Zakazany spot

11. Data: 2009-04-26 22:20:31

Temat: Re: Zakazany spot
Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> na szczescie jest internet :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=91r1PhGNptM

Oczywiscie, jakie to dla ciebie typowe zaslepiony i nawiedzony tepaku.
PO doprowadzilo do upadku stoczni, buehuehuehue!
Oczywiscie taki debil jak ty lyka takie bzdury od razu i bez zastanowienia.
Gdybys mial mozg to pomyslalbys troche.
Swoja droga, co takiego robil rzad PiS przez dwa lata, bo juz wtedy stocznie
byly w takim stanie i juz wtedy mozna bylo dzialac?

12. Data: 2009-04-27 09:39:51

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Sam Jesteś "zakazany" ;> Po giego grzyba ktoś ma teraz puszczać spoty w
> TV, które kosztują kupę kasy? Dopiero przed wyborami ....

Kupe kasy to kosztuje obywalteli "krecenie lodów" jakie
uskuteczniaja aktualnie rzadzacy zlodzieje.
Trzeba ludziom pokazywać skale zlodziejstwa.

Miało byc tak pieknie, autostrady, dobrze zarabiajacy nauczyciele,
niskie podatki. A co mamy? Cuda panie, w kwietniu było to:

1.
"Resort gospodarki utrudnia dostęp do unijnych dotacji ...
"Z planowanych na ten rok 17 miliardów złotych unijnych ...
... pieniędzy rząd wydał tylko 800 milionów.

2.
Rząd chce wprowadzić dodatkową składkę, z której finansowana byłaby pomoc
dla osób wymagających stałej opieki. Odprowadzaliby ją wszyscy podlegający
... "

3.
Rząd złupi właścicieli starych samochodów" "Koniec akcyzy na samochody.
Zastąpi go podatek ekologiczny, który mocno uderzy we właścicieli starych
aut. Za piętnastoletni wehikuł trzeba będzie płacić co roku nawet trzy
tysiące..

4.
w grudniu ministerstwo finansów mówiło że deficyt w 2008 ...
... miał wynosić 2,9 % a wczoraj gus podał że "deficyt sektora instytucji
rządowych i samorządowych ukształtował się na poziomie 49 537 mln zł, co
stanowi 3,9% PKB"

Duch

13. Data: 2009-04-27 09:49:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@t...op.pl> wrote in message

> Dobrze, bo zostaje dokumentacja po tym, pod jaki 'target'
> PiS ustawia kampanie - pod ludzi prostych, rozgoryczonych,
> zlamanych - czyli slabych czy oslabionych. Nie sa wstanie
> czy po prostu nie chca - zrobic spotu, który by zainteresowal
> ludzi szukajacych jakiejs jakosci, tresci, wizji, pomyslu.
> Bo wiedza, ze nie maja nic takiego w ofercie.

Masz racje, kto by sie tam prostakami czy mniej zamoznymi przejmowal.
Tu trzeba wizji takiej jak mial Tusk cudotwórca"
- autostrady! wysokie zarobki! powszechna opieka medyczna! niskie podatki,
W KOSMOS PIESZO
.
Ze nie zrobili nic, tylko "kreca lody" i kradna?
Ale za to ... z jakim pomyslem i polotem!
Z jaka wizja i z jaka jakoscia! :)

eh, wiesz co.....!

Pozdr,
Duch

14. Data: 2009-04-27 10:00:35

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@t...op.pl> wrote in message

Prymitywne jest "krecenie lodów" jakie zostało ujawnione w spocie.
Wyglada to prymitywnie - zwyczajne kolesiostwo.
Ciekawe ze to kolesiostwo nie wydawalo sie pani Wielowieyskiej prymitywne,
za to sam pomysł ujawnienia tego - tak.
Co za hipokryzja!

Znowu probują starego numeru, deprecjonują przeciwnków.
Jesli pokazujesz zlodziejstwo - jestes prymitywem,
masz niskie instynty, nie masz polotu. Nie jestes "wykształocnym z miasta".

Co za tupet! Rozgonic tę bandę nierobów i złodziei!
Zacząć od "inteligenta" Palikota, bo ten znalazl sie ponad prawem
a ewidentnie naruszył prawo.

Pozdr,
Duch

15. Data: 2009-04-27 11:33:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> zarówno po i pis, nie przebierają w środkach. mają jednakowoż inne targety
> odbiorców, a wobec tego inne strategie. i
> wg mnie strategia po okazuje się bardziej efektywna. co zdecydowanie nie
> znaczy, że jest bardziej prawdziwa w swoich argumentach - zaryzykowałbym
> nawet tezę, że dlatego jest bardziej efektywna, bo bardziej załgana :)

To tez, ale jest jeszcze jedna wazna rzecz:
PO ma po swojej stronie sporo głównych mediów.
Prostym przykladem jest wzmiankowana Wielowieyska,
ktora nie bulwersuje "krecenia lodów" przez PO,
tylko "jak ten PiS mógł tak prymitywnie".

Te same media za rzadów PiS rozdmuchiwału kazdy
drobiazg, a ten był pozniej mielony w mediach przez kilka tygodni
oglupiając co niektórych np.
słynne "zamordowane notebooki" (ktore jednak potem zadziałały :) ),
albo zakupy przez posła PiS ze służbowej karty
(ryba w Tesco za 6 zł 50 groszy czy obiad za 110 złotych),
kanapki wręczone przez policjanta na dworcu itd. itd. itd.
Czy akcje przeciw CBA pani Pitery (w koncu nic nie znaleziono).
A to byly czesto glówne wiadomosci dnia na Polsacie czy TVN! :))

Natomiast krecenie lodów i przekrety PO są czesto przemilczane.
Wiec skoro PiS działa przeciw kolesiom ktorzy opanowali sporo mediów,
to nie ma on mozliwosci przebic sie z inną informacją niz wejsc na ostro z
informacją.
I tak to działa.
------------
Wbrew pozorom, dla wyborców PO jest dobrze ze jest PiS (zreszta to jest
zaleta demokracji).
Sam grozba ujawnienia przekretów PO, hamuje tych kolesi przed kolejnymi a ta
partia
ma spore mozliwosci i parcie jesli chodzi o krecenie lodów.

Gdyby teoretycznie, PiS zliwidowac oraz rzekomo PiSowskie media (tak
okreslane sa media
ktore sa poza gronem kolesi z "salonu") to doszłoby do zlodziejstwa i
przekętów na masową skale.
Powstała by monopartia (jak za PZPR), a potologie kwitły by w najlepsze.
Dlatego PiS jest bardzo potrzebny oraz informacja którą przekazuje.

Pozdr,
Duch

16. Data: 2009-04-28 11:00:42

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> ale ok - ciekawy konkret.
> kto obniżył koszty pracy? w ciągu ostatnich 5-ciu lat?
> a kto gada o gospodarce?

No dobrze, a ... co proponował PiS w reakcji na kryzys ?

> dostrzegasz ten paradoks?
dostrzegam, że PiS miał solidnych fachowców u siebie. Wielu z nich
sam rozstrzelał.

> czyja oferta powinna być zatem lepsza dla wyborców, których mamiło się
> podatkiem liniowym? :)
no cóż ...

> [...]
> nawet tezę, że dlatego jest bardziej efektywna, bo bardziej załgana :)
> (wczoraj oglądałem "fakty i akty" - może stąd taki osąd)
Ja tam nie wiem. Ja wiem tyle, że tych spotów, co zapodałeś jako kampanię PO
to ja w TV nie widziałem. To nie były materiały oficjalnie parafowane
przez PO jako element ich kampani. A to jak dla mnie robi grubą różnicę.
Te materiały na YouTube mógł zrobić ktokolwiek, dowolny odpowiednio
majętny 'życzliwy' popierajacy PO a będący przeciw PiS, a dokładnie
jaki miał w tym interes - to tylko on wie.

A co do gaziet: Uważam, że bardziej pro PO jest akurat Dziennik, niż GW.
GW mi tu za bardzo lewicuje. Cóż - skutki związania UW z SLD - porażki ciąg
dalszy ... Wielowieyskiej nie analizowałem 'per persona'. Tak zacytowałem

> generalnie: nie chciałbym mocno oceniać środków wyrazu, jakie stosują
> partie, bo kierując sie twoją logiką, musiałbym uznać, że np śp religa
> reprezentował środowisko które nie ma nic w ofercie.
>
> dla mnie osobiście przykre jest patrzenie na palikota.

Dla mnie 'przykrzejsze' jest patrzenie na ludzi pokroju Kurskiego.
A dokładniej - boję się takich ludzi.
Facet robił świństwa posługując się treściami żerującymi na
ksenofobii a ja uważam, że takich 'ciemnych stron' (ksenofobia,
rasizm, antysemityzm) nie wolno pobudzać do załatwiania z ich pomocą
jakichś interesów politycznych. Dokładnie to samo robił Hitler - z tym, że
trafił na podatniejszy grunt. Dla mnie jednak taka osoba jest stracona.
Jednocześnie Kurski jest promowany na poważnego, silnego polityka
i w istocie stanowi obecnie jeden z trzonów PiS'u.
Przy nim Palikot z jego małpeczkami jawi mi się jako osoba
poprostu 'bezpieczniejsza' a także bardziej wyrazista w swojej
przygłupawej postawie. Jestem go nawet (za kimś tam, nie wiem, kogo
cytuję) uważać za osobę niedojrzałą, ale jedak całkiem inteligentnie
pełniącą
rolę kogoś w rodzaju klowna polityki (żeby się jeszcze czasem ze swoich
pośmiał - panie Palikocie - poproszę !), który w sposób oczywisty
robi także z SIEBIE widowisko. Prawdę mówiąc jego wystąpienia kojarzą
mi się ze skeczami Cyrku Monthy Pytona - ale nie jestem uważnym
jego obserwatorem, wyobrażam sobie, że mógł mieć przegięcia
'niebezpieczne' (jak znasz to podaj jakieś namiary).
A co do maupeczek: sytuacja paradoksalnie może w naszym narodzie
przysporzyć prezydentowi nieoczekiwanych zwolenników - w końcu
alkohol u nas się spożywa w ilościach statystycznie istotnych ...
Kwachu jakoś nieraz po alkoholu zachwiał siew przód a nie w tył ...

> uważam, że to wandal polityczny, którego z wyrachowaniem wykorzystuje się
> do ośmieszania przeciwników. i ja ośmieszanie nawet akceptuję, bo pośmiać
> się lubię. ale ten sposób uważam za wysoce obrzydliwy.
No to masz alternatywę - Kurski jw.

> i jakby to powiedzieć - on rzuca duży cień na te całą platformę.
> niestety. nie wiem czy tylko ja to jakoś szczególnie postrzegam, ale mam
> taki odruch bezbrzeżnej ohydy, jak patrzę na tego polityka.
To se przypomnij Pana Grubego ;) A bardziej na serio: Palikot zdaje się
stracił jakąś funkcję w PO za swoje występy. To także daje sygnał
co do jego roli. PO w dużo mniejszym stopniu niż PiS jest skłonna
do twierdzeń typu 'wszystko ze wszystkim da się zmieszać i wypić'.
na poziomie personalnym pokazuje to różnica między Kurskim
a Palikotem, ale przekłada się to wszędzie wyżej: na różnicę
między koalicją z Samoobroną+LPR a koalicją z PSL.

Wybierasz Ty.

17. Data: 2009-04-28 11:39:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>
> No dobrze, a ... co proponował PiS w reakcji na kryzys ?

wejście do strefy euro? :)

> dostrzegam, że PiS miał solidnych fachowców u siebie. Wielu z nich
> sam rozstrzelał.

których fachowców i od czego rozstrzelał?

> [...]
> to ja w TV nie widziałem. To nie były materiały oficjalnie parafowane
> przez PO jako element ich kampani. A to jak dla mnie robi grubą różnicę.

rozbawisz mnie mimowolnie :)
tym połączeniem - "nie widziałem" -> "nie były parafowane".
"Spot wyemitowały TVN24 i Polsat; TVP wstrzymała się z emisją." (patrz
niżej)

> Te materiały na YouTube mógł zrobić ktokolwiek, dowolny odpowiednio
> majętny 'życzliwy' popierajacy PO a będący przeciw PiS, a dokładnie
> jaki miał w tym interes - to tylko on wie.

redartek, nie rozśmieszajże mnie :)
te materiały mógł zrobić ktokolwiek, ale platforma ma za nie
przepraszać? :))

http://tinyurl.com/cvs4tj

mam nadzieję, że weźmiesz odpowiedzialność za to co napisałeś - czyli za
tę "grubą różnicę". inaczej nie będzie chciało mi się z tobą gadać :)

> [...]
> dalszy ... Wielowieyskiej nie analizowałem 'per persona'. Tak zacytowałem

przychylałbym się do twojej koncepcji.

> [...]
> Jednocześnie Kurski jest promowany na poważnego, silnego polityka
> i w istocie stanowi obecnie jeden z trzonów PiS'u.

czy ty aby nie przesadzasz?
zresztą wolałbym jakieś konkretne mięsiwo. czyli - o których świństwach
mówisz.

> [...]
> jego obserwatorem, wyobrażam sobie, że mógł mieć przegięcia
> 'niebezpieczne' (jak znasz to podaj jakieś namiary).

dla mnie niebezpiecznym przegięciem jest alkoholizowanie prezydenta.
nie jestem w stanie stwierdzić czy tak jest w rzeczywistości, ale imho
mam przesłanki by uważać, że to sposób na wyśmianie konkurencji.
bardzo nieprzyzwoity i z punktu widzenia osłabienia funkcji prezydenta,
mocno szkodliwy. głównym dyskomfortem jest dla mnie tolerowanie jego
zachowania w jego plemieniu. tolerowanie - to wizja "ciemnego ludu" a
od środka, sądzę, że jest to "popieranie". plemię się rozwija.
tylko to słaba strategia.

przenosząc to na moje poletko - obserwuję często ludzi w tzw dyskusjach
zespołowych. czasem stawiam ich w sytuacjach konfliktu interesów. często
obserwuję wtedy sceny, kiedy zręczny manipulant wycycka grupę z risorses
dbając o swój własny manipulancki tyłek. ty wiesz jaka ta grupa jest
sfrustrowana potem? i niestety traci ochotę na fajną, "uczciwą" pracę -
wystarczy jeden zepsuty kartofel który nie znajdzie przeciwwagi i mamy
chujnię z grzybnią, a nie efekt (wspólny cel).
dla mnie palikot jest takim zepsutym kartoflem - wygrywa w sposób, który
powoduje frustrację. i coraz mocniejsze wierzgnięcia i chęć odwetu.
naturalna sprawa. tylko grupa dostrzega to dopiero po eskalacji i
wywaleniu wszystjkich flaków na forum. do czego w polityce raczej nie
dojdzie.

> [...]
> alkohol u nas się spożywa w ilościach statystycznie istotnych ...
> Kwachu jakoś nieraz po alkoholu zachwiał siew przód a nie w tył ...

więc kaczor powinien orędzie po pijaku wygłaszać?
hu nołs, wielce by to było inspirujące, o ile zrozumiałe.
bo tak normalnie trudno czasami go odbełkotać :)

> No to masz alternatywę - Kurski jw.

dobra, dawaj końkrety, co?

> To se przypomnij Pana Grubego ;) A bardziej na serio: Palikot zdaje się
> stracił jakąś funkcję w PO za swoje występy. To także daje sygnał
> co do jego roli.

stracił stanowisko przewodniczącego komisji, by zostać ... uwaga
uwaga... wiceprzewodniczącym :) kara po byku! :)

> [...]
> a Palikotem, ale przekłada się to wszędzie wyżej: na różnicę
> między koalicją z Samoobroną+LPR a koalicją z PSL.

ciekawa jest twoja skala do mierzenia stopnia tych skłonności.
ale różnica jest tylko taka, że należało z kimś stworzyć koalicję, żeby
efektywnie rządzić. co TY byś zrobił będąc wówczas na miejscu pis?
tak z ciekawości pytam o strategię.

> Wybierasz Ty.

""Gazeta Wyborcza": Moja opinia o Platformie była surowa i
niesprawiedliwa, bo toczyliśmy wtedy walkę polityczną - mówi Stefan
Niesiołowski o wypowiedzi w 2001 roku, gdy nazwał PO partią dającą
popisy hipokryzji i cynizmu."

zajebisty mam wybór. kogo nie wybiorę, za 4 lata powie:
"moja opinia o X była niesprawiedliwa, bo byłem wtedy w Y. teraz jestem
w X i to Y jest do dupy".

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

18. Data: 2009-04-28 20:38:23

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> mam nadzieję, że weźmiesz odpowiedzialność za to co napisałeś - czyli za
> tę "grubą różnicę". inaczej nie będzie chciało mi się z tobą gadać :)

He, he ;) Tak czułem, że sięmogę naciąć. Teraz sobie przypominam nawet,
że sam byłem wkuty na PO, że robi takie niskie zagrywki ... He, he ...
Mocne kilka punktów dla Ciebie, treneiro ;)

> przychylałbym się do twojej koncepcji.
>

> czy ty aby nie przesadzasz?
> zresztą wolałbym jakieś konkretne mięsiwo. czyli - o których świństwach
> mówisz.

Ja mówię o grzebaniu w antagonizmach polsko-niemieckich. Jakiś dziadek
z Wermahtu czy cuś. Po co.

