Zajebie suke

1. Data: 2005-02-22 23:27:45

Temat: Zajebie suke
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie ze padlo na wasza grupe akurat ale musze gdzies wykrzyczec swoja
zlosc.
jest taka pizda w mojej szkole, ktora zadusilabym golymi rekami bez
mrugniecia. ryze to wredne, po raz kolejny sie to potwierdza.
jak mozna byc kims takim jedzowato-sukowato-pizdowatym??

jak ktos ma jakies wymyslne pomysly jak dojebac suce zeby popamietala i nie
wiedziala z ktorej strony ja ta uderzylo to prosze pisac na
m...@y...com. pytajcie a podam o niej wiecej szczegolow.

ps. przemoc fizyczna nie wchodzi w gre, chodzi mi bardziej o
tzw. "podlozenie swini".

dzieki

Kaska

1. Data: 2005-02-22 23:32:09

Temat: Re: Zajebie suke
Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał:

> ps. przemoc fizyczna nie wchodzi w gre, chodzi mi bardziej o
> tzw. "podlozenie swini".

Chodź do mnie na GG.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 [po zmianie->] www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2005-02-22 23:32:54

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Kasia :

> jest taka pizda w mojej szkole,

hehe, to ty mloda gupia, pipka jestes...
olej. ona wygra, ty napiszesz o tym na grupy.

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-02-22 23:36:03

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

mnjiodek napisał:

> hehe, to ty mloda gupia, pipka jestes...
> olej. ona wygra, ty napiszesz o tym na grupy.

Jak dobrze to rozegra to może z tego być niezła zabawa. Ja bardzo lubie
takie akcje.

1. Data: 2005-02-22 23:37:15

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <m...@g...pl> wrote in message

> ps. przemoc fizyczna nie wchodzi w gre, chodzi mi bardziej o
> tzw. "podlozenie swini".

Rzuc swiatlo na sytuacje tutaj.
Jak sie okaze ze Ty nie jestes bez winy, tez bedziesz miala wpierdol
No, czekamy.
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-02-22 23:41:51

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Fioletowy Kot:

> Jak dobrze to rozegra to może z tego być niezła zabawa. Ja bardzo lubie
> takie akcje.

ja mysle ze z tego to bedzie nawet sredni watek ;)

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-02-22 23:42:56

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> "Kasia " <m...@g...pl> wrote in message

> Rzuc swiatlo na sytuacje tutaj.
> Jak sie okaze ze Ty nie jestes bez winy, tez bedziesz miala wpierdol
> No, czekamy.

Pizda nie chciala mi dac zadania z matmy, ale chuj, kurwa, zrobilam je,
chcialam sprawdzic tylko wynik, a ta pizda prosto w oczy mi mowi ze mi nie
da, ja jej mowie zeby mnie nie wkurwiala i ze ja wlasciwie nie do niej
przyszlam tylko do moniki*(monika siedzi obok). pizda mowi ze to ona dala te
zadania dla moniki i ze ja go miec nie bede.

nie tylko ja mam problemy z ta suka.

czekam.

*imiona zostaly zmienione.

1. Data: 2005-02-22 23:44:31

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mnjiodek <m...@b...emila> napisał(a):

> Głupia wrotka dla Kasia :

> hehe, to ty mloda gupia, pipka jestes...
> olej. ona wygra, ty napiszesz o tym na grupy.

tu chodzi o moja satysfakcje 9i o innych tez), mam jej dosc, to juz sie
ciagnie od roku. pizda musi zaplacic.

1. Data: 2005-02-22 23:44:39

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Bluzgacz:

> Jak sie okaze ze Ty nie jestes bez winy, tez bedziesz miala wpierdol

kasia pewnie jest fajna dupa, ale tamta jest ryza dupa.
dla mnie to wystarczajace uzasadnienie ;)

pewnie chodzi o zwykla zazdrosc... i od razu psp z tym..

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-02-22 23:47:06

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Kasia :

> Pizda nie chciala mi dac zadania z matmy,

faktycznie.. zadanie z matmy to wazny etap w zyciu..
moze ona cie nie lubi?

--
it was one little casualty

Praca na temat: psychologiczne problemy osób z nowotworem
ma ktos moze ebooki Strelau ? lub...
Jak przyjemnie.
dalej ze soba walcze
Wroclaw!