Zakonserwowane cytryny.

1. Data: 2005-08-27 11:15:49

Temat: Zakonserwowane cytryny.
Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakes miesiac temu ogladalem program TV pt.Kulinarne podroze.Nie byl to
program Maklowicza. O ile dobrze pamietam opowiadano o kuchni
Maroka.nskiej,o wykozystywaniu bardzo duzej ilosci przypraw w tym
zakonserwowanych cytyryn.
Podano dokladnie sposob takiej konserwacji i zrobilem to.Kilogram cytrym
dobrze wyszczotkowalem pod biezaca woda odkroilem koncowki i przecimajac na
polowki(nie calkiem) dobrze posolilem w wcisnolem do sloja.Calosc zalalem
ostudzona przegotowana woda.Czas "konserwacji" cytryn mial trwac nie mniej
jak 3 tygodnie.Minal juz miesiac wiec juz dobrze.Problem w tym,ze
zapomnialem co z tymi cytrynami zrobic.Pamietam,ze sa dodatkiem do potraw z
drobiu podczas pieczenia.Tzn nie cale z miaszczem a tylko skorki.
Czy ktos moze mi podpowiedziec jak te zakonserwowane cytryny wykozystac?

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

2. Data: 2005-08-27 12:02:26

Temat: Re: Zakonserwowane cytryny.
Od: "merill" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos moze mi podpowiedziec jak te zakonserwowane cytryny wykozystac?

seksualnie
ale na TRZEŹWO!

M.

3. Data: 2005-08-27 12:10:43

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> seksualnie
> ale na TRZEŹWO!
>
> M.
>Puk puk!! Masz zdrowe zmysly??
Zreszta sam powionienes sie PUKNAC!

4. Data: 2005-08-27 12:15:08

Od: "merill" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zreszta sam powionienes sie PUKNAC!

zmysły prysły przy zakonserwowanych cytrynach

5. Data: 2005-08-28 00:44:55

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

===
Szanowny Panie Stanisławie.

Już miałem ochotę merytorycznie Panu odpowiedzieć, lecz, niestety,
zniechęciły mnie niechlujstwa w Pańskich listach. Zauważyłem pięć
karygodnych błędów ortograficznych i kilkadziesiąt lżejszego kalibru. O
zwykłych literówkach oraz zastępowaniu polskich liter unijnymi nie wspomnę.
Trudno jest takie listy traktować poważnie.
Dlatego zauważę jedynie, że Pańskie listy wstrząsnęły mną, niczym kisziona
cytryna.

Pozdrawiam.

waldek
===

6. Data: 2005-08-28 08:05:25

Od: "cherokee" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos moze mi podpowiedziec jak te zakonserwowane cytryny wykozystac?

Wg Makłowicza kiszone cytryny moga służyc jako dodatek do pieczonych mięs
oraz ryb. Szukaj ich w Internecie własnie pod taką nazwą, np tutaj:
http://www.kuchnia.bytow.pl/index.php?menu=czytaj&nr
=3237

pozdr

cherokee

7. Data: 2005-08-28 08:07:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dlatego zauwa?? jedynie, ?e Pa?skie listy wstrz?sn??y mn?, niczym kisziona
>cytryna.
>
>Pozdrawiam.
>
>waldek
>===

Jaka cytryna?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-08-28 08:34:09

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> [...]
> zwykłych literówkach oraz zastępowaniu polskich liter unijnymi nie wspomnę.
> Trudno jest takie listy traktować poważnie.

Hm, dziś Twoja kolej być Dyżurnym Malkontetem?
--
pa,BBjk

9. Data: 2005-08-28 08:38:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora