Zakaz posiadania telefonów w szkole

321. Data: 2006-11-05 08:26:07

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli gdybanie.

Tak, okrutne.

> tzn co w tym widzisz zlego?

<dla niekumatych - ironia>
Nie no, zupełnie nic. Przecież dziecko jest własnościa szkoły, a rodzic
nie ma prawa zaplanować dla niego czasu po zajęciach, bo się może
jakiejś pani coś uwidzieć. A te parę złotych i ciągłość zajęć w PKiN to
przecież nic takiego. A rodzic o tego jest, żeby się martwić, że
dziecka o wyznaczonej porze nie ma.

Justyna
GG 6756000

322. Data: 2006-11-05 08:29:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

. jak chcialam zadzownic szlam do najblizesz budki (20 min szybkim
> krokiem).

Zwłaszcza do wezwania karetki do zawału to idealne rozwiązanie.

Justyna
GG 6756000

323. Data: 2006-11-05 08:30:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> No, ale dało się. Po wsiach dalej mają jeden telefon na wioskę,
> przeważnie u Sołtysa.

Masz nieaktualne informacje. Na wsiach jeszcze Roman nie rządzi, a
Endriu nie ma nic przeciw komórkom.
Justyna
GG 6756000

324. Data: 2006-11-05 09:20:55

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> A Tobie się dziwie - skoro wszystko wydaje Ci się tak proste i logiczne,
> bezproblemowe w Polsce, to czemu nie wracasz , tylko płacisz podatki w
> USA?

Dzięki Ci, Justyna, bo ja już od jakiegoś czasu usiłuję to delikatnie
napisać, ale coś mi nie wychodzi. (vide "refleksja na koniec" - w tym
wątku). Bardzo łatwo się wypowiadać się w sprawach, które nas bezpośrednio
nie dotyczą. Mnie telefon komórkowy mojego dziecka dotyczy tak bezpośrednio
jak tylko to jest możliwe i wolałabym, żeby na ten temat wypowiedziały się
osoby, które są w takiej samej sytuacji jak ja (miały dzieci, które już same
poruszają się po mieście, mają lekcje do późna, dodatkowe zajęcia i chodzą
do państwowej polskiej szkoły, w której panują określone realia). To ich
zdanie chciałabym poznać, żeby zweryfikować swoje.
Giertych też nie ma tu nic do gadania, bo jego dziecko chodzi do prywatnej
szkoły, a ja się coraz bardziej utwierdzam w przekonaniu, że on o
państwowych szkołach wie tyle co nic.
Anka

325. Data: 2006-11-05 09:36:22

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole-6klas sz.p
Od: "jan paszek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jestem przeciw! dzięki komórce dziecko mi melduje jeśli chce iść na boisko
> po szkole czy zajść do kolegi (11lat)
> Proponuję kategoryczny zakaz przynoszenia śniadań bo niektórzy jedzą na
> lekcji, zakaz zostawiania ubrań i przebierania w szkole bo giną czasem
> ubrania, i jeszcze kilka zakazów pewnie można wymyśleć?
>
> TMK
> uwaga gryzą http://s6.bitefight.pl/c.php?uid=9697
>
> TAK TYLKO ZA NIEGŁUGO BEDZIEMY MILI SZKOŁY TAK JAK ZA DRUGA II RP-CZYLI 6
KLAS I LO=ŁOPATA ,DO TEGO DARZY PIS I LPR

326. Data: 2006-11-05 09:52:04

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> [...]
> napisać, ale coś mi nie wychodzi. (vide "refleksja na koniec" - w tym
> wątku). Bardzo łatwo się wypowiadać się w sprawach, które nas

Nie ma za co.

> Mnie telefon komórkowy mojego dziecka
> dotyczy tak bezpośrednio jak tylko to jest możliwe i wolałabym, żeby
> na ten temat wypowiedziały się osoby, które są w takiej samej sytuacji
> jak ja

Służę uprzejmie, właśnie podobno woźny ;-) u córki w szkole ogłosil
zebranie rodziców na temat zakazu komórek. No, to sobie podyskutujemy.

To ich zdanie chciałabym
> poznać, żeby zweryfikować swoje.

Ja sie pod Twoim podpisuje wszystkimi kończynami - moje dziecko wraca po
16. - w grudniu będzie już ciemno. wole wiedzieć, że moze mnie o tym
czy owym uprzedzić bez łaski jaśnie wielmożnej sekretarki.

Justyna
GG 6756000

327. Data: 2006-11-05 09:58:40

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sie pod Twoim podpisuje wszystkimi kończynami - moje dziecko wraca po
> 16. - w grudniu będzie już ciemno. wole wiedzieć, że moze mnie o tym
> czy owym uprzedzić bez łaski jaśnie wielmożnej sekretarki.

Otóż to...
Anka

328. Data: 2006-11-05 11:36:10

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eik6q8$p1p$1@inews.gazeta.pl>
krys <k...@p...onet.pl> pisze:

> A Tobie się dziwie - skoro wszystko wydaje Ci się tak proste i
> logiczne, bezproblemowe w Polsce, to czemu nie wracasz , tylko
> płacisz podatki w USA?

Oj z pewnością to tylko i wyłącznie wina klimatu ;-)

--
Nixe

329. Data: 2006-11-05 12:44:42

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Nov 2006 09:18:46 +0100, krys napisał(a):

> Słuchaj, Elżbieta jest nauczycielem i jej się należy jak psu zupa
> dostęp do telefonu w celu poinformowania rodziców.

I w sekretariacie gdzie mamy cudowną panią sekretarkę bez problemu by mi
się to udało, dzieciom zresztą też. tylko problem w tym, że rodzic był
dostępny tylko poprzez telefon komórkowy, a na komórki "wyjście" jest tylko
z jednego telefonu, a ten strzeżony bardziej niż najcenniejsze zabytki w
muzeum.
--
Elżbieta

330. Data: 2006-11-05 13:07:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> [...]
> był dostępny tylko poprzez telefon komórkowy, a na komórki "wyjście"
> jest tylko z jednego telefonu, a ten strzeżony bardziej niż

To nie jest ważne, gdzie jest jaki telefon. Ważne, żeby był dostępny.

Justyna
GG 6756000

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]