Zacierki

21. Data: 2012-10-11 11:00:52

Temat: Re: Zacierki
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-11 10:31, Chiron pisze:
> Użytkownik "czeremcha" <1...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> No ale przecież nie w zacierkach! A o nich mowa!
>
> =====================
>
> W zacierkach. A potem szukałem śladów palca:-). Ja miałem wtedy kilka
> latek- może 4, 5.

To musiałeś mieć bardzo małe paluszki. ;)

Ewa

22. Data: 2012-10-11 19:27:27

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>100krotka zaraz dorobi ideologię, że są szkodliwe dla zdrowia ;-)
>To jej ulubiony sposób na pozbycie się pewnych potraw z jadłospisu ;-)

Bo są niezdrowe, mają bardzo dużo glutenu.
Zwykle to co dobre jest zdrowe,
a to czego nie lubię jest niezdrowe,
tylko dlaczego niezdrowe dowiaduję się na starość.

23. Data: 2012-10-11 19:43:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 21:27:27 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Bo są niezdrowe,

Dla Ciebie.

> mają bardzo dużo glutenu.
> Zwykle to co dobre jest zdrowe,

Dla Ciebie.

> a to czego nie lubię jest niezdrowe,

Dla Ciebie.

> tylko dlaczego niezdrowe

Dla Ciebie.

> dowiaduję się na starość.

I całe szczęście - dobrze, że nie w młodości.
Nie wszyscy mają tyle szczęścia.
:-]
(by XL)

24. Data: 2012-10-12 08:53:19

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 października 2012 21:28:07 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Bo są niezdrowe, mają bardzo dużo glutenu.

A nie mówiłam?

Ania

25. Data: 2012-10-12 09:52:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Oct 2012 01:53:19 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> A nie mówiłam?

Pewnie Stokrotka miała na mysli to:
http://revitum.pl/gluten-w-zywnosci
Tyle że na pewno nie to:
http://revitum.pl/cennik/
;-)

(by XL)

26. Data: 2012-10-12 10:10:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-11 21:27, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Bo są niezdrowe, mają bardzo dużo glutenu.
> Zwykle to co dobre jest zdrowe,
> a to czego nie lubię jest niezdrowe,
> tylko dlaczego niezdrowe dowiaduję się na starość.

Zacierka kukurydziana też?

qr.a

27. Data: 2012-10-12 14:33:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie Stokrotka miała na mysli to:
> http://revitum.pl/gluten-w-zywnosci
> Tyle że na pewno nie to:
> http://revitum.pl/cennik/
> ;-)

Ja oczywiście bardz wierzę w te wyniki badań nad zdrową żywnością.
Szczególnie, jak lekarze mi mówili, że z całą pewnością będę miał cukrzycę
zaraz po 40. Jak lekarka pierwszego kontaktu (tak zwana biała smierć)
dowiedziała się, ze jestem wegetarianinem- orzekła, że jak dalej nie będe
jadł mięsa- to z całą pewnościa przed 40 będę miał cukrzycę. Dziś mam 52
lata- i nie wiem, co to za choroba. Ba! Ostatnio znajomi, parający sie tak
zwaną medycyną alternatywną przysłali mi film, który jako
skutecznąochroneprzeciw cukrzycy zaleca...wegetarianizm! I wierz tu
"naukowym badaniom"

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

28. Data: 2012-10-12 15:32:47

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 01:06:43 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> 100krotka zaraz dorobi ideologię, że są szkodliwe dla zdrowia ;-) To jej
> ulubiony sposób na pozbycie się pewnych potraw z jadłospisu ;-)

Patrząc na Jej tfurczość to dochodzę do wniosku, że tych potraw musiałobyć
wyjątkowo dużo i wyjątkowo późno zostały one z jadłospisu wyeliminowane...

[ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam ]
[ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię... ]

29. Data: 2012-10-14 20:09:07

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacierka kukurydziana też?

Pewnie masz na myśli zacierki na mące kukurydzianej.

Mąka kukurydziana może powodować reumatyzm.
I mi się zgadza, kiedyś zaczęłam piec pieczywo z dodatkiem mąki
kukurydzianej (w celu zmniejszenia ilości glutenu)
i zaczęły boleć mnie stawy. Zaczęłam szukać i znalazłam, że właśnie od mąki
kukurydzianej może być reumatyzm.
Połowa opakowania stoi w szafce do dziś.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

30. Data: 2012-10-14 20:12:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 22:09, Stokrotka pisze:

> [...]
> kukurydzianej (w celu zmniejszenia ilości glutenu)
> i zaczęły boleć mnie stawy. Zaczęłam szukać i znalazłam, że właśnie od

Może zacznij odżywiać się energią słoneczną? Ponoć joginom nieźle to
wychodzi ;)

> Połowa opakowania stoi w szafce do dziś.

Wysyp jakimś ptakom, one tak krótko żyją, że nie zdążą zachorować.

jaja indycze
Pomidorowo - cd.
Kuchnia... od kuchni :-/
Nie-lukier.