Zakola

1. Data: 2002-09-01 21:17:13

Temat: Zakola
Od: "Dro" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj maz lysieje - ufffffffffffffff straszne. Pojawily mu sie bardzo
duuuuuuuuuze zakola.
Jak z tym walczyc, co mozna na to poradzic, sa moze jakies kremy na porost
wlosow,
czy ta postac rzeczy da sie zmienic tylko operacyjnie ?? Prosze o jakies
rady w tej sprawie

Pozdro
Anulka

1. Data: 2002-09-01 21:27:18

Temat: Re: Zakola
Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dro napisał (a) w wiadomości news:aku01h$dfo$1@news.onet.pl:

> [...]
> porost wlosow,
> czy ta postac rzeczy da sie zmienic tylko operacyjnie ?? Prosze o

Nie słyszałem o skutecznej metodzie.

Chyba przyjdzie Ci się po prostu przyzwyczaić. :)

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-01 21:41:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dro" <d...@p...onet.pl> writes:

> Moj maz lysieje - ufffffffffffffff straszne.

Nie straszne, tylko bardzo sexy.

MJ

1. Data: 2002-09-01 21:51:59

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dro napisał(a):

> Moj maz lysieje - ufffffffffffffff straszne.

widze, ze tolerancyjna bardzo jestes i kochasz swojego meza

;)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-09-01 22:38:01

Od: "Dro" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wy mi tu o telerancji nie mowcie ............ tylko powiedzcie czy da sie
cos z tym zrobic
A tak nawiasem mowiac to maz jest bardziej zalamany niz ja.
Znajoma mi kiedys mowila ze byl kiedys na Polsacie takie program o
"przeszczepianiu"
wlasnych wlosow zzza okolic uszu w inne miejsce ( zakola w tym przypadku ).
Moze sie ktos orientuje ile to kosztuje ??
A moze jednak jest jakas inna metoda; moze jakis magiczny krem; jakies ziola
??

Pozdro
Anulka

1. Data: 2002-09-01 23:14:23

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dro napisał(a):

> Wy mi tu o telerancji nie mowcie ............ tylko powiedzcie czy
> da sie cos z tym zrobic

a jesli nic sie nie da to co wtedy?

mi tez powiekszaja sie powolutku zakola, ale moja kobieta jakos nie
narzeka.

i przez to sam z tego problemu nie robie :)

1. Data: 2002-09-02 06:09:08

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

+Protz+ napisał(a) w wiadomości: ...

>a jesli nic sie nie da to co wtedy?
>
>mi tez powiekszaja sie powolutku zakola, ale moja kobieta jakos nie
>narzeka.
>
>i przez to sam z tego problemu nie robie :)

Bo tobie się wycierają od ud. :-)

--
___________________"Stachanow"______ _ _ ___ ______ __ _ _
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

1. Data: 2002-09-02 06:48:51

Od: Jancio Wodnik <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dro wrote:

> [...]
> wlosow,
> czy ta postac rzeczy da sie zmienic tylko operacyjnie ?? Prosze o jakies

Hmm, z własnego doświadczenia wiem, że gdy pojawiają się zakola i, jak
to się poetycko określa, czoło przesuwa się do tyłu, najlepszym
rozwiązaniem jest przeszczep oczu na tył głowy ;))

Pozdrówka

1. Data: 2002-09-02 06:57:21

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jancio Wodnik napisał (a) w wiadomości news:3D7309D3.E140CF5E@szuwary.pl:

> Hmm, z własnego doświadczenia wiem, że gdy pojawiają się zakola i, jak
> to się poetycko określa, czoło przesuwa się do tyłu, najlepszym
> rozwiązaniem jest przeszczep oczu na tył głowy ;))

Potwierdzam. Nawet nieźle wyglądasz po takiej operacji.
Kawał dobrej roboty. Ja się w ogóle nie zorientowałem... ;)

1. Data: 2002-09-02 07:52:22

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak nawiasem mowiac to maz jest bardziej zalamany niz ja.

To go utwierdzaj w przekonaniu ze łysiejacy jest dla Ciebie znacznie
bardziej atrakcyjny i sexy.
A łysina to powstaje w wyniku nadmiaru męskich hormonów.
(moze to i nie prawda, ale dobre na poprawę samopoczucia każdego
chłopa ;-)) ).

Pzdrw.

Basia

dobre solarium w Łodzi?