Zajady!

1. Data: 2001-11-30 03:22:21

Temat: Zajady!
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd sie biora zajady w kacikach ust i jak je leczyc bo przyznam se sa
uciązliwe...

2. Data: 2001-11-30 07:11:10

Temat: Re: Zajady!
Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Brak witaminki B.
Pozdrawiam Kasia

3. Data: 2001-11-30 07:14:50

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie witaminki B2.Najpierw 3razy 2 tabletki przez 3-4 dni a potem 3
razy 1 tabl..
Pozdrawiam jeszcze raz Kasia

4. Data: 2001-11-30 09:44:46

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Orzeł" wrote:

> Dokladnie witaminki B2.Najpierw 3razy 2 tabletki przez 3-4 dni a potem 3
> razy 1 tabl..

A nie B6? Ostatnio sprawdzałem, ale znów mam wątpliwości... Na własny użytek
wyznaję zasadę, że skoro coś nawala z dietą i zabrakło jednej witaminy z
grupy B, to kupuję jakiś preparat złożony (np. Multiwitaminę) i biorę przez
parę dni. Jest to równocześnie sygnał do sprawdzenia, czy nasza dieta jest
aby na pewno prawidłowa.

Leszek

5. Data: 2001-11-30 10:53:23

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

to dziwne o miesiac biore bodymax a tam sa witaminy??

6. Data: 2001-11-30 14:16:56

Od: "Bartek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie pomoglo dotkniecie chorego miejsca zwyklym zmywakiem do naczyn
(sciereczka- w miare starsza)

7. Data: 2001-11-30 18:08:06

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj brac "humavit V" - do stosowania w stanach zmeczenia i oslabienia,
zajadach, lojotoku, lamliwosci paznokci, wypadaniu wlosow.

Virge

8. Data: 2001-11-30 22:06:49

Od: "gangel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, ja najpierw proponowałbym dużo prostszy sposób.
Przemycie twarzy w okolicach ust po każdym, nawet najmniejszym posiłku
koniecznie z mydłem.

9. Data: 2001-11-30 22:07:45

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dziwne o miesiac biore bodymax a tam sa witaminy??

w etiologii zajad trzeba tez zwrociz uwage na zakazenie
grzybicze, zaleganie sliny w kacikach ust (np w przypadku
onizonej wysokosci zgryzu), czesto tez przy dlugotrwalym st.
zapalnym dolaczaja bakterie.
iwona

10. Data: 2001-12-01 00:27:55

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Virge napisał(a):

> Sprobuj brac "humavit V" - do stosowania w stanach zmeczenia i oslabienia,
> zajadach, lojotoku, lamliwosci paznokci, wypadaniu wlosow.

Kiedyś, na tej grupie jeden z lekarzy polecał maść PIMAFUCIN

Pozdrawiam, Kaja
--
*Szaleństwo trwa krótko, żal długo*

WZW typu B - sposoby zakazenia?
POSTINOR...
Szczepionka Euvax B - pytanie
gdzie może spędzić czas pacjent chory na raka?(sanatorium?, inny ośrodek?)
Czasopismo dla stomatologow