Zagrozenia wynikajace ze stosowania DO...

1. Data: 2002-11-13 23:25:19

Temat: Zagrozenia wynikajace ze stosowania DO...
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jesli mozna prosze o podanie kilkunastu rzeczowych popartych wiedza medyczna
argumentow przeciw stosowaniu diety "optymalnej".
Bliska mi osoba z przyczyn dla mnie niejasnych od dluzszego czasu biega po
kuchni z waga i jakimis notatkami a ja podswiadomie czuje ze ta dieta po
prostu jej szkodzi. Nie chce zeby przez glupote podupadla na zdrowiu a
osobiscie nauki p. Kwasniewskiego kojarza mi sie z szarlataneria i
sekciarstwem. (Bez prowokacji i "troll-izmu").

--
Tomek - t...@p...onet.pl
Odpowiadajac, usun z adresu: ABC.

2. Data: 2002-11-14 07:55:35

Temat: Re: Zagrozenia wynikajace ze stosowania DO...
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osobiscie nauki p. Kwasniewskiego kojarza mi sie z szarlataneria i
> sekciarstwem. (Bez prowokacji i "troll-izmu").

zadaj to pytanie na grupie medycznej tam otrzymasz rzeczowe informacje o
zagrozeniach płynacych ze stosowania tej diety
poparte wiedzą medyczną

3. Data: 2002-11-14 08:59:31

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał
> Bliska mi osoba z przyczyn dla mnie niejasnych od dluzszego czasu biega po
> kuchni z waga i jakimis notatkami

Jesli robi to z przyczyn zdrowotnych to tylko możesz się cieszyc bo jest to
najgenialniejszy sposób na pozbycie się wiekszości chorób i zycia w zdrowiu.

Jesli robi to w celu odchudzania to nie mam zdania i "róbta co chceta".

4. Data: 2002-11-14 09:25:21

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jesli mozna prosze o podanie kilkunastu rzeczowych popartych wiedza
medyczna
> argumentow przeciw stosowaniu diety "optymalnej".

To na pl.sci.medycyna raczej. Z lektury grupy dieta.optymalna moge
powiedziec, ze potencjalne zagrozenia sa takie:

- zaparcia
- zajady
- szkorbut
- wypadanie wlosow
- bole watroby
- lamliwosc paznokci
- niedobory magnezu i zwiazane z nimi bole miesniowo-szkieletowe
- niedobory bioflawonoidow i zwiazane z nimi problemy z gojeniem sie
sluzowki jamy ustnej
- oslabienie i ospalosc
- tradzik rozowaty
- stany zapalne oka
- infekcje gornych drog oddechowych 5-6 razy w ciagu 9 miesiecy
- stany nerwicowe

Nie jest to norma, ale skoro u niektorych osob takie rzeczy sie pojawily, to
nalezy sie z tym liczyc.

Pozdro,
Cooler

5. Data: 2002-11-14 12:51:38

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek"
> jesli mozna prosze o podanie kilkunastu rzeczowych popartych wiedza
medyczna
> argumentow przeciw stosowaniu diety "optymalnej".

Wierz mi, że gdyby takie istniały, wszystkie "kobiece pisemka" i większość
"autorytetów medycznych" trąbiła by o tym na lewo i prawo non stop.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

6. Data: 2002-11-16 14:14:02

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
medyczna
> argumentow przeciw stosowaniu diety "optymalnej".

Przejdź się do najbliższego szpitala i popatrz na pacjentów. Prawie każdy z
nich jest naukowym dowodem przeciw stosowaniu diety "nieoptymalnej".

> Bliska mi osoba z przyczyn dla mnie niejasnych

Po prostu potrafi więcej zrozumieć od Ciebie.

od dluzszego czasu biega po
> kuchni z waga i jakimis notatkami a ja podswiadomie czuje

Podświadomie? :)))))))

ze ta dieta po
> prostu jej szkodzi.

Objawy?

Nie chce zeby przez glupote podupadla na zdrowiu

Fajnie się wyrażasz o "bliskiej" Ci osobie.

> osobiscie nauki p. Kwasniewskiego kojarza mi sie z szarlataneria i
> sekciarstwem.

Prowokacja?

(Bez prowokacji i "troll-izmu").

Aha, widać.

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2002-11-17 01:32:26

Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]

> Przejdź się do najbliższego szpitala i popatrz na pacjentów. Prawie każdy
> nich jest naukowym dowodem przeciw stosowaniu diety "nieoptymalnej".

> Po prostu potrafi więcej zrozumieć od Ciebie.

Fajnie się wyrażasz o obcej Ci osobie.

> Podświadomie? :)))))))

> Objawy?

> Fajnie się wyrażasz o "bliskiej" Ci osobie.

> Prowokacja?

> Aha, widać.

Podświadomie? :)))))))

Kto mieczem wojuje...

pozdrawiam,
tw.

8. Data: 2002-11-17 18:57:33

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie się wyrażasz o obcej Ci osobie.

Przecież sam napisałeś: "Bliska mi osoba z przyczyn dla mnie niejasnych..."

