Zakup lodówki

11. Data: 2007-09-18 14:13:52

Temat: Re: Zakup lodówki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

FOX31 pisze:

> a to ciekawy serwis,? bo side-by-side oznacza dwoje drzwi, a nie dwa
> agregaty.

Może źle się wyraziłam - side-by-side samsunga mają, oprócz dwojga drzwi
oczywiście, dwa agregaty - i te lodówki zdaniem serwisu są już na tyle
dobre, że warto je kupić. Pzrynajmniej tak serwisowców zrozumiałam, gdy
pytałam ich o zdanei na temat tych lodówek. Ale nie zdecydowałam się na
żadna Samsunga ostatecznie na korzyść Electroluxa.

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2007-09-18 17:00:23

Od: Sylwia i Jacek <c...@m...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

arette napisał(a):

> Moja decyzja: Electrolux, inox, zamrazarka 3 szuflady na dole. Model moge
> sprawdzic jesli chcesz. Dziala doskonale i jest sliczna;)
>
> pozdrawiam

w takim razie ja poprosze o informacje jaki to model:)

pozdrawiam
Sylwia

13. Data: 2007-09-18 18:03:16

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O Samsungach w serwisie mi mówili, że tylko te dwuagregatowe
> side-by-side do czegoś się nadają, a zwykłych nie doradzali.

Jak to fajnie powtarzać za kimś, a nie z własnego doświadczenia...
Ja mam właśnie Samsunga za 1400 PLN prosty model bez NO FROST'a i od roku
działa. Ma 1 agregat 1 drzwi, chłodzi aż miło, jedzenie się w niej nie psuje
jak i ona sama:-)

--=olo=--

14. Data: 2007-09-18 18:28:46

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"arette" <a...@o...pl> wrote in message
> witaj
>
> przerabiałam to miesiac temu. Oto glowne punkty moich miesiecznych poszukiwan
> na forach:
> (to nie MOJE doswiadczenia i zdanie, ale info pochodzi m.in od serwisantów)
>
> - lodowki na A sa zle;) Tj. Amica, Ariston, Ardo
> [...]
> - najlepsza marka - Liebherr, ale to nie za taką cenę. Mało awaryjne są
> Electroluxy - serwisanci rzadko je przyjmuja. najczesniej - Amica.

Hm, ja mam od ponad 5 lat Amica w zabudowie z agregatem Elektroluxa - do tej
pory 0 problemów.
Amica jako jeden z nielicznych producentów ma fajne półki w drzwiach na szerokie
butelki typu 2.5l PET.

W drugim mieszkaniu od lat ponad 3 mamy wolnostojącego Liebherra, z miesiąc po
zakupie znalazłem tę stronę:
http://liebherr.fm.interia.pl/
i z lekka się przestraszyłem
Jednak oprócz wygenerowania na podłodze czegoś na kształt krowiego placka z
izolacji (serwis przyjał to ze stoickim spokojem) też 0 problemów, lodówka
bardzo cicha.

Ja z kolei jestem ciekaw jak sprawuje się obudowany białym plastikiem 'ruszt' w
zamrażalniku który widziałem u jednego z producentów - żona jest za ja się boję
że będzie zbierał i wcierał się w niego brud od suwania szuflad...

TomekD

15. Data: 2007-09-18 20:14:04

Od: "Mat" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja decyzja: Electrolux, inox, zamrazarka 3 szuflady na dole. Model moge
> sprawdzic jesli chcesz. Dziala doskonale i jest sliczna;)

> [...]

witam ponownie jaki to model electroluxa o ktorym mowa?

zwiedziłem dziś trochę sklepów AGD
narazie przystaje przy Whirlpool 5754 INOX lub Whirlpool 6678 IX ?
co o nich sądzicie ma ktoś je może u siebie lub orientuje się jak się
sprawują jakieś ich wady i zalety?

Pozdrawiam MJ

16. Data: 2007-09-18 20:38:59

Od: k <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś posiada taka moze

LODÓWKA ELECTROLUX ERB 29301 INOX

Czy sa jakieś zastrzeżenia do tego modelu ??

Będę wdzięczny za informacje i porady

k.

17. Data: 2007-09-18 20:58:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat <m...@o...pl> wrote:

> narazie przystaje przy Whirlpool 5754 INOX lub Whirlpool 6678
> IX ?

Whirlpool NIE!
Ta firma jedynie kuchenki mikrofalowe dobre robi.

J.

18. Data: 2007-09-18 22:14:14

Od: Jarosław Jaszewski <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat pisze:

> [...]
> narazie przystaje przy Whirlpool 5754 INOX lub Whirlpool 6678 IX ?
> co o nich sądzicie ma ktoś je może u siebie lub orientuje się jak się

Witam
Jezeli chodzi o tę pierwszą radzę zwrócic uwagę, że drzwi tej lodówki
otwieraja sie poza jej obrys - w małej kuchni gdzie wazny jest kazdy cm
- może czasem to mieć znaczenie...

pozdrawiam

jj

19. Data: 2007-09-19 05:07:42

Od: "Mat" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jezeli chodzi o tę pierwszą radzę zwrócic uwagę, że drzwi tej lodówki
> otwieraja sie poza jej obrys - w małej kuchni gdzie wazny jest kazdy cm

a jeśli chodzi o samo użytkowanie i materiały jakie zostały zastosowane do
jej produkcji?

Kurde kupe sugestii a zadnych konkretnych odpowiedzi i opinii:/ co wybrac
wkoncu?;)

Pozdrawiam MJ

20. Data: 2007-09-19 07:37:56

Od: Jakub Furkal <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat wrote:

> narazie przystaje przy Whirlpool 5754 INOX lub Whirlpool 6678 IX ?

W maju kupiłem Whirlpool 6678 IX. Spodobała mi się wizualnie + była
jedną z cichszych (mam aneks kuchenny). Jedyną dość dużą wadą był fakt,
że drzwi po otwarciu wychodziły poza obrys lodówki, a ta stoi przy
ścianie, więc był mały problem. Poza tym jest cichutka, nic się nie
łamie, fajnie chłodzi, na Inoxie nie ma śladów rąk. Generalnie jestem
zadowolony.

Jakub Furkal

szukam pralko-suszarki ładowanej od góry
Samopoziomujący podkład podłogowy
telefon bezprzewodowy - jak usprawnić przyciski?
Dobór pieca 2-funkcyjnego do mieszkania 2-poziomowego
Żarówki do oprawy