Zakazany spot

1. Data: 2009-04-24 12:14:05

Temat: Zakazany spot
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

na szczescie jest internet :)

http://www.youtube.com/watch?v=91r1PhGNptM

2. Data: 2009-04-24 16:20:11

Temat: Re: Zakazany spot
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch; <gssaeb$dtb$3@news.dialog.net.pl> :

> na szczescie jest internet :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=91r1PhGNptM

Sam Jesteś "zakazany" ;> Po giego grzyba ktoś ma teraz puszczać spoty w
TV, które kosztują kupę kasy? Dopiero przed wyborami ....

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

3. Data: 2009-04-24 16:22:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Sam Jesteś "zakazany" ;>

To ten z jęzorem? Nie chce mi się tubki odpalać :)

> Po giego grzyba ktoś ma teraz puszczać spoty w
> TV, które kosztują kupę kasy? Dopiero przed wyborami ....

Kampania wyborcza trwa cały czas. Wrogie siły knują i chcą podstępnie
przejąć władzę :>

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-04-25 01:39:44

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> To ten z jęzorem? Nie chce mi się tubki odpalać :)

> Kampania wyborcza trwa cały czas. Wrogie siły knują i chcą podstępnie
> przejąć władzę :>

A na bezludną wyspę z nimi! :)

michał

5. Data: 2009-04-25 19:53:40

Od: Jax <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko povstaje pytanie:
Czemu tego typu dokonań aktualnie najviększyh parhuv nie nagłaśniają normalni,
produktyvni ludzie, tylko inne parhy, co liczą, że będą mieli vięcej możlivości
żłopania polskiej krvi?

Jax

6. Data: 2009-04-25 20:00:46

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> na szczescie jest internet :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=91r1PhGNptM

Dobrze, bo zostaje dokumentacja po tym, pod jaki 'target'
PiS ustawia kampanie - pod ludzi prostych, rozgoryczonych,
zlamanych - czyli slabych czy oslabionych. Nie sa wstanie
czy po prostu nie chca - zrobic spotu, który by zainteresowal
ludzi szukajacych jakiejs jakosci, tresci, wizji, pomyslu.
Bo wiedza, ze nie maja nic takiego w ofercie.

7. Data: 2009-04-26 08:43:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> ludzi szukajacych jakiejs jakosci, tresci, wizji, pomyslu.
> Bo wiedza, ze nie maja nic takiego w ofercie.

a prześledźmy ofertę konkurencji:

1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ
5. Uprościmy podatki -- wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy ponad 200 opłat urzędowych
6. Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
7. Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i
inwestować w Polsce
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

to były obietnice wyborcze. które z punktów uznałbyś za spełnione / w
połowie spełnione / niespełnione z powodu działań po, a które
niezrealizowane z powodu kryzysu?

poza tym - jakbyś ocenił spoty po pod kątem jakości, treści, wizji i
pomysłu? no choćby ten:

http://www.youtube.com/watch?v=4fn7KH4RNJM

albo ten:

http://www.youtube.com/watch?v=G6seQeZXGIo

przymykając już oczy na kłamstwa zawarte w obydwu...

warto tu ciebie zacytować:

Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

8. Data: 2009-04-26 09:51:31

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> [...]
> ludzi szukajacych jakiejs jakosci, tresci, wizji, pomyslu.
> Bo wiedza, ze nie maja nic takiego w ofercie."

Nie chce mi się wnikać w rozbieżności między obietnicami a
wykonaniem bo 'obietnice' to nie jest jedyna treść wypełniajaca
kampanie. Jest w nich jak najbardziej miejsce na krytykę
przeciwników. ALE ...
Krytyka zawsze jest łatwiejsza, niż spełnianie obietnic.
Jak na giełdzie - banalnie prostym jest wytykać
złe posunięcia z przeszłości, a niech ktoś spróbuje
po prostu coś ugrać (nie musi nawet obiecywać, że ugra).

W zwiazku z nierówną prostotą zadania przykładam
też nierówne wymagania co do jakości. Obietnice mogą być
jakie są, każdy wie, że nie są to FAKTY, a jedynie idee,
marzenia, zobowiązania. Natomiast krytyka może i MA operować
FAKTEM HISTORYCZNYM, więc ma być rzetelna i merytoryczna.
Dlatego w pełni zgadzam się z komentarzem Dominiki
Wielowieyskiej, który mi właśnie wpadł przed chwilą w ręce:
"Reklamówki PiS świadczą nie tylko o demoralizacji tej partii, ale także o
jej bezbrzeżnej głupocie. Pierwszy lepszy spec od marketingu politycznego
_mógłby wskazać słabe punkty tego rządu_, które można było wykorzystać w
kampanii propagandowej. Ale ludzie Jarosława Kaczyńskiego _nisko cenią
inteligencję wyborców_. Zgodnie z zasadą "ciemny lud to kupi" trzeba
serwować narodowi jak najbardziej prymitywne przesłanie."

A dla przykładu wybiorę sobie jeden z 'punktów krytyki':

"Nagrody dla warszawskich urzędników były wypłacane także za prezydentury
Lecha Kaczyńskiego, a 90 proc. urzędników, którzy dostali nagrody od
prezydent Gronkiewicz-Waltz, było zatrudnionych za jej poprzedników, więc
nie można twierdzić, że nagrodziła >swoich<"

9. Data: 2009-04-26 10:08:59

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart <r...@t...op.pl>

[...]
> Krytyka zawsze jest łatwiejsza, niż spełnianie obietnic.
[...]

Zwłaszcza, jeżeli krytykuje się PO za brak "obiecanych" "cudów"
(koniecznie liczba mnoga)
i "zapomina się" o globalnym kryzysie.

Zakłamanie słów o "należącym się Polakom c u d z i e g o s p o d a r c
z y m" uważam za jedną z najbardziej udanych podłostek PiSu - faktycznie
ciemny lud to kupił.

Saulo

10. Data: 2009-04-26 10:32:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> _nisko cenią inteligencję wyborców_. Zgodnie z zasadą "ciemny lud to
> kupi" trzeba serwować narodowi jak najbardziej prymitywne przesłanie."

jeśli chodzi o dominikę w. i jej "organ", to życzyłbym sobie, aby
większość tych łamów zapełniały artykuły dotyczące "słabych punktów tego
rządu". tego - a nie tamtego. od tego w końcu są. chyba że są od czego
innego...?

przypominam, że zasadę "ciemny lud to kupi" wykreowano w kontrze do
pisu-u, jako wypowiedź kurskiego, którą swoim własnym "autorytetem"
poświadczyli dziennikarze tok fm - czyli organu agory. intrestink :)

może zanim się zgodzisz z dominiką, poszukaj w jej tezach (tych oraz
wcześniejszych) faktów, przeinaczeń oraz interpretacji? bo kiedy masz
artykuł o buddyźmie, to sobie jakoś radzisz :)

ale ok - ciekawy konkret.
kto obniżył koszty pracy? w ciągu ostatnich 5-ciu lat?
a kto gada o gospodarce?

dostrzegasz ten paradoks?

czyja oferta powinna być zatem lepsza dla wyborców, których mamiło się
podatkiem liniowym? :)

a może oni na zewnątrz kłócą się, tak na pokaz?
rozważ to. kwestieprzekazu, kore oceniasz, są wygodne dla obu stron
konfliktu. a oferta..? ha, do kata! jak to ocenić ofertę?!
po owocach...?

> [...]
> nagrody od prezydent Gronkiewicz-Waltz, było zatrudnionych za jej
> poprzedników, więc nie można twierdzić, że nagrodziła >swoich<"

ech, te przepychanki... :)

powiem tak, mam nadzieję, że już podsumowująco, o ile się zgodzisz.
jako wyborca popisu, może mi sie to uda :)

zarówno po i pis, nie przebierają w środkach. mają jednakowoż inne
targety odbiorców, a wobec tego inne strategie. i
wg mnie strategia po okazuje się bardziej efektywna. co zdecydowanie nie
znaczy, że jest bardziej prawdziwa w swoich argumentach - zaryzykowałbym
nawet tezę, że dlatego jest bardziej efektywna, bo bardziej załgana :)
(wczoraj oglądałem "fakty i akty" - może stąd taki osąd)

generalnie: nie chciałbym mocno oceniać środków wyrazu, jakie stosują
partie, bo kierując sie twoją logiką, musiałbym uznać, że np śp religa
reprezentował środowisko które nie ma nic w ofercie.

dla mnie osobiście przykre jest patrzenie na palikota.
uważam, że to wandal polityczny, którego z wyrachowaniem wykorzystuje
się do ośmieszania przeciwników. i ja ośmieszanie nawet akceptuję, bo
pośmiać się lubię. ale ten sposób uważam za wysoce obrzydliwy.

i jakby to powiedzieć - on rzuca duży cień na te całą platformę.
niestety. nie wiem czy tylko ja to jakoś szczególnie postrzegam, ale mam
taki odruch bezbrzeżnej ohydy, jak patrzę na tego polityka.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

teoria prowokacji