Zakaz posiadania telefonów w szkole

291. Data: 2006-11-04 13:19:25

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
news:1qcusesq09j5e$.dlg@franolan.net...

> Zgadzam się. A mnie chodzi o subiektywne odczucie dziecka, że
> potrzebuje się skontaktować z domem.

na fajnie. tyle tylko, ze to skontaktowanie sie moze dotyczyc
calkiem trywialnej sprawy, z ktora mozna spokojnie poczekac
na po poludniu. to tak z doswiadzcenia tej, co telefonu nie miala
(Ty chyba tez :) Myslisz, ze nie mialysmy potrzeb ;)))

iwon(k)a

292. Data: 2006-11-04 13:20:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet w tym samym mieście i zawsze mozna podskoczyć do rodzica do
> pracy.

rany , no takich milych kolegow to nie mialam :)

iwon(k)a

293. Data: 2006-11-04 13:21:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message

> Jacek ma do szkoły 3 km. Rejonizacja nie obowiązuje od dawna. Poza tym, ze
> szkoły w czasie zajęć wychodzić nie można i pilnuje się tego.

i uwazasz, ze kiedy ma zostac niezpowiedzianie, i powie pani, ze
musi wiec mamie dac znac, ta go postawi w kacie kleczacego na
telefonie?

iwon(k)a

294. Data: 2006-11-04 13:23:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zastanawiałaś się czasem jak nasi (pra)dziadkowie przezyli bez
> lodówki? Bo czasy bez pralki, kiedy to wszystko prało się ręcznie, to
> pamiętam w miarę nieźle. Dało się, ale było zdecydowanie mniej
> wygodnie.

zastanawialam sie, i jakos moja wyobraznia wciaz uwaza, ze bez telefonu
komorkowego/Ipod/kalkulatora/cdplayer/blueberry itp da sie objesc bardziej
niz bez lodowki.....

iwon(k)a

295. Data: 2006-11-04 13:28:46

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Odezwała się ta co ma pojęcie...
> Enter nikomu do niczego przed delimiterem nie jest potrzebny.

Doprawdy? To bardzo ciekawe co mówisz. Czemu w takim razie TB po enterze
odcina a bez nie odcina? I nie wyjeżdżaj mi proszę z nieprawidłowa
konfiguracją bo o tym akurat pewne pojęcie mam.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

296. Data: 2006-11-04 13:36:47

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> i uwazasz, ze kiedy ma zostac niezpowiedzianie, i powie pani, ze
> musi wiec mamie dac znac, ta go postawi w kacie kleczacego na
> telefonie?

Znając jego panią nie zdziwiłabym się. Może bez klęczenia, ale poza tym
to nie żartuję.
Z innej acz podobnej beczki: ostatnio pani (już w innej szkole) nie
wypuściła Agnieszki z dodatkowych zajęć (po przewidywanym czasie ich
zakończenia) na płatne zajęcia do PKiNu. Bo uważała, że nie skończyła
jeszcze tego co robiła. Dzieciak przyleciał z płaczem do domu dwie
godziny po czasie. Dziwisz się, że nie wierzę w procesy myślowe u
pracowników szkoły? Chociaż tak na prawdę to nie wiem z czego to wynika,
że ciągle na coś takiego trafiam - przecież znam naprawdę fajnych i
myślących ludzi uczących w różnych szkołach. Może to dlatego, że te
"chore" zachowania najbardziej zapadają w pamięć...

E.

297. Data: 2006-11-04 13:41:51

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Nov 2006 10:33:04 +0100, Mermaind napisał(a):

> Pozdrawiam
> Jola

Jola, ty też "krzaczysz"
--
Elżbieta

298. Data: 2006-11-04 13:48:24

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Nov 2006 14:02:28 +0100, Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Będą stać na baczność z rękami nad głową.

muszę wypróbować.
--
Elżbieta

299. Data: 2006-11-04 14:14:12

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-04 14:28:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> Doprawdy? To bardzo ciekawe co mówisz. Czemu w takim razie TB po enterze
> odcina a bez nie odcina? I nie wyjeżdżaj mi proszę z nieprawidłowa
> konfiguracją bo o tym akurat pewne pojęcie mam.

Nie wiem, używam czytnika, który spokojnie sobie radzi z delimiterami,
nawet błędnymi.
Jedno jest pewne delimiter to 'myslnik myslnik spacja', a nie 'enter
myslnik myslnik spacja'.

Pomijajac taki fakt, że enter to przejscie do nowej linii, więc w poscie
Borka wsio gra nawet wg Twojego pomysłu, bo myślnik jest po enterze danym
po 'borkowski'. Chodzi Ci o jakis dodatkowy enter jeszcze?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

300. Data: 2006-11-04 15:11:25

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> zastanawialam sie, i jakos moja wyobraznia wciaz uwaza, ze bez telefonu
> komorkowego/Ipod/kalkulatora/cdplayer/blueberry itp da sie objesc bardziej
> niz bez lodowki.....

A bez telefonu w ogóle?

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]