Re: Zadziwiające zachowania kobiet - uzupełnienie

1. Data: 2009-03-01 02:31:02

Temat: Re: Zadziwiające zachowania kobiet - uzupełnienie
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości
> Jako że znalazłem przez przypadek artykuł, dlaczego *niektóre* kobiety
> wybierają brutali, to odgrzewam wątek i zapodaję artykuł:

> http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53664,5804
067,Niebezpieczne_zwiazki.html

To jest nudne i strasznie seksistowskie. Mężczyzna to świnia w tym
artykule. Moim zdaniem nie można mówić o wyborach w ten sposób. Wzajemne
dobieranie się dla tworzenia relacji i związków powinno się rozpatrywać
w kategorii człowiek - człowiek bardziej niż kobieta-ćma -
mężczyzna-płomień.
Nie doczytałem do końca...

michał

2. Data: 2009-03-01 05:35:51

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 03:31, michał <6...@g...pl> wrote:

> [...]
> dobieranie się dla tworzenia relacji i związków powinno się rozpatrywać
> w kategorii człowiek - człowiek bardziej niż kobieta-ćma -

KULTURA

Kultura - bajka wymyślona
Jeden gardzi drugim
Dobije, niech skona
Czas jak śmierci zasłona
Każdego zrobi nikim
Kultura - bajka wymyślona

Jerzy Stanisław Dąbrowski

3. Data: 2009-03-01 11:20:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53664,5804
067,Niebezpieczne_zwiazki.html

> A ja w ogóle nie czytałem teraz. ;P Był wątek, miałem zapodać link, to
> go zapodałem.

> Inna sprawa, że w pewnych środowiskach pewnie jest mniej reguł, więc
> faceci wydają się bardziej zeświniali, a kobiety [bo je też dotyka
> syndrom środowiska] bardziej zmaciorowane. ;>

Na szczęście mamy trochę swobody i możemy środowiska w jakichś
dostępnych ramach wybierać. :)

michał

4. Data: 2009-03-01 16:13:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2009 17:02:12 +0100, Flyer napisał(a):

> (...)I w sumie nie dziwię się - bo jeżeli pracuje się
> powiedzmy od 9 do 18-19, to nie ma czasu i sił na latanie i szukanie
> nowych środowisk i przyjaźni.

Raczej na pracę.

5. Data: 2009-03-01 16:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2009 17:13:04 +0100, Ikselka napisał(a):

> Raczej na pracę.

...skoro "każdy z każdym", oczywiście.

6. Data: 2009-03-01 22:55:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

067,Niebezpieczne_zwiazki.html

> Albo Kira, albo India, albo obie, sprokurowały kiedyś tekst
> podsumowujący ich środowisko pracy, które jednocześnie było
> środowiskiem towarzyskim, romansów, znajomości. Charakterystyka była
> w deseń - każdy z każdym, a jak ktoś jeszcze z kimś nie był, to
> będzie - taki chów wsobny środowiska. I w sumie nie dziwię się - bo
> jeżeli pracuje się powiedzmy od 9 do 18-19, to nie ma czasu i sił na
> latanie i szukanie nowych środowisk i przyjaźni.

To by pasowało do moich czynnych obserwacji w środowisku pracowników
biurowych. Czasem i mezalians zaszedł był z fizycznymi. Wspólne wypady
po pracy do knajpy lub cykliczne imprezy w domach osób
niepowiązwiązanych z kimś "obcym". Mąż albo żona pracownika nie należeli
do "swoich". Ale i z tego powstawały nowe związki trwałe.
Ale abstrahując od wspomnień, to weź jeszcze pod uwagę, że środowisko
pracy i przebywanie w nim przez 10 h na dobę należy również do naszych
wyborów. Zmiana środowiska pracy (a kilka razy tak było w moim
przypadku) przynosiła mi zawsze konkretne namacalne korzyści. Oprócz
płacowych i zawodowych - nowe znajomości i przyjaźnie.

michał

Skoro mozna cofnąć czas...
Re: Tapety
Re: Zadziwiające zachowania kobiet - uzupełnienie
Re: Tapety
Dialog roku