Zabawa logiczna - rozmowa z nastolatkiem.

41. Data: 2007-01-26 15:47:25

Temat: Re: Zabawa logiczna - rozmowa z nastolatkiem.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
news:epd5nl$qes$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdyby dziecię było płci żeńskiej, to dalej powinno dodać coś w stylu "nikt
> mnie nie rozumie" (w przestrzeń) oraz "nigdy nie będę taka jak ty" (do
> matki, mrużąc oczy).

Czasami jeszcze, dla wzmocnienia efektu, dodaje: "zabiję się".
Po czym nie spełnia obietnicy.

Qra

42. Data: 2007-01-26 15:49:38

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Elske<k...@o...pl>

> Można obciąć jak będzie spał ;)

Ja bym się i tak bał :D

Paw.

43. Data: 2007-01-26 15:51:56

Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Jan 2007 13:04:28 +0100, Old Rena <o...@W...gazeta.pl>
wrote:

> [ciach 10 dób]

> Aż ojciec nie wytrzyma i znowu się wyrwie...

Skąd wiesz? Kurde, jeszcze jedna co chyba ze mną mieszka a ja nic o tym
nie wiem :)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

44. Data: 2007-01-26 15:53:35

Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Jan 2007 11:55:37 +0100, Agnieszka <a...@z...pl> wrote:

> To by było coś w tym stylu: wyłącz komputer, idź się wykąpać, umyj głowę
> i obetnij wszystkie pazury, a potem zejdź na kolację.
> U mnie działa ;-)
>
> Agnieszka (no dobra, jakby nie zadziałało, to to jest kwestia wypięcia
> jednego kabelka z rutera, a internetu bardzo potrzebuje do konkursów)

Już pisałem - wypnij kabelek i zajrzyj do pokoju za pół godziny, Zdziwisz
się, jaki będzie zajęty mimo braku komputera.

Borek

45. Data: 2007-01-26 15:56:56

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> napisał
w wiadomości news:op.tmrqflzvu0t02r@borek...

> Już pisałem - wypnij kabelek i zajrzyj do pokoju za pół godziny, Zdziwisz
> się, jaki będzie zajęty mimo braku komputera.

Zajęcie się czymkolwiek oczywiście nie jest problemem. Tyle tylko, że brak
internetu jest cholernie uciążliwy w jego przypadku. On NIE CHCE tego
ryzykować. Pod tym względem MOLNARka ma rację - trzeba znaleźć bat, który
zadziała ;-)

Agnieszka

46. Data: 2007-01-26 16:01:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Już pisałem - wypnij kabelek i zajrzyj do pokoju za pół godziny, Zdziwisz
> się, jaki będzie zajęty mimo braku komputera.

Rozpaczaniem? Szukaniem przyczyny? ;-)

Qra, moje to zaraz krzyczy: "nie ja, ja nic nie zepsułam"

47. Data: 2007-01-26 16:24:28

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Chcesz mieć długie włosy -- to je myj.
> Ale u nas jest taka umowa -- będą brudne -- zetnę.
> I on _wie_ że zetnę.

W nocy?

--

Gosia, juz sobie wyobraziłam Siwa jak sie skrada do spiacego Byska;D

48. Data: 2007-01-26 17:45:54

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Jan 2007 10:47:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> Zapodaję taką kolację, po której murowana biegunka przez 3 dni

Albo podaję najbardziej obrzydliwe lekarstwo przez kilka dni.
--
Elżbieta

49. Data: 2007-01-26 17:53:07

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki napisał(a):

> Ja bym się i tak bał :D

Nie znasz tego ? To przecie stary numer - jak tylko zetnie to wpadną
Filistyni z OWP i go zwiążą.
Adam

50. Data: 2007-01-26 17:56:22

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Jan 2007 15:11:21 +0100, Elske napisał(a):

> Można obciąć jak będzie spał ;)

Bardzo dawno temu małolaty nosiły takie długie ogony z tyłu, ten, o którym
mowa miał chyba jeszcze długą grzywkę chyba to była jakaś fryzura ala
Limahl czy coś w ten deseń. Przechodząc klatką schodową usłyszałam jak
sąsiadka groziła (dość głośno) synowi, że na spaniu mu obetnie. Słowa nie
dotrzymała ;)
--
Elżbieta

for riki: very tempting pics - iy ihfu guy rogsa - (1/1)
Kontakt przedszkole - rodzic
Ksiażki
Polisa POSAGOWA PZU
telefon do mamy