Programy PEFRON

1. Data: 2008-07-19 07:29:44

Temat: Programy PEFRON
Od: "Adam Zielinski" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow!

Mam pytanie - skladalem wnioski, program PEGAZ na dofinansowanie do
komputera, do PCPRu - i na dofinansowanie do wozka elektrycznego, do PFRONu.
Skladalem je w maju, minelo juz ponad 2 miesiace - i na razie cisza - czy
ktos z grupowiczow wie ile wyzej wymienione instytucje maja czasu na
rozpatrzenie tych wnioskow... Chcialbym miec juz komputer, laptopa, od
wrzesnia przymierzam sie do szkoly! - i jezdzic wozkiem elektrycznym, pogoda
teraz jest taka piekna... ;))
Pozdrawiam wszystkich i zycze milego dnia!
Adamos

2. Data: 2008-07-19 07:58:54

Temat: Re: Programy PEFRON
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Zielinski pisze:
> [...]
> teraz jest taka piekna... ;))
> Pozdrawiam wszystkich i zycze milego dnia!

Witam!

jezeli kozystasz z programow celowych to w ich regulaminie podany jest
termin w ktorym Twoj wniosek powinien zostac rozpatrzony.

pozdrawiam
SlawcioD

3. Data: 2008-07-19 08:57:52

Od: belfer <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Zielinski pisze:
> [...]
> teraz jest taka piekna... ;))
> Pozdrawiam wszystkich i zycze milego dnia!

Ja w ubiegłym roku czekałem na taki wózek z PFRON od marca do końca
sierpnia w Katowicach, a na likwidację barier architektonicznych przez
PCPR do końca września
belfer

4. Data: 2008-07-19 20:48:15

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

belfer pisze:

> Ja w ubiegłym roku czekałem na taki wózek z PFRON od marca do końca
> sierpnia w Katowicach, a na likwidację barier architektonicznych przez
> PCPR do końca września
> belfer
katowicki pefron tak ma... swojego czasu zwrocili do budzetu panstwa
2mln pln...

pozdrawiam
SlawcioD

Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych