Zaglądanie pod podszewkę.

51. Data: 2012-10-21 20:21:07

Temat: Re: Zaglądanie pod podszewkę.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Paź, 22:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ale nie MNISI.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Są różne odłamy i prawidłowy buddyzm uczy ciała, cieszenia się seksem,
po to te wszystkie techniki seksualne, celibat jest wynaturzeneniem i
to wynaturzenie widzimy , jak trzęsą się z nienawiści ,jak gwałcą
dzieci, jak kwiczą że ciało i jego funkcje są przekleństwem. To
faceci, który obcięto nogi i kwiczą że ten co chodzi jest przeklęty i
grzeszny, mało święty bo chodzi.

52. Data: 2012-10-21 20:39:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-21 19:36, Ikselka pisze:

> Tiaaaa...

http://www.ksiazkimlodziezowe.fora.pl/seriale,111/an
ime,2889-175.html

Polecam zwrócenie uwagi na tytuł strony. Hehe.

53. Data: 2012-10-22 06:52:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> pewnie! równiez tego czy ty niezwykłym pedałem nie jesteś, tez nie wiem
> ;->
> ale mało mnie to obchodzi.

wlasne mi sie wpisalo, egay.pl zamiast ebay.pl - chyba faktycznie jestem
pedalem, ide umrzec

54. Data: 2012-10-22 08:34:41

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-22 08:52, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> wlasne mi sie wpisalo, egay.pl zamiast ebay.pl - chyba faktycznie jestem
> pedalem, ide umrzec

idź. :)

a! weź ze sobą kiwiko, bo zawsze to lepiej umierać z kimś
kto nadaje na twojej fali ultrakrótkiej ;)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

55. Data: 2012-10-22 09:03:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idź. :)
>
> a! weź ze sobą kiwiko, bo zawsze to lepiej umierać z kimś
> kto nadaje na twojej fali ultrakrótkiej ;)

ale kiwiko nie jest pedalem, wezme ze soba tego tfojego homosia i bedzie
(nam) cool (hot)

56. Data: 2012-10-22 10:18:47

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-22 11:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> ale kiwiko nie jest pedalem, wezme ze soba tego tfojego homosia i bedzie
> (nam) cool (hot)

myślisz? :)) mógłbyś dostać po ząbkach :))
i jeszcze nie móc płakać ;) ale ryzykuj jeśli musisz...

--
Jestę Aniołę mówię ci...

57. Data: 2012-10-22 13:29:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Oct 2012 12:18:47 +0200, ISKA napisał(a):

> myślisz? :)) mógłbyś dostać po ząbkach :))
> i jeszcze nie móc płakać ;) ale ryzykuj jeśli musisz...

Iska, tak mię coś tyka od dłuższego czasu - czy mówi Ci coś pseudo
"Żółtodzioba"?
333-)
(by XL)

58. Data: 2012-10-22 13:50:20

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-22 15:29, Ikselka pisze:

> Iska, tak mię coś tyka od dłuższego czasu - czy mówi Ci coś pseudo
> "Żółtodzioba"?

myyy yy yy yślisz?! ;->

weź no mi wyjaśnij co to znaczy ooootoło -> 333-)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

59. Data: 2012-10-22 15:02:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślisz? :)) mógłbyś dostać po ząbkach :))

Ojej.

> i jeszcze nie móc płakać ;) ale ryzykuj jeśli musisz...

Czemu nie moc plakac?

60. Data: 2012-10-22 16:26:00

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-22 17:02, Ghost pisze:

> Ojej.

niom

> Czemu nie moc plakac?

dla zasady ;]

widzę, że stęskniłeś się.

--
Jestę Aniołę mówię ci...

Katedra.
Re: Dlaczego to było możliwe?
A oto jedna z istotnych przyczyn dlaczego wasze móżdżki są w dzisejszej dobie otępiałe i podupadłe:
Dokładnie
"Zatrudniłam się jako opiekunka. Rodzice nawet nie podejrzewają co robię z ich synkami".