Żal

21. Data: 2008-07-23 17:56:49

Temat: Re: Żal
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
> Jesli jeszcze jak ktos nazwe mnie DEBILEM zacznie uzywac adekwatnego jezyka
> rynsztoka!!
>
> Nie pozwole sobie na takie EPITETY pod moim adresem! Jezeli macie Panstwo
> zastrzezenia do mego profesjonalizmu, prosze o stosowna reakcje formalna w
> imie obroncow elit intelektualnych!!
>
> Dariusz Radomski

ale to nie sa epitety tylko inwektywy i nie sa kierowane bezposrednio do
Ciebie - ale widze ze sie poczowasz ;)

pozdrawiam
SlawcioD

22. Data: 2008-07-23 17:57:27

Temat: Re: ?al
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-07-2008 o 19:49:12 Adam.O <s...@n...px> napisał(a):

> Tu absolutna racja!
> Problem tkwi jedynie w tym, czy w Panskim mniemaniu jest Pan s?oncem, czy
> ziemi????

No i nie należy zapominać, że wszystko zależy od punktu odniesienia.
Oczywiście, że bez trudu można wskazać taki, dla którego Słońce obraca się
wokół Ziemi.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

23. Data: 2008-07-23 18:00:39

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-07-2008 o 19:46:33 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> No to chłopaki ;-DDD teraz się zacznie ;-P

Tajemnicze są wypowiedzi pana doktora, nieprawdaż. Od parunastu minut
próbuję przeanalizować to zdanie i nie potrafię z całą pewnością dojść do
tego, co doktor chciał powiedzieć. A przecież chodzi o to, aby język
giętko powiedział wszystko, co pomyśli głowa.

Czy myślicie, że głowa doktora pomyślała, to co doktor był łaskaw napisać?
Jeśli tak, to

PANIE DOKTORZE, NIE MI PAN UWIERZY, CHOCIEM MAGISTER TYLKO:

JEST ŹLE!!!

24. Data: 2008-07-23 18:02:17

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-07-2008 o 19:53:51 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> a udowodnij mi ze ja i moj pies nie mamy statystycznie 3 nog.

Udowadnia się raczej, że coś jest niże że czegoś nie ma.

Ale mam kumpla bez nóg, który ma psa, dzięki któremu statystycznie mój
kumpel ma prawidłową liczbę nóg. Kosztem psa.

25. Data: 2008-07-23 18:09:12

Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten przyklad swiadczy albo o celowej manipulajci albo niezrozumieniu tego co
Panowie pisza. Dla danych mierzonych na skali co najwyzej porzadkowej nie
stosuje wartosci srednich przy ich analizie.
Na tym polega dyskusja, ze macie Panstwo radosc z manipulacji wiedza !!
dr n. med. Dariusz Radomski

26. Data: 2008-07-23 18:13:17

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
[..]
> Na tym polega dyskusja, ze macie Panstwo radosc z manipulacji wiedza !!
> dr n. med. Dariusz Radomski

A kto powiedział, że na pl.soc.inwalidzi trzeba zachowywać śmiertelną
powagę w dyskusji... ;-DDD ???
Przecież kiedy 'kaleki różnorakie' umilą sobie swój podły żywot chwilą
śmiechu, to i na zdrowie wyjdzie i...
tak w ogóle też. Same korzyści.

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl
http://www.stres.1site.pl/

Pieniądze są problemem gdy odczuwasz ich brak

27. Data: 2008-07-23 18:18:09

Temat: Re: Żal - Apel
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.07.2008 19:26, użytkowniczka/użytkownik SlawcioD napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Błagam, nie róbcie z grupy SEJMU :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

28. Data: 2008-07-23 18:21:11

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.07.2008 20:13, użytkowniczka/użytkownik robercik-us napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> powagę w dyskusji... ;-DDD ???
> Przecież kiedy 'kaleki różnorakie' umilą sobie swój podły żywot chwilą

he he
podoba mi się hasło 'kaleki różnorakie' :)
A propos humoru - UE uwolniła krzywe ogórki, o to była dyskryminacja kalekich ogórków
:D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

29. Data: 2008-07-23 18:24:17

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-07-2008 o 20:13:17 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> powagę w dyskusji... ;-DDD ???
> Przecież kiedy 'kaleki różnorakie' umilą sobie swój podły żywot chwilą

Kaleki się nie śmieją, bo mają smutne życie kaleki. To oczywiste.

30. Data: 2008-07-23 18:26:23

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-07-2008 o 20:18:09 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Błagam, nie róbcie z grupy SEJMU :)

Przecież trzeba ten sejm odreagować jakoś. A tu mamy taką wspaniałą
okazję...

A tak a propos Sejmu i w ogóle tego, co się dzieje w Polsce - ja od 5 lat
nie mam telewizora i muszę powiedzieć, że mam dzięki temu nadzwyczajną
jakość życia.

Chociaż osczywiście jako kaleka nie śmieję się, gdyż wiodę smutne życie
kaleki. Różnorakiego oczywiście.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Śpieszmy się poznawać wiceministrów - tak szybko odchodzą...

[wiadomosci z frontu] <rotfl> nasz "ulubieniec" kolonizuje nowe grupy dyskusyjne
UWAGA
Programy PEFRON
Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych
Polactwo