Zachowania prospołeczne

1. Data: 2002-12-02 19:59:25

Temat: Zachowania prospołeczne
Od: "Asia Kalupa" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jeszcze raz wszystkich grupowiczów :)
Potrzebuję waszej pomocy - pomóżcie mi w
napisaniu pracy na temat:
"Zachowania prospołeczne,czyli dlaczego pomagamy innym ludziom"
Za każdą pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-02 20:26:29

Temat: Re: Zachowania prospołeczne
Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Kalupa" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Potrzebuję waszej pomocy - pomóżcie mi w
> napisaniu pracy na temat:
> "Zachowania prospołeczne,czyli dlaczego pomagamy innym ludziom"

kilka sugestii (moich):
- poniewaz sami uwazamy sie za bedacych w trudnej sytuacji (pomoc za pomoc)
- wychodzimy z trudnej sytuacji ciagnac za soba innych (dowartosciowanie,
potrzeba motywu dzialania, chec pozostania na rownym poziomie z innymi
awansujac spolecznie)
- wspolczucie/troska (wg mnie rzadko kiedy)
- chec pokazania innym jacy jestesmy dobrzy lub gra polityczna (rowniez
rzadko)
- brak innych zajec przynoszacych korzysci materialne polaczona z potrzeba
doswiadczenia zawodowego - innymi slowy ladnie wygladajacego cv (chyba
najczesciej)

1. Data: 2002-12-02 20:29:40

Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sd_" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> [...]
> - brak innych zajec przynoszacych korzysci materialne polaczona z potrzeba
> doswiadczenia zawodowego - innymi slowy ladnie wygladajacego cv (chyba

do tego dodalbym jeszcze czucie powolania, co w moim jezyku znaczy oszukanie
przez system (bycie frajerem)

Przyczyny agresji
Przyjazn damsko-meska
;o) kogo szukacie?jakiej miłości??