Zabudowa kuchni (waw)- moze sie komus przyda (dlugie)

1. Data: 2002-09-11 07:03:18

Temat: Zabudowa kuchni (waw)- moze sie komus przyda (dlugie)
Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Jako ze po raz pierwszy pisze na grupe (czytam od dawna) pomyslalam, ze milo
bedzie zaczac nie od pytania (to w nastepnym poscie), ale od informacji
przydatnych dla innych, ktore udalo mi sie zebrac w ostatnich miesiacach.

Szykuje sie do zabudowy kuchni (380cm dl, 188cm szer). Zabudowa w ksztalcie
litery L, z zabudowanym sprzetem (kuchenka, zmywarka i lodowka). Wszystko w
MDFie, jedena szakfa z witrazykiem podswietlanym od srodka i (z dziwactw)
kosz na smieci w formie wielkiej szuflady - takie cargo.

I oto jak wygladaly moje poszukiwania w Warszawie i okolicach (nadmienie, ze
interesuja mnie raczej przystepne ceny):

1) MEDIKAM - Łomianki: pani rzucila okiem na projekt (szafek poszczegolnych
nie wycenila) i powiedziala, ze7,5tys + dodatki, ktore sobie wybiore
(witraz - 150pln, kosz na smieci - 300, panel - 350 pln/mb).
Moja ocena: :-(((((

2) IKEA - spodobaly mi sie zestawy FAKTUM/KVADRAT i FAKTUM/ADEL. Pomimo
zachecajacych cen z wystawy, po dokladnym przeliczeniu mebli na moje
potrzeby wyszlo: 4785pln za same meble BEZ: paneli, oswietlenia, blatow i
uchwytow, no i montarzu*.
Moja ocena: :-((((

3) Meble FORTE. Cena zachecajaca: 3640 z tym, ze jest to cena BEZ: blatu i
montarzu no i w mocno ograniczonych zestawach szafek. Np. nie ma w ich
ofercie szafek naroznych z dzwiczkami po przekatnej (maja tylko takie lamane
pod katem prostym :-P)
Moja ocena: :-|

4) Meble BRW (Ola): Cena mniej zachecajaca: 4340 bez montarzu. Uwagi j.w.
Moja ocena: :-|

5) Meble ATLAS (moje ulubione - przebili wszystkich!). Wycena robiona na
Bartyckiej przez przemila mloda pania. Cena (uwaga usiadzcie): 8975 be
montarzu. Z montarzem 9868 =:-O Przy czym nic nie mozna nie standardowo -
nawet otwartych pulek.
Moja ocena: :-DDDDD

6) V&V MEBLE (ze strony www.meblowanie.com.pl). Cena: 6320 z montarzem (z
tym, ze po upuscie 10% - maja do konca miesiaca promocje). Generalnie chwale
sobie odpowiedzi z tej firmy. Na oko wygladaja na rzetelnych i godnych
zaufania. Jak dla mnie troche za drogo.
Moja ocena:
:-))

7) Wyciszkiewicz STUDIO w Babicach Starych. Mila, rzetelna obsluga. Widac,
ze panowie wiedza o co chodzi. Moglam nawet obejrzec filmy video z
realizacji ich poprzednich zamowien. Maja ciekawe pomysly i nie boja sie
zadnych dziwactw (ponoc maja kontakty handlowe nie tylko z producentami
mebli kuchennych ale i z takimi od "normalnych" mebli, dlatego sa w stanie
zrobic wszystko). Cena: 7500 z montarzem (dla mnie nadal za drogo). Ale dla
zainteresowanych maja do sprzedania 2 zlewy FRANKE (takie potrojne) zdjete z
wystawy po 480pln!
Moja ocena: :-))

A TERAZ PRZREJDZMY DO KONKRETNYCH PROPOZYCJI

8) MEL - Łomianki. Cena: 6000pln z montarzem. Wydaje sie nieco przydrogo,
ale firma ma 1 bardzo duza zalete: kupia, przywioza i zamontuja wybrany
sprzet AGD i to 5-10% taniej niz w EURO. Bardzo powaznie rozwarzam ich
oferte.
Moja ocena:
:-))))

9) Meble Kuchenne - punkt w pasazu handlowym przy ul. Conrada 15a. Cena:
4830 (z transportem i monarzem!!!) a w tym wszelkie dziwactwa nie
uwzgledniane nawet w cenach poprzednich firm (dwie szafki z niestandardowymi
dzwiczkami, podczepiany kosz na srodki czystosci do dzwi pod zlewem,
oczywiscie szuflada z koszem na smieci). Minus: nie mantuja AGD (tylko
umieszczaja sprzety w szafkach). Jak dla mnie, nadal pelen wypas! Ostro
konkuruja z MELem.
Moja ocena: :-)))))

--
*Montarz u wszystkich wynosi ok. 10-15% sumy zamowienia.

