Re: Tapety

1. Data: 2009-02-28 20:25:31

Temat: Re: Tapety
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/image?i=27
6840
> http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/image?i=27
6843

Poezji niby nie czytasz, a zapodajesz takie słodkie imadże.
A idź z tymi kotami, wredne to i alergenne.

Ewa

2. Data: 2009-02-28 20:38:19

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
-
> kilkunastoletniego kota/kotki lub szczurka. Więc będzie jeszcze bardziej
> alergennie. ;>

Kup jej szczura, będzie miała na co zapolować. :)

Ja mam świnkę morską. :)
Ewa

3. Data: 2009-02-28 21:53:05

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> kotka jest łowna - na wolności przynosiła myszy pod domek w lesie, ale
> pewnie wystarczy stara sztuczka - ścierka kuchanna odpowiednio dozowana
> i w odpowiednim momencie. ;>

Sadysta. ;)

BTW Pod moimi drzwiami podwórkowe koty zostawiają często swoje zdobycze.
Czy to znaczy, że mnie lubią? ;)

Ewa

4. Data: 2009-02-28 22:09:51

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> nie sądzę, że konieczne kocie - kot z definicji nie wie, że jest kotem.

Twoje jej nie starcza? ;)

> Trudno to określić. Sytuacja wyglądała tak - kotka szła na noc do lasu,
> rano wracała z myszą w pysku, zostawiała ją i dopominała się porządnego
> żarcia bez flaków i sierści. :) Coś a'la transakcja wymienna - zrobiłam
> swoje, teraz dajcie mi żarcie.

No dobra, następnym razem za mysie bebechy wystawię jej whiskasu. ;-D

Ewa

5. Data: 2009-02-28 22:12:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2009 23:07:43 +0100, Flyer napisał(a):

> medea; <gocbnm$n7q$2@news.onet.pl> :

> Właśnie nie chcę być sadystą, ale sprowadzenie nowego kota, to
> kilkanaście lat obowiązku, wziąwszy pod uwagę, że moja kotka ma ponad 15
> lat. Sczurek żyje tylko parę lat, a kotce jest potrzebne towarzystwo i
> nie sądzę, że konieczne kocie - kot z definicji nie wie, że jest kotem.
> :)

Taktak - póki nie spróbuje szczurka ;-PPP

> [...]
> rano wracała z myszą w pysku, zostawiała ją i dopominała się porządnego
> żarcia bez flaków i sierści. :) Coś a'la transakcja wymienna - zrobiłam

Był w TV program o hodowli tygrysów przez mnichów buddyjskich w Tybecie.
Maleńkie tygryski-sierotki przynoszone im przez ludzi są hodowane w
"dziewictwie" względem krwistego , świeżego mięsa - starannie jest ono
gotowane,mielone i takie tam, aby nie było w nim śladu świeżej krwi.
Tudzież dominuje żarcie warzywne. Jedna krwista porcja - i tygrys wraca do
natury w żywieniowych odruchach. Póki co tygrysy, nawet te dorosłe, są po
prostu mas-kotkami, bo nie zaznały krwi. Jednak nawet skaleczenie swojego
pana do krwi podczas zwykłej zabawy grozi natychmiastowym obudzeniem
instynktu łowcy w tygrysie. Takie balansowanie na krawędzi zagrożenia.
Ciekwaw jestem, jak długo się da.

6. Data: 2009-02-28 22:41:08

Od: "jbaskab" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> medea; <goc7bh$bjl$1@news.onet.pl> :

> Widziałem filmy na youtube z kotem i szczurem. Jeżeli szczur nie miał
> kontaktu z kotem, to nie powinien się go zbytnio bać, gorzej, że moja
> kotka jest łowna - na wolności przynosiła myszy pod domek w lesie, ale
> pewnie wystarczy stara sztuczka - ścierka kuchanna odpowiednio dozowana
> i w odpowiednim momencie. ;>

Ty uważaj, żeby szczur nie zrobił krzywdy kotu. W razie zagrożenia szczur
potrafi się bardzo skutecznie bronić.
W końcu myszy jakoś zjadły Popiela;)
Ale serio, to rozmawiałam kiedyś z dziewczyną, której szczur oślepił
polujacego kota (Dziewczyny był szczur). Nie mówiąc o ulubionej rozrywce
mojego dawnego sąsiada: włożyć małego ptaka szczurowi do klatki. Sąsiad
lubił filmy z rodzaju "masakra mechaniczną piłą" czy cóś w tym guście.

Aska

7. Data: 2009-02-28 23:20:09

Od: "jbaskab" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jbaskab; <gocehu$udq$1@news.onet.pl> :
> Spoko, jeżeli się już zdecyduję na wydatki pt. klatka i karma, to i tak
> będę miał ścierę w pogotowiu.
>
> Nie wiesz chyba jak bardzo pokojowa potrafi być ściera kuchenna,
> zwłaszcza "przez łep". ;>

Wiem, że jest skuteczna.
Warunek jest jeden: ma kto nią zdzielić:)

> A tak przy okazji - kiedy Jesteś w W-wie? ;>

Duchem, czy ciałem?;>

Cały czas.
Za wyjatkiem coponiektórych weekendów.
Coponiektórych weekendów jest sporo, ostatnio wypadało tak średnio trzy w
miesiącu;)

Aska

8. Data: 2009-02-28 23:27:38

Od: "jbaskab" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Flyer; <gocg2i$9do$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> W dobrych czasach miałem z 5 kotek i psicę. Wystarczyło, że jedna kotka
> coś wysyczała, żeby wszystkie inne patrzyły, komu przywalić. wtedy do
> akcji wchodziła ściera kuchenna - każdej nastroszonej kotce przez łep i
> był spokój. Krzywdy im nie robiłem, co najwyżej nie czuły się
> komfortowo, ale przynajmniej nie tłukły się jak głupie/nie atakowały
> psicy grupowo.

pies i kot to insza inszość. Nie stanowią dla siebie nawzajem żarcia:)

Aska

9. Data: 2009-03-01 00:07:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Spoko, jeżeli się już zdecyduję na wydatki pt. klatka i karma,
> to i tak będę miał ścierę w pogotowiu.
> Nie wiesz chyba jak bardzo pokojowa potrafi być ściera kuchenna,
> zwłaszcza "przez łep". ;>

Będziesz szczura zabierał do pracy? Inaczej... możesz nie zdążyć z tą
ścierą. Mój co prawda przesypiał dzień, ale najlepiej mu się spało w
moim łóżku, jak byłam na zajęciach.

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-03-01 01:26:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Zastanawiam się właśnie nad dokoptowaniem mojej kotce towarzystwa -
> kilkunastoletniego kota/kotki lub szczurka. Więc będzie jeszcze
> bardziej alergennie. ;>

Hm... przy pierwszym (szczurku) nie miałam żadnych objawów (ciekawe,
jak by było teraz), ale za to wyczytałam gdzieś, że wszyscy, którzy
hodują zwierzaki, mają jakieś pasożyty. Nowa urban legend?

--
Pozdrawiam - Aicha

Dialog roku
W sumie...
był stendbaj to teraz sie nie martwcie :)
Re: Zapodajcie jakiś temat może ...
Re: Zapodajcie jakiś temat może ...