Zabezpieczanie przed kradzieżą

1. Data: 2002-12-11 10:58:58

Temat: Zabezpieczanie przed kradzieżą
Od: "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ! Czy wiecie gdzie w internecie mozna kupic markery swiecące w ultra
fiolecie nazywaja się one Edding 8280, ktore stosuje sie do oznakowanie
sprzatu elektronicznego i nie tylko
Z gory dzieki

Ja_NoSiK

1. Data: 2002-12-11 12:17:51

Temat: Re: Zabezpieczanie przed kradzieżą
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ja_NoSiK" pyta:
> Hej ! Czy wiecie gdzie w internecie mozna kupic markery swiecące w ultra
> fiolecie nazywaja się one Edding 8280

www.google.pl a tam wpisz "Edding 8280". Ja znalazłem.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-12-11 15:01:45

Od: "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chopek" <c...@m...org> napisał w wiadomości
> "Ja_NoSiK" pyta:
>
> www.google.pl a tam wpisz "Edding 8280". Ja znalazłem.

Juz probowalem ale niestety nie znalazlem zadnego konkretnego sklepu
internetowego, ktor wysyla zamowione produkty. Na gogle podalo mi same
jakies obco jezyczne strony. Przeciez nie bede kupowal takiego markera w
Korei lub w Chinach :) Chodzi mi o jakis polski sklep

1. Data: 2002-12-11 15:35:27

Temat: Odp: Zabezpieczanie przed kradzieżą
Od: "Zielona wiedzma" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies obco jezyczne strony. Przeciez nie bede kupowal takiego markera w
> Korei lub w Chinach :) Chodzi mi o jakis polski sklep

jakbyś napisał w wyszukiwarce marker+Edding+8280
od razu pierwszy wynik wyszukiwania miałbyś np.
http://www.partex.com.pl/edding/markspec.htm
ale nie wiem czy oni się zajmują sprzedażą wysyłkową

Zielona wiedźma

1. Data: 2002-12-13 14:52:39

Od: "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielona wiedzma" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> jakbyś napisał w wyszukiwarce marker+Edding+8280
> od razu pierwszy wynik wyszukiwania miałbyś np.
> http://www.partex.com.pl/edding/markspec.htm
> ale nie wiem czy oni się zajmują sprzedażą wysyłkową

Bylem na tej stronie ale oni nie moaja sklepu internetowego.

Janusz

1. Data: 2002-12-13 14:56:25

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospam)@wp.pl> napisał w wiadomości

> Bylem na tej stronie ale oni nie moaja sklepu internetowego.

Ale maja liste dealerow i liste hurtowni.

A poza tym zajrzyj na http://www.conrad.pl/?gr=53&deep=3&page=4 pedzelek
kupisz w kazdym papierniczym. Moze sie nada.

Zaslav

1. Data: 2002-12-15 11:00:16

Od: "Ja_NoSiK" <ja_nosik(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:atcs79$9nb$1@news.tpi.pl...

> [...]
>
> A poza tym zajrzyj na http://www.conrad.pl/?gr=53&deep=3&page=4 pedzelek
> kupisz w kazdym papierniczym. Moze sie nada.

Tez moze byc. Wielkie DZIĘKI

Janusz

kuna w domu ?
Zabezpieczanie sprzętu