Wniosek z tego, że ona coś rozumie, czego Ty nie rozumiesz ;)

> Podświadomie? :)))))))

Napisałeś prowokujące zdanie: "osobiscie nauki p. Kwasniewskiego kojarza mi
sie z szarlataneria i

Dla mnie to czysta prowokacja.

> Kto mieczem wojuje...

Od razu na miecze....
Co Ci tam napisali mądrale z sci.medycyna? Na grupie nic, a na priva? Tak w
tajemnicy Ci powiem, że oni sami stosują d.o., tylko oficjalnie psioczą, bo
szef może przeczytać :)))

To co? Może zamiast mieczy, to jakieś argumenty?

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2002-11-18 15:43:24

Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przecież sam napisałeś: "Bliska mi osoba z przyczyn dla mnie
niejasnych..."

> Wniosek z tego, że ona coś rozumie, czego Ty nie rozumiesz ;)

Niejasność przyczyn polega na tym ze jest ogolnie zdrowa a figury moze jej
pozazdroscic wiekszosc kobiet. Nie ma podstaw do zmiany diety, zwlaszcza na
jakas radykalna.

> Napisałeś prowokujące zdanie: "osobiscie nauki p. Kwasniewskiego kojarza
mi
> sie z szarlataneria i
>
> Dla mnie to czysta prowokacja.

Tak mi sie kojarzy zwlaszcza po lekturze artykulu w prasie (niestety nie
pamietam gdzie ale jest to do ustalenia) ktory okazal sie byc tzw. artykulem
sponsorowanym (to oczywiscie bylo czcionka dla zegarmistrza) mowiacego o
cudownych ozdrowieniach podpisanych w stylu Pani Lusia z miasta X
Mniejsza...
Moze nie powinienem publikowac osobistych odczuc bo co to kogo obchodzi...
dobrze ze nie urazilem "Uczuc Chrzescijanskich" :-)

> [...]
bo
> szef może przeczytać :)))
>
> To co? Może zamiast mieczy, to jakieś argumenty?
Mam do zycia raczej racjonalne podejscie. Jesli nie moge czegos sprawdzic
sam to opieram sie na nauce i autorytetach, porównuje kilka skrajnych opinii
i wyciagam wnioski dla siebie. Raczej sie sprawdza...
Z dieta problem jest taki ze sprawdzenie jej dzialania dla wspolczesnych
jest awykonalne bo badanie powinno trwac od zaplodnienia do sekcji zwlok po
naturalnej smierci (nie mowie tu o dietach ewidentnie i natychmiast
szkodzacych zdrowiu oraz interwencyjnych celem uzupelnienia pewnych
niedoborow).
W tej chwili jedyna dla mnie wiarygodna dieta sa zasady zdrowego zywienia o
ktorych dzieci ucza sie na biologii w szkole podstawowej (upraszczajac
oczywiscie). Do tego oczywiscie higieniczny tryb zycia. Oczywiscie
przestrzeganie tych zalecen wymaga dyscypliny, wytrwalosci i wiele pracy. Po
prostu jest bardzo trudne dlatego tez znam tylko kilka osob ktore naprawde
sie do nich stosuja.
Powyzsze powoduje, ze chetnie wierzymy w rozne cudowne recepty na wszystko
m.in. diety.
Tylko czy ktos odpowiedzial sobie po co mu cudowna dieta? Ja pozostane przy
kilku regularnych posilkach dziennie skomponowanych w miare roztropnie i
duzej dawce codziennego sportu. Uzywki w minimalnych ilosciach. Skoro w ten
sposob mozna w zdrowiu i szczesciu dozyc 100 lat (jak np. moja prababcia) po
co eksperymentowac?
W aspekcie stosowania diety problem ludzkiego organizmu polega na tym, ze
wbrew pozorom trudno go "zepsuc". Za to jesli juz ulegnie awarii...

Byc moze dieta "optymalna" jest skuteczna i zdrowa (czego wszystkim zycze)
ale ja nie zaryzykuje, nie ma takiej potrzeby... Nie wykluczone, ze za
kilkadziesiat lat bede do niej namawial wnuki a portret Pana K bedzie wisial
w kazdej szkolnej pracowni biologicznej ale na dzień dzisiejszy nie ma o
czym mowic.

> Pozdrawiam
> Leszek
Zdrowia zycze,
tw.

10. Data: 2002-11-19 09:43:45

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> Przejdź się do najbliższego szpitala i popatrz na pacjentów.
> Prawie każdy z nich jest naukowym dowodem przeciw stosowaniu diety
> "nieoptymalnej".

Jaka piękna, typowo 'optymalna' manipulacja!
A przecież wiadomo, że to nie dlatego, że nie stosują DO, a dlatego, że
nie latają samolotem. Prawie każdy z nich jest dowodem przeciw nie
lataniu samolotem. ;->

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

Dzięki!
witam
MM-kasza
owoce a poziom cukru we krwi
Zabawne z grupy wegetariańskiej. Wege vs Opty.