Zakup ciśnieniomierza

1. Data: 2002-12-15 22:14:06

Temat: Zakup ciśnieniomierza
Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
zamierzam zakupić (w prezencie) ciśnieniomierz z oferty jednego z marketów.
Podpisany jest firmą 'Tech-Med'a model to SEIN SE-310A. Czy ktoś może ma coś
takiego i może ew. polecić/odradzić ten model ???

Pozdrawiam, i liczę na szybki odzew,
Maras

2. Data: 2002-12-16 11:14:48

Temat: Re: Zakup ciśnieniomierza
Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
coś
> takiego i może ew. polecić/odradzić ten model ???

a moze szanując czas innych przeczytasz pierwej archiwum listy ?
xyz

3. Data: 2002-12-16 14:10:53

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanito" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> marketów.
> coś

> a moze szanując czas innych przeczytasz pierwej archiwum listy ?

Jesli nie masz czasu na przegladanie tej listy to po co piszesz? Zajmij sie
praca albo przestan narzekac i zwracac uwage innym w taki sposob. Przeciez
to samo mogles wyrazic w zupelnie inaczej i odeslac osobe pytajaca do
archiwum w znacznie grzeczniej. A tak, przeczytalam Twoj post marnujac tylko
czas ;->

Marzenna

4. Data: 2002-12-16 15:32:38

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to samo mogles wyrazic w zupelnie inaczej i odeslac osobe pytajaca do
> archiwum w znacznie grzeczniej. A tak, przeczytalam Twoj post marnujac

a na jaki temat są Twoje wypociny ? Doradziłaś coś ?
A może poszerzyłaś horyzonty...
xyz

5. Data: 2002-12-16 16:00:24

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a na jaki temat są Twoje wypociny ? Doradziłaś coś ?
> A może poszerzyłaś horyzonty...

Wystarczy, ze Ty sie pocisz elokwentnie oratorze ;->

Marzenna

6. Data: 2002-12-16 19:09:25

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
coś
> takiego i może ew. polecić/odradzić ten model ???

Witam,chyba wystarczy tyle-nie warto.
A tymi pajacami co piszą,żeby czas zabijać,nie przejmuj się.

7. Data: 2002-12-16 21:20:29

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
coś
> takiego i może ew. polecić/odradzić ten model ???

jeśli osoba, która ma sie tym posługiwać posiada choćby 80 IQ i nie jest
głucha to nauczy sie obsługiwać tradycyjny z pompką i słuchawkami - nei
psuje sie tak łatwo, jest tańszy, nie kłamie, mierzy szybciej(wbrew pozorom)
pozdr

8. Data: 2002-12-16 22:10:41

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> głucha to nauczy sie obsługiwać tradycyjny z pompką i słuchawkami - nei
> psuje sie tak łatwo, jest tańszy, nie kłamie, mierzy szybciej(wbrew

Przyznam, ze mam podobne doswiadczenia czy tez wrazenia. Jakis czas temu
kupilam sobie cisnieniomierz elektroniczny po czym szybko wrocilam do
zwyklego, tradycyjnego urzadzenia. Najmniejsze poruszenie powodowalo blad
pomiaru, na nastepny pomiar trzeba bylo wg instrukcji czekac 10 min. Byl
irutyjacy.

Pozdrawiam

Marzenna

Pocenie się
Dlugie leczenie gronkowca (post podobniez)
oczy i komputer
kłopoty z przełykaniem
emails needed from Ukraine