Re: Zabawa z 3-letnia córka...

From: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Zabawa z 3-letnia córka...
Date: Tue, 4 Apr 2006 20:31:39 +0000 (UTC)

t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl> napisali:

> Czy przy takiej gonitwie mozna znalezc chec, czas i sposoby na
> zabawe z 3-letnia córka (oprócz zabrania jej do bawialni Mac
> Donald's oczywiscie). Jak moge spedzac czas z córka?

Czy ten post to prowokacja?
Nie traktuj trzyletniego dziecka jak bezmyslnej ameby. Ona rozumie wiecej
niz Ci sie wydaje. Z dzieckiem w tym wieku mozna juz gadac prawie jak z
doroslym. A i umiejetnosciami moze zaskoczyc.
Nie bede pisal o mozliwych zajeciach, bo za duzo by zeszlo...
Jesli nie mozesz w pelni poswiecic swojego wolnego czasu, bo masz jakies
inne zajecia, to niech Twoja cora w nich uczestniczy. Mow co robisz i
dlaczego, pozwalaj sobie pomagac. I nigdy jej nie zbywaj.

. KRZYZAK .
. Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
.......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .