Re: Ząb w tragicznym stanie - pomocy !!!

Data: 2004-05-16 08:05:53
Temat: Re: Ząb w tragicznym stanie - pomocy !!!
Od: "Adam" <s...@o...pl>

W wiadomości: c865gg$edb$...@i...gazeta.pl ,
której nadawcą było Dust999 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> zostało
napisane:

> Witam,
>
> Bardzo prosze o odpowiedz, co mam zrobic w mojej sytuacji. Mianowicie
> cierpie koszmarny bol zeba, ten zab byl juz wczesniej leczony (a
> przynajmniej "zatruwany") jednakze wciaz bolal tak bardzo, ze
> dentysta nie mogl nic zrobic (jakies podwojne znieczulenie w
> zastrzyku, rzekomo najsilniejsze, znieczulilo mi polowe twarzy ale
> nie owego zeba niestety). Teraz ledwo moge wytrzymac z bolu, przez
> zeba nie moge spac, chodzic do pracy i tak dalej. Mam w zwiazku z tym
> pytanie - co robic??? Skoro znieczulenie na mnie nie dziala a zeba
> [...]

sprobuj poszukac gabinetu z czyms takim do znieczulenia -
http://www.implantolog.com/dental/02_qs_cotojest.htm
znieczulenie srodkostne, naprawde rewelacja.
a tak na przyszlosc - dbaj o zęby, bo to 'zatruwanie' i leczenie kanalowe ze
zdrowego zeba raczej sie nie wzielo...

--
milego dnia
adam, gg# 402495