Re: Zakupy AGD w sklepie internetowym

1. Data: 2004-12-20 06:48:35

Temat: Re: Zakupy AGD w sklepie internetowym
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2004-12-20 04:21:26 niejaki maroo napisał:
> Polecam wszystkim sklep internetowy www.agdrtv.net Fachowa obsługa i
> super ceny. Ja Kupiłem i jestem zadowolony. Taniej niż w marketach i z
> dostawą do domu. Następnym razem też napewno tam kupię.

sprawdziłem na szybko 3 pozycje - dwóch nie mają - trzecia drożej niż w mm

--
P0zdrawiam
p0li

2. Data: 2004-12-21 22:13:49

Od: SlyT <s...@T...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p0li napisał(a):

> sprawdziłem na szybko 3 pozycje - dwóch nie mają - trzecia drożej niż w mm

no to akurat miales pecha - ja swoj okap do kuchni trafilem tam taniej o
80 zl taniej niz w MM (uwzgledniajac koszty przesylki)

Zapachy przez wywietrznik
kuchenka elektryczna - pola hilight
odbiór mieszkania - parę wskazówek z autopsji
Baterie wannowe/umywalkowe/kuche nne
Orbitrek - ntg a moze nie