Re: Zagadka, było: schizofrenia, a może znów, o maupach?

From: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zagadka, było: schizofrenia, a może znów, o maupach?
Date: Sun, 27 Jul 2003 19:21:23 +0200
Sender: z...@p...onet.pl@tyg1-9-241.wlop.ppp.polbox.pl

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bg10p7$j8t$1@news.onet.pl...

> Proces wychowania jest długotrwały. Czyli trzeba wiedzieć,
> kiedy i co.

To prawda...

> I pewnie, masz świetne stosunki z rodzicami.

Chyba żartujesz - przecież rodzice mi nie powiedzieli i nie
wytłumaczyli, dlaczego samiczka zjadła młode...

> Od dawna wiesz, że mamusia, może cię zjeść?

Tak, bo mamusia sama mi to powiedziała, jak dziecięciem
byłam. :/

wiedziałam,

> Świetnie. I jest już patologiczny? :-|

Nie żyje. :(

Ale akurat ten sposób partnerski jest dobry, duuużo lepszy
od tiutiania i oszukiwania dziecka. Ale to wiem dopiero
teraz. Nie wiedziałam, kiedy byłam dzieckiem.

> O to pytałem na początku. Kto popełnił błąd?
> Rodzice - kupując zabawkę, a nie wiedząc czym jest?
> Dziadkowie - ze swoją 'tolerancją' wszystkiego.
> Może, któryś z rodziców?

Dopóki dziecko jest pod opieką rodziców, to zwykle oni są
odpowiedzialni. Ale wiem z doświadczenia, że czasem dziadków
nie da się upilnować. :/ Ten, kto dał dziecku chomika -
odpowiada. Bo zachował się nieodpowiedzialnie dając bez
słowa, jak się chomikiem zajmować.

> Ty twierdzisz, że ja. I ok.

CoTy?

> Ale oczywiście możemy to przećwiczyć w realu :-))
> Na Tobie :-)

Ci przećwiczyć? Zjadanie? ;PP

Daga