie
tego się nie odczuwa. Zazwyczaj zostaje wykryte przypadkowo podczas
echa serca. Samo wypadanie płatka nie jest groźne. Ale niech kardiolog
"rzuci na to okiem". Poza tym musi Cię osłuchać i posłuchać jak
pracuje serce.

> czy np. nerwowosc z tego moze wynikac?
>
> dzieki serdeczne
> Wojtek

Nerwowość może zwiększać odczuwanie "wypadania płatka". Poza tym
nerwowość podnosi tętno. Lepiej podnosić tętno wysiłkiem fizycznym
(zdrowe:), niż nerwami. Nerwy to ogromny wróg serca. Brak ruchu
zresztą też...

Pozdrawiam serdecznie,
Maja

fakoemulsyfikacja zaćmy