> dla mnie niebezpiecznym przegięciem jest alkoholizowanie prezydenta.
> nie jestem w stanie stwierdzić czy tak jest w rzeczywistości, ale imho mam
> przesłanki by uważać, że to sposób na wyśmianie konkurencji.
Dla mnie nasz prezio miewa epizody psychotyczne. Nie wiem, czy to wynik
upojenia, czy ma to zupełnie naturalnie.

A generalnie to po prostu nie mogę patrzeć, jak się wpuszcza wszechpolaków
i im podobnych do władzy. Koniec, zapadka mi się zamkła. Mniej więcej tak
samo jak z opinią o komunizmie. Nie mam czasu, żeby wielokrotnie wyrabiać
sobie zdanie o tym samym. Był czas - obejrzałem, zakodowałem - decyzja
została, poparta jest wrażeniem - a szczegóły i konkrety się w pamieci
rozmywają. Zdaję sobie sprawę, że w wielu kwestiach zostałem zmanipulowany.
Ale, że tak z informatyczna zalecę, mój sterownik rozmuty radzi sobie
z obszarami zazębiania, niepewności i statystycznego błędu - podejmuje
decyzję na NIE dla PiSu. I generalnie także na nie dla SLD i im podobnych.
Wiele do wyboru nie zostaje ...
Tyle.

> [...]
> zachowania w jego plemieniu. tolerowanie - to wizja "ciemnego ludu" a od
> środka, sądzę, że jest to "popieranie". plemię się rozwija.

Niech się wygłup wygłupia. Póki nie ma np. władzy nad ZUS'em i nie wygłupia
się stojąc okrakiem na sprawach socjalnych dotyczących emerytów - niech
głupa
rżnie.

> sfrustrowana potem? i niestety traci ochotę na fajną, "uczciwą" pracę -
> wystarczy jeden zepsuty kartofel który nie znajdzie przeciwwagi i mamy
> chujnię z grzybnią, a nie efekt (wspólny cel).

Ufam, że Tusk ma tyle siły, by palika wysiudać jak cuś zaśmierdzi naprawdę
poważnie. Póki co, Palik jest specem od zamieniania kartofli w wysokiej
jakości spirit.

> dla mnie palikot jest takim zepsutym kartoflem - wygrywa w sposób, który
> powoduje frustrację. i coraz mocniejsze wierzgnięcia i chęć odwetu.
No i to mnie martwi - że jednak powoduje frustrację np. Twoją.
Ale to mnie martwi dość poważnie - dlatego uważam, że Palik jest jednak
w jakimś stopniu niedojrzały - bo nie bardzo bierze to pod uwagę.

> bo tak normalnie trudno czasami go odbełkotać :)
o masz !

> [...]
> ale różnica jest tylko taka, że należało z kimś stworzyć koalicję, żeby
> efektywnie rządzić. co TY byś zrobił będąc wówczas na miejscu pis?

Nie wiem. Najsłabszą stroną pis jest sama jego głowa. Jeśli PiS mogłoby
istnieć bez obecnej głowy, to może wszystko byłoby możliwe ?
Prawo i Sprawiedliwośc, ale Nie Porozumienie. Tak się ta partia powinna
nazywać. A nic normalnego się nie da zrobić na Nie Porozumieniu - chyba,
że idziemy na całość 'po swojemu', ryzykując zbliżenie do totalitaryzmów.
Tak zrobił PiS - i uważam, że tak robić nie wolno. NIE SPIESZY SIĘ. Za
kilkadziesiąt lat SLD i komunizm będą tylko wspomnieniem. Nie bedzie
żył ani jeden były członek PZPR, SBek ani UBek - czy tego chcemy,
czy nie. Nie musimy się tak bardzo spinać i czyścić na siłę, znaczy
się radykalizować środków 'rządzenia'. Ja nie chcę takiego czyszczenia.
Mi (mojej rodzinie) też komuna dopiekła - wuj w więzieniu, ojciec
w areszcie. Ale mój ojciec ma również zdanie o Kaczorach bardzo
precyzyjne: oni byli dobrzy, jak musieli walczyć z UB i po części
przejąć ich metody. Ale to ich dyskwalifikuje dzisiaj.
To jest naprawdę proste !
Flirt z Samoobroną i LPR to było coś dla nich NATURALNEGO, a nie efekt
jakiegoś głębokiego kryzysu partnerstwa. Wiązanie się ze słabymi
po to, by szantażem trzymać ich pod butem to po prostu jedno z
narzędzi ich pracy. Jak w mafii.

19. Data: 2009-04-28 20:57:06

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]