Zakaz posiadania telefonów w szkole

361. Data: 2006-11-05 16:31:22

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> mówiąc:

>Elske nie martwila sie, ze dziecka nie ma. jej glowny powod to zaplacona
>kasa.

Halo, halo, próba mikrofonu...

Ja bardzo wszystkich uczestniczących w tej pasjonującej dyskusji
przepraszam, że wtrącam się w samym środku debaty, ale chciałabym
zapytać, jaki widzicie sens próbowania obalenia argumentów
Iwonki/Pszemola (do wyboru) w momencie, gdy włącza im się tryb "Ja wiem
lepiej, co inni mówią/myślą/czują, a jeśli nie wiem, to napiszę
dużo-dużo-dużo, ze trzy razy zmienię kąt podejścia i tak wyjdzie na to,
że wiem"?

Agnieszka (niezwykle ciekawa odpowiedzi)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

362. Data: 2006-11-05 16:32:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Też go nie miałam, ba, stacjonarny dotarł do mnie dopiero jakieś 10 lat
> temu. Ale co to było za życie, kiedy trzeba było lecieć 1,5 kim, żeby
> wezwać karetkę - no komfort.

nikt nie pisal o komforcie......ty go wprowadzilas tak samo jak "idealny".

> Wiesz, wiesz. Ty tylko nie lubisz konkretnie odpowiadać na niewygodne
> pytania.

nie, nie wiem. nazywaj sobie jak chcesz.

iwon(k)a

363. Data: 2006-11-05 16:34:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> oszczerstwo?? jesli juz to mze byc nieprozumienie.

Jak się komuś cos takiego zarzuca, ignorując całość wypowiedzi...

> a ja ja o to zapyatala, jak na razie nie mam odpowiedzi.

Może Elske nie reaguje na głupie zaczepki:->

> nie o odbieraniu telefonow.

Aha.

> a Ty?

Kulturalni ludzie nie odpowiadają pytaniem na pytanie.
Ja usiłuję od Ciebie uzyskać jakiś konkret.

> oczywiscie. tego nie podwaze, chcialam zebys sama do tego doszla.

Nie wykręcaj kota ogonem. Od dawna wiem, że w życiu nie przyznasz się do
pomyłki.

Justyna
GG 6756000

364. Data: 2006-11-05 16:35:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
> że wiem"?
>
> Agnieszka (niezwykle ciekawa odpowiedzi)

wow ...jestem normalnie oszolomiona.....

iwon(k)a

365. Data: 2006-11-05 16:39:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się komuś cos takiego zarzuca, ignorując całość wypowiedzi...

nie ignoruje calosci wypowiedzi- Elske napisala o zaplaconej lekcji,
nie tylko o tym, ze miala inne zajecia, nie o tym, ze ona nie wiedziala co
sie dzieje itp
stad tak to odebralam.

> Może Elske nie reaguje na głupie zaczepki:->

to pytanie nie bylo zaczepka.

> Aha.

> Kulturalni ludzie nie odpowiadają pytaniem na pytanie.

podaj mi ten swoj kod kulturalnych ludzi ;)))) musi byc jakis
ogolnoswiatowy.....

> Ja usiłuję od Ciebie uzyskać jakiś konkret.

aha,

> Nie wykręcaj kota ogonem. Od dawna wiem, że w życiu nie przyznasz się do
> pomyłki.

nie wykrecam, od poczatku wiedzialam, ze zle sie wypowiedzilalas wiec mialam
zabawe udowadniajac to. :))))

iwon(k)a

366. Data: 2006-11-05 16:43:51

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> to gdzie ta akceptacja....

Wczytaj się w mój post, bo coś chyba przeoczyłaś. Basi dziecko jest w tej
samej sytuacji, co moje. Twoje nie jest. Przedszkolak też nie jest.

> pokaz mi paluszkiem gdzie pisze, ze komorki nie sa potrzebna dzieciom (w
> szkole).

Wymiękam:))) WSZĘDZIE! Od samego początku. Nie mam czasu wklejać tu całego
wątku. Sama przeczytaj jeszcze raz swoje posty.

> obiektywna prawda jest taka, ze usilujesz mi wmowic swoje interpretacje.

Nie, czytam tylko to, co piszesz.
Anka

367. Data: 2006-11-05 16:45:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> Wczytaj się w mój post, bo coś chyba przeoczyłaś. Basi dziecko jest w tej
> samej sytuacji, co moje. Twoje nie jest. Przedszkolak też nie jest.

ach, to Ty akceptujesz "wybiorczo" :)))) sorki. zle zalozylam.

> Wymiękam:))) WSZĘDZIE! Od samego początku. Nie mam czasu wklejać tu całego
> wątku. Sama przeczytaj jeszcze raz swoje posty.

ja wymiekam tez. przeczytaj te watek.

> Nie, czytam tylko to, co piszesz.

bezmyslnie?

iwon(k)a

368. Data: 2006-11-05 16:48:29

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to byly zajecia dodatkowe.

> zajecia dodatkowe maja to do siebie, ze trwaja czesto dluzej/krocej.
lekcje
> trwaja
> 45 min.

To prawda, i jeśli tak jest z góry ustalone to OK, ale to dziecko nie
zostało dłużej z własnej woli. Przeciwnie. Adam też z zajęć dodatkowych
wychodzi różnie, ale jeśli mówi, że musi wyjść o określonej godzinie, to
nikt nie ma prawa go zatrzymać.
Anka

369. Data: 2006-11-05 16:50:20

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> nie ignoruje calosci wypowiedzi- Elske napisala o zaplaconej lekcji,
> nie tylko o tym, ze miala inne zajecia, nie o tym, ze ona nie
> wiedziala co sie dzieje itp
> stad tak to odebralam.

Jak doprecyzowała, że bez jej zgody i wiedzy dziecko zostało
przetrzymane, to też nic złego nie widziałaś?

> to pytanie nie bylo zaczepka.

Moje też nie.

> podaj mi ten swoj kod kulturalnych ludzi ;)))) musi byc jakis
> ogolnoswiatowy.....

To nie jest mój kod, tylko podstawy.

> nie wykrecam, od poczatku wiedzialam, ze zle sie wypowiedzilalas wiec
> mialam zabawe udowadniajac to. :))))

Nie wypowiedziałam się źle. I Ty dobrze o tym wiesz, próbujesz się tylko
wywinąć.

Justyna
GG 6756000

370. Data: 2006-11-05 16:51:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
(...)
> Wymiękam:))) WSZĘDZIE! Od samego początku. Nie mam czasu wklejać tu całego
> wątku. Sama przeczytaj jeszcze raz swoje posty.

dla Ciebie spacjalnie

"Brawo dla Giertycha. on nie zakazuje przynoszenia komorek, a uzywania w
szkole.
to roznica. dziecko sie dalej moze sie meldowac, bo boisko poza szkola,
a po szkole tez moze dzwonic."

to moj pierwszy post miranko. mam wklajac nastepne??

iwon(K)a

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]