Zadania/odpowiedni z AM

1. Data: 2004-07-04 08:28:22

Temat: Zadania/odpowiedni z AM
Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W piątek zdawałem egzamin na Akademię Medyczną. Jestem ciekaw, co miałem
dobrze, co miałem źle. Czy gdzieś w Internecie można znaleźć pytania, np.
książeczki testowa w PDF, do tego najlepiej odpowiedzi?

Gucio

2. Data: 2004-07-04 08:56:19

Temat: Re: Zadania/odpowiedni z AM
Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-07-04 10:28, Gucio wrote:

> [...]
> dobrze, co miałem źle. Czy gdzieś w Internecie można znaleźć pytania, np.
> książeczki testowa w PDF, do tego najlepiej odpowiedzi?

Witam,

hmm, szczerze watpie ;-) czy znajdziesz cos takiego. Pytania zostana pewnie
opublikowane za kilka miesiecy i znajdziesz je w Biurze Rekrytacji swojej AM za
25 zł.

Teraz mozesz sie pomodlic. Powodzenia!

pozdr.

--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]
[ redhat-guide.prv.pl ]

3. Data: 2004-07-04 09:13:24

Temat: [OT] Re: Zadania/odpowiedni z AM
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz mozesz sie pomodlic.

LOL :-)

Norbert

4. Data: 2004-07-04 09:24:52

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gucio" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobrze, co miałem źle. Czy gdzieś w Internecie można znaleźć pytania, np.
> książeczki testowa w PDF, do tego najlepiej odpowiedzi?

Na ŚlAM wiszą w gablocie koło sekretariatu w Rektoracie za darmochę , ale
nie wiem ile od egzaminu wieszają , książeczkę też można nabyć w Rektoracie.
Pozostaje Ci czekać na ogłoszenie wyników.
Powodzenia.

Q.

5. Data: 2004-07-05 08:18:25

Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> napisał w wiadomości

> [...]
pewnie
> opublikowane za kilka miesiecy i znajdziesz je w Biurze Rekrytacji swojej

Tak też myślę, że jak handlują książeczkami, to tych zadań może nigdzie nei
być, ale pomyślałem, że nie zaszkodzi zapytać :)

> Teraz mozesz sie pomodlic. Powodzenia!

Dziękuję :)

Gucio

Bakterie Coli, a przegotowanie wody ?
Używanie prezerwatywy po zabiegu stulejki/obrzezaniu
[Katowice] otolaryngolog
łojotok skóry głowy
Cierpnąca nogi w czasie snu.