Zakaz posiadania telefonów w szkole

21. Data: 2006-11-03 07:41:10

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał
| Jestem przeciw!

a ja jestem za !

I dla przypomnienia - pomysł z mundurkami też mi się szalenie podoba :) I
też jestem za !

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

22. Data: 2006-11-03 07:58:55

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" :

> I dla przypomnienia - pomysł z mundurkami też mi się szalenie podoba :) I
> też jestem za !

Ja tez jestem "za" ale pod warunkiem że noszenie mundurka będzie honorem i
wyróżnieniem, a nie przymusem.

Taki przykład - w Chorzowie jest jedno liceum, które na razie wprowadziło
mundurki. I uczniowie się ich nie wstydzą, a noszą z dumą, aby podkreślić
"ja jestem uczniem tego liceum".

To jest to, czego powinniśmy oczekiwać.
Natomiast wszelki przymus rodzi od samego początku bunt.

Ja nie wiem, czy Wy nie pamiętacie tarcz na gumkach, ktore sprawdzał
dyrektor przy wejściu do szkoły, lub białych kołnierzyków z tektury (nota
bene w akurat tym samym liceum).

Pozdrowienia.

Basia

23. Data: 2006-11-03 08:45:15

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał(a):

> Nie zakaz posiadania, tylko zakaz używania na terenie szkoły.

Na lekcji. Zgoda. Ale nie raz moje dziecko dzwoniło do mnie podczas
przerwy. Co więcej ma zakaz domowy uzywania komórki na ulicy bez
absolutnej konieczności, bo dopiero na ulicy jest szansa dostania w
paszczę i utraty komórki i uzębienia.
Bysiek uzywa komórki głownie do kontaktów ze mną i raczej z tego nie
zrezygnuję. Najwyżej pójdę z nim grabić to boisko.

Jeden automat na szkołę sprawy nie załatwia, zwłaszcza, że zawsze
dookoła niego jest wrzask uniemozliwiajacy rozmowę, a panie w
sekeratariacie uważają, że fanaberiom gówniarzenii nie będę
udostepniały telefonu. Kiedys odmówiły dostępu do telefonu dzieciakoi
z atakiem serca. Ma jakiś częstoskurcz, czy inny czort, a panie uznały
że zmyśla. Zanim wprowadzą zakaz, niech wymienią panie w
sekretariacie.

> Zero tolerancji to jest powtórka z Nowego Jorku i programu Guillianiego.
> Tam w dużym stopniu zadziałało. Nie lubię Romka, ale nie potrafię z ręką
> na sercu powiedzieć że ten pomysł jest całkiem do bani.

A ja potrafie powiedzieć, że Romek sobie robi reklamę i gra na
najniższych instynktach. Ogłaszanie tego programu w tym gdanskim
gimnazjum jest pomysłem poronionym.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

24. Data: 2006-11-03 08:47:37

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> uwaga gryzą http://s6.bitefight.pl/c.php?uid=9697

Bedziesz najlepszy w klasie?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

25. Data: 2006-11-03 08:49:06

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonĂłw w szkole
Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] A ja potrafie powiedzieć, że Romek sobie robi reklamę i gra na
> najniższych instynktach.

A ja się zastanawiam, czym się będzie pisać w szkole, kiedy w jakiejś
przepychance jeden dzieciak drugiemu wybije oko długopisem.

> Ogłaszanie tego programu w tym gdanskim gimnazjum jest pomysłem
> poronionym.

I obrzydliwym.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

26. Data: 2006-11-03 09:07:49

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bedziesz najlepszy w klasie?

Nie, to tylko przykład uczenia dziecka. Moj syn gra w tę gre i kilka dni
temu popełnił gafę wysyłająć linka na jakąś gupę dyskusyjną i dając jakiś
fałszywy temat typu "ciekawa praca" Po rozmowie i wytłumaczeniu pewnych
zasad mam linka tymczasowo w stopce, aby pokazać , ze jest to właściwe,
zgodne ze zwyczajami i też działa.
Więc jeżeli możesz to kliknij, przyczynisz się do edukacji mojego dziecka w
zakresie używania internetu. Link oczywiście bezpieczny i bez wirusów
TMK

uwaga gryzą http://s6.bitefight.pl/c.php?uid=9697

27. Data: 2006-11-03 09:20:00

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." napisał(a):

> Ja nie wiem, czy Wy nie pamiętacie tarcz na gumkach, ktore sprawdzał
> dyrektor przy wejściu do szkoły,

Pamiętam. Miałem na to prosty patent: kurtka dwustronna :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

28. Data: 2006-11-03 09:57:56

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 03 Nov 2006 10:07:49 +0100, TMK <t...@p...onet.pl> wrote:

> fa?szywy temat typu "ciekawa praca" Po rozmowie i wyt?umaczeniu pewnych
> zasad mam linka tymczasowo w stopce, aby pokazaae , ze jest to w?a?ciwe,
> zgodne ze zwyczajami i te? dzia?a.

Tak gwoli ścisłości technicznej, to masz go nieprawidłowo :)

Przed stopką powinna być linia zawierająca dwa myślniki a po nich -
KONIECZNIE! - spacja. To jest sygnał dla programów pocztowych, że w tym
miejscu zaczyna się stopka. Tak zaznaczona stopka zostaje pominięta przy
cytowaniu. (Patrz zresztą niżej - tylko że tej spacji nie widać).

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

29. Data: 2006-11-03 10:06:05

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 03 Nov 2006 09:45:15 +0100, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> A ja potrafie powiedzieć, że Romek sobie robi reklamę i gra na
> najniższych instynktach. Ogłaszanie tego programu w tym gdanskim
> gimnazjum jest pomysłem poronionym.

A tu się akurat absolutnie zgadzam. Co nie zmienia faktu, że Romcio ma w
tym co mówi sporo racji. Uczeń jest w tej chwili świętą krową, której nie
można nic. Moja małżonka kocha Romka jak ja, ale jak go wczoraj słuchała w
Wiadomościach to jej się oczy zaświeciły, bo im pewnych możliwości
oddziaływania po prostu brakuje. I nie chodzi o rózgi jak to w swoim
czasie bodajże Marszałek Jurek sugerował, ale OIDP teraz nie można nawet
udzielić nagany na apelu.

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

30. Data: 2006-11-03 10:14:30

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Nov 2006 18:36:27 +0100, miranka <a...@m...pl> wrote:

> Jest kompletnie do bani, bo idzie po najmniejszej linii oporu. Nie
> umiej?,
> gówniarze, korzystaae z telefonów, to zakazaae i spokój. S?k w tym, ?e
> zakaz
> niczego nie uczy, a tu chodzi o to, ?eby owszem nosi?y telefony, (bo po
> je maj?, ?eby mieae kontakt z rodzicami), ale ?eby u?ywa?y ich w sposób
> zgodny z normami obowi?zuj?cymi ludzi kulturalnych

Krzaczysz (nie mam na myśli treści, tylko kodowanie ;) )

Weźmy taki Kodeks Drogowy. Jego 99% to przepisy, które są kompletnie
zbędne. Są to zakazy i nakazy dla baranów, nie rozumiejących że na drodze
trzeba się zachowywać tak, żeby nie stwarzać niebezpieczeństwa dla siebie
i dla innych. Czy też uważasz, że jest to pójście po najmniejszej linii
oporu - nie potrafią jeździć, to zakazać, nakazać?

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]