A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie

1. Data: 2008-07-16 18:48:43

Temat: A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie

Ludzie - zaśmiecacie tylko grupę i Darek i reszta "oponentów", ludzie jeden ruch nie
odpisywać na wzajemne głupie ataki. I się wszystko uspokoi.

Apeluję - weźcie sobie na wstrzymanie.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

2. Data: 2008-07-16 18:50:47

Temat: Re: A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:
> [...]
>
> Ludzie - zaśmiecacie tylko grupę i Darek i reszta "oponentów", ludzie
> jeden ruch nie odpisywać na wzajemne głupie ataki. I się wszystko uspokoi.

przez tego pseudo dr czytanie postow zaczynam od sprawdzenia naglowka
wiadomosci...

pozdrawiam
SlawcioD

3. Data: 2008-07-16 18:54:54

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.07.2008 20:50, użytkowniczka/użytkownik SlawcioD napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> przez tego pseudo dr czytanie postow zaczynam od sprawdzenia naglowka
> wiadomosci...

Ot - zaczynasz mieć problemy psychiczne :P
A nie mówiłem, dać sobie na wstrzymanie :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

PS. Frakcja chyba jeszcze normalna :-)

4. Data: 2008-07-16 19:01:09

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:
> Dnia 16.07.2008 20:50, użytkowniczka/użytkownik SlawcioD

> Ot - zaczynasz mieć problemy psychiczne :P
> A nie mówiłem, dać sobie na wstrzymanie :)

> [...]
wiesz, moze masz racje... ;)

ale spokojenie ja tylko pilnuje pare serwerow ;)
i ten typ tak ma;)

pozdrawiam
SlawcioD

5. Data: 2008-07-16 19:07:58

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-16 20:48, Jacek Kruszniewski napisał(a):
> A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie

Witaj Jacku

A niechże się ludziska wyginają kopiami "źródła wiadomości" co ci to
szkodzi ... i tak nie przestaną aż im się znudzi

--
Piotr
bądź odważny, gdy rozum zawodzi, bądź odważny

6. Data: 2008-07-17 07:22:35

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-07-16 21:01, użytkowniczka/użytkownik SlawcioD napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> wiesz, moze masz racje... ;)
>
> ale spokojenie ja tylko pilnuje pare serwerow ;)
> i ten typ tak ma;)

No tak, i podglądasz serwery w logach :)

A to mi się stary kawał o administratorach :)

Dwóch takich siedzi i jeden do drugiego rzecze:
- wiesz je już nie czytam maili userów, oni tam takie głupoty piszą

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2008-07-17 07:23:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-07-16 21:07, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

A może i tak :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

czy to nie wystarcza?
Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?
orgazm a aktwynosc intelektualna
prosba zwiazana z sytuacja na liscie
zniżki komunikacyjne