Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?

1. Data: 2008-07-16 16:08:20

Temat: Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
posylam do analizy:

--------------------

From: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: resume dotyczajace badan
Date: Wed, 9 Jul 2008 22:34:37 +0200

Szanowni Panstwo,

Dziekuje serdecznie za zyczliwe slowe NIELICZNYCH dotyczacych mojej

<...cut...>

Zycze wszystkim duzo radosci i satysfakcji z zycia erotycznego oraz
kompetetnych lekarzy, ktorzy bede w sttanie rozwiazywac potencjalne
problemy.

Z wyrazami szacunku

dr n. med. Dariusz Radomski

----------------------
a teraz Pani Kasia:
----------------------

From: "Kasia Moczko" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: wazne - "dr Radomski"
Date: Wed, 9 Jul 2008 15:59:11 +0200

Szanowni Panstwo

Polecam ku Panstwa refleksji rozwazenie czy znacie Panstwo osobe o duzym
<...cut...>
moralnego kaca, ze nie reagowalismy w pore.

Pozdrawiam,

Kasia

SlawcioD

2. Data: 2008-07-16 16:35:45

Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oswiadczam, ze nie znam tamtej osoby. Z tego komputera nikt nie korzystal
oprocz mnie, a sprawe wypowiedzi niektorych Panstwa na tej liscie juz
przekazalem odpowiednim sluzbom. m inn Kasi Moczko i innych.

Z pozdrowieniami,

dr n med. Dariusz Radomski

3. Data: 2008-07-16 17:22:14

Temat: dla zainteresowanych
Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astral699, Adres IP w Internet UPC (chello) jest publiczny i przydzielany
dynamicznie. Użytkownik nie ma wpływu na "człony" jakie zostaną mu
przydzielone i jak często adres się zmienia. Wiadomo, że jeżeli przez 48
godzin modem będzie wylogowany (np. wyłączony) to IP się zmienia.
A jeżeli masz router i chcesz postawić jakiś serwer dostępny z Internetu to
wystarczy, że przekierujesz sobie port na komputer (IP prywatne) na którym
działa serwer i wszystko będzie ok, serwer będzie dostępny z Internetu po
wpisaniu Twojego IP publicznego, takiego jakie przydziela Ci UPC.

4. Data: 2008-07-16 18:10:10

Temat: Re: dla zainteresowanych
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
> [...]
> działa serwer i wszystko będzie ok, serwer będzie dostępny z Internetu po
> wpisaniu Twojego IP publicznego, takiego jakie przydziela Ci UPC.

gowno prawda... zanim poslalem ten post sprawdzilem WSZYSTKIE posty
jakie napisales. caly czas ten sam adres ip.

"obecny" adres ip (z w/w postu):

17:22:26 GMT)

i nastepny (teoretycnie) autorstwa Kasi Moczk:

13:59:16 GMT)

pozdrawiam
SlawcioD

orgazm a aktwynosc intelektualna