Tyle z mojej strony. Jak macie jakies pytania - chetnie odpowiem. Niech moj
czas poswiecony na poszukiwanie przyda sie komus wiecej. :-)

Pozdrawiam!
AsiaBe

-< Jesli chcesz do mnie napisac, usun NO_SPAM z zdresu zwrotnego! >-

1. Data: 2002-09-11 08:08:57

Od: zbmb <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ludzie jesli macie troche czasu to zamiast chodzenia po studiach kuchennych
poszukajcie stolarni (malych zakladow rzemieslniczych) ktore was obsluza duzo
lepiej za te same pieniadze - duzo lepsza jakosc mebli, duzo lepsza obsluga,
wykonaja wszystkie nietypowe elementy wyposazenia meblowego

co najwazniejsze wezma od was zaliczke 30-40 % a reszte zaplacicie po montazu a
nie jak w studiach zaplacicie wszystko na poczatku a pozniej bedziecie
miesiacami prosili o dokonczenie montazu lub poprawienie usterek

sa rzemieslnicy ktorzy sie nie oglaszaja tylko przechodza od klienta do klienta
na zasadzie polecenia i niektorzy z nich robia duzo lepiej, solidniej (trwalsze
meble) i przede wszystkim sa to meble na wymiar a nie skrzyneczki z katalogu o
okreslonych gabarytach - oni po prostu realizuja marzenia klientow

jesli jednak chcecie w cenie kuchni uwzglednic:
utrzymanie lokalu studia (czynsz, telefony i inne)
utrzymanie architekta-sprzedawcy (pensja, telefon, samochod sluzbowy)
utrzymanie biura rachunkowego (dzialu ksiegowosci) firmy,
utrzymanie wlasciciela firmy,
i na koncu zaplacic za robote stolarska oraz montaz
to droga wolna... - gratuluje swiadomosci i wyboru...

pozr
zbyszek

1. Data: 2002-09-11 09:06:13

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach ciekawa opowieść]
Poproszę o namiary na Wyciszkiewicz STUDIO w Babicach Starych:-)

I proszę, włącz sprawdzanie pisowni przed wysłaniem, bo czasem aż oczy
bolą :-)))))
- montaŻ :-)))))
Yann

1. Data: 2002-09-11 10:53:15

Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yann <yann7@USUN_TO_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aln111$11ae$...@n...ipartners.pl...

> I proszę, włącz sprawdzanie pisowni przed wysłaniem, bo czasem aż oczy
> bolą :-)))))
> - montaŻ :-)))))

Sorki... Mam tak od dziecinstwa. Dobrze, ze mi sie nie wymsknelo "jóż"...
;-)

Wyciszkiewicz STUDIO
ul. Warszawska 263 Babice Stare
(jadac od Warszawy po lewej stronie, duzy napis, nie sposob przeoczyc)

1. Data: 2002-09-11 11:47:39

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaBe" informuje:
> Szykuje sie do zabudowy kuchni (380cm dl, 188cm szer)

Ja mam w sumie 6-cio metrową kuchnię (MDF), szafki górne i golne (czyli 12
metrów mebla) też w kształcie 'L'
Projekt robiliśmy z żoną i gostkiem w jakimś programie. Sporo powymyślaliśmy
(jakieś płaskie szafki, szuflada pod piecem, szuflady z szybami, 'drink
barek' itp) Na górnych szafkach 'korona' z halogenkami. Za wszystko (montaż,
zabudowa zmywarki, pieca, płyty, zlewu, pochłaniacz) zapłaciliśmy 5700 PLN.
Nawet nie chcę wiedzieć ile to samo by kosztowało w firmowym sklepie. Jeśli
są chętni to może zrobię parę zdjęć i gdzieś wrzucę. Namiary na wykonawcę
też mogę podać.

Pozdrawiam, Chopek - Katowice.

1. Data: 2002-09-11 12:06:54

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chopek" <c...@m...org> napisał w wiadomości

> [...]Namiary na wykonawcę
> też mogę podać.

Podaj :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2002-09-11 12:15:08

Temat: Re: Zabudowa kuchni
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" pyta:

> Podaj :)

Najpierw muszę go zapytać jaki stosuje system premiowania byłych klientów za
reklamę :-)

Pozdrawiam, Chopek

1. Data: 2002-09-11 12:57:18

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
PLN.
> Nawet nie chcę wiedzieć ile to samo by kosztowało w firmowym sklepie.

Owszem w firmowych sklepach jest drożej, ale dużo zależy od miejsca
miejscowości).
W Warszawie na przykład jest bardzo drogo, dlatego warto szukać fachowców
czy firm na obrzeżach oraz w okolicznych miasteczkach i mieścinkach.

pozdrawiam,
Aseti

1. Data: 2002-09-11 14:03:28

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Aseti" pisze:
> Owszem w firmowych sklepach jest drożej, ale dużo zależy od miejsca

No ale w takiej Ikei czy innej Castoramie ceny chyba są takie same w całej
Polsce.

Pozdrawiam, Chopek.

Ps. Do tych co napisali do mnie na priv'a. Odpiszę Wam wieczorkiem.

1. Data: 2002-09-11 17:50:57

Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chopek <c...@m...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alnagt$m97$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Ja mam w sumie 6-cio metrową kuchnię (MDF), szafki górne i golne (czyli 12
> metrów mebla) też w kształcie 'L'
> zabudowa zmywarki, pieca, płyty, zlewu, pochłaniacz) zapłaciliśmy 5700
PLN.

Super. Tylko, ze tu jest stolyca i ponizej 5tys w ogole ciezko cos
znalezc... Jakby jednak ktos cos wiedzial to ja ciagle szukam.
--

Pozdrawiam!
AsiaBe

-< Jesli chcesz do mnie napisac, usun NO_SPAM z zdresu zwrotnego! >-

Maszyny (domowe) do robienia lodów
pluskwy :((
Co sadzicie o tym zestawie AGD
Kuchnie - Mebel Rust - co sadzicie?