Zada cielecego kawalek- poradzcie

1. Data: 2003-09-01 21:09:44

Temat: Zada cielecego kawalek- poradzcie
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Skolatana jestem okropnie poczatkiem roku szkolnego, pustka w glowie
kulinarna i tyle. Podsmazona i uduszona z duza iloscia cebuli
cielecina czesto gosci na naszym stole. Podrzuccie jakas inna opcje,
byleby nie na slodko, prosze, bo surowa zjemy jutro, jak nic.

Serdecznosci
Dorota( z pierwszoklasista calym przejetym nowym etapem w zyciu i
zadajacym 1000 pytan, ktore skutecznie zaklocaja mi wlasciwe myslenie)

1. Data: 2003-09-01 21:17:28

Temat: Re: Zada cielecego kawalek- poradzcie
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dorota( z pierwszoklasista calym przejetym nowym etapem w zyciu i
> zadajacym 1000 pytan, ktore skutecznie zaklocaja mi wlasciwe myslenie)

Udusić pierwszoklasistę. Z dużą ilością cebuli ofkors.
magda

1. Data: 2003-09-01 21:37:33

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:
> Udusić pierwszoklasistę. Z dużą ilością cebuli ofkors.

Dzieki za rade, nawzajem.

Dorota

1. Data: 2003-09-02 14:42:28

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

dorka wrote:

> [...]
> Dorota( z pierwszoklasista calym przejetym nowym etapem w zyciu i
> zadajacym 1000 pytan, ktore skutecznie zaklocaja mi wlasciwe myslenie)

Jesli da sie pokroic na cienkie plastry, to radze zrobic bitki cielece
albo sznycle cielece z sokiem cytrynowym i kaparami. Mozna rowniez
zrobic rolady zawijane z rodzynkami, panierowane w mace.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-09-02 14:59:46

Od: "bakszysz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości >
> [...]
> albo sznycle cielece z sokiem cytrynowym i kaparami. Mozna rowniez
> zrobic rolady zawijane z rodzynkami, panierowane w mace.

Ameryka została odkryta!

b.

1. Data: 2003-09-02 21:29:31

Temat: Re:Naleśniki meksykańskie
Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ameryka została odkryta!
>
> b.

mmm, a z Ameryki tyle pyszności!!! naleśniki meksykańskie na przykład...

--
Magda

Wglebienie w butelce
obiad po slowacku