Zabawy dla 8-12 latków - jakie?

1. Data: 2010-04-07 12:30:29

Temat: Zabawy dla 8-12 latków - jakie?
Od: "yaro" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jedziemy z dzieciakami na weekend w plener i do schroniska - ma ktoś pomysł
na zabawy dla grupy 8-10 dzieci w w wieku 8-12 lat?
Będę wdzięczny za podpowiedzi :)

pozdrawiam
y.

2. Data: 2010-04-07 17:24:39

Temat: Re: Zabawy dla 8-12 latków - jakie?
Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-07 14:30, yaro pisze:
> Witam,
> jedziemy z dzieciakami na weekend w plener i do schroniska - ma ktoś pomysł
> na zabawy dla grupy 8-10 dzieci w w wieku 8-12 lat?
> Będę wdzięczny za podpowiedzi :)

Piłka szt. 1, balon szt. 5 (1 + 4 zapasowe), fura kartek
i długopisy po 1 na dziecko. I nie przeszkadzać ;)

v.

3. Data: 2017-04-26 17:22:12

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 kwietnia 2010 17:00:29 UTC+4:30 użytkownik yaro napisał:
> [...]
> jedziemy z dzieciakami na weekend w plener i do schroniska - ma ktoś pomysł
> na zabawy dla grupy 8-10 dzieci w w wieku 8-12 lat?

huj

4. Data: 2017-04-26 17:22:40

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedziemy z dzieciakami na weekend w plener i do schroniska - ma ktoś pomysł
> na zabawy dla grupy 8-10 dzieci w w wieku 8-12 lat?

huhu
huhhuuhjyr7du6rghwuqsuiqd;8uahu
ugd218
wq