Zabezpieczenie wodoodporne

1. Data: 2001-09-17 09:26:57

Temat: Zabezpieczenie wodoodporne
Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym najlepiej zabezpieczyć płytę wiórową, aby była wodoodporna ?

-------------
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2001-09-18 08:06:12

Temat: Re: Zabezpieczenie wodoodporne
Od: "Jendrek" <y...@w...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Czym najlepiej zabezpieczyć płytę wiórową, aby była
wodoodporna ?

Lakierem poliuretanowym (takim, ktorego uzywa sie do malowania
kadlubow zaglowek).
Jezeli to nie jest problem finansowy, to warto zastosowac
sklejke wodoodporna zamiast plyty wiorowej.

Jendrek

1. Data: 2001-09-18 11:27:38

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jendrek <y...@w...polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:01c14018$f342d240$0301a8c0@jendrek...
> [...]
> kadlubow zaglowek).
> Jezeli to nie jest problem finansowy, to warto zastosowac
> sklejke wodoodporna zamiast plyty wiorowej.

To, czy płyta, lub sklejka jest (lub nie ) wodoodporna zależy od rodzaju
(wodoodporności ) kleju użytego do jej produkcji.

Płyta, która nie jest wodoodporna nigdy już taką nie będzie. Można ja tylko,
z lepszym, lub gorszym skutkiem zabezpieczyć przed wpływem wilgoci. Np. la
kierem j.w.

MW

Zlew do kuchni
TBS