czy to nie wystarcza?

1. Data: 2008-07-16 16:48:34

Temat: czy to nie wystarcza?
Od: B...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy to zostalo wykazane teraz, ze podszywa sie ten osobnik pod inne
osoby nie wystarcza Wam, aby jednak wystapic z wnioskiem do
PROKURATURY?

Jezeli nie, to poczytajcie sobie w internecie o innych sprrawach tego
czlowieka, jak zachowuje sie i i jakie teksty wypisuje publicznie !!
Czy nie jest czas do stanowczej reakcji jako spolecznosc internetowa
osob niepelnosprawnych?
Nie mam zadnych obiekcji, ze to czlowierk niezrownowazony
psychicznie!! Wyobrazacie sobie doktora nauk medycznych po porazeniu
mozgwym?? Zadna uczelnia nie pozwolilaby by sobie w uczciwt sposob na
to (chyba ze klient ma kupe kasy:).
Robimy cos z ta sytuacja, czy sama mam wystapic do prokuratury? Skoro
on zamierza nas skazyc, nie mozemy pozostac obojetni!!

Pozdrawiam

Baska

2. Data: 2008-07-16 18:12:09

Temat: Re: czy to nie wystarcza?
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2008-11-04 17:49:18

Od: "Eldorado" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <B...@g...com> napisal w wiadomosci
c.googlegroups.com...
>(...) Wyobrazacie sobie doktora nauk medycznych po porazeniu
> mozgwym??

Czy Pani wie co pisze? Czy wogóle zna Pani ludzi z porazeniem mózgowym?
Jesli chce Pani toczyc z kims wojne najpierw prosze przygotowac przeciwko
niemu powazne argumenty, zarzuty poparte dowodami.
Nie ma Pani prawa obrazac bezpodstawnie ludzi...

... a jesli jeszcze raz posluzy sie Pani w nie wlasciwy sposób wyrazeniem
"porazenie mózgowe" to ja jako niepelnosprawny zbiore liste podpisów w
sprawie pozwu przeciwko Pani z powództwa cywilnego za dyskryminacje osób z
niepelnosprawnoscia z tytulu porazenia mózgowego!!

Lukasz

4. Data: 2008-11-04 19:52:23

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-11-2008 o 18:49:18 Eldorado <n...@i...pl>
napisał(a):

> [...]
> podpisów w sprawie pozwu przeciwko Pani z powództwa cywilnego za
> dyskryminacje osób z niepelnosprawnoscia z tytulu porazenia mózgowego!!

Mnie zawsze uczono, żeby głupio nie grozić. To znaczy, żeby grozić tylko
tak, by mozna było groźbę spełnić.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

5. Data: 2008-11-04 20:46:35

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.11.2008 18:49, uz.ytkowniczka/uz.ytkownik Eldorado napisa?a/napisa?
(niepotrzebne skres'lic'):

> [...]
> podpisów w sprawie pozwu przeciwko Pani z powództwa cywilnego za
> dyskryminacje osób z niepelnosprawnoscia z tytulu porazenia mózgowego!!

A po co odgrzewac' spór sprzed 3 miesie;cy?
Do sa;du i tak nie pozwiesz.
A rozpoczynac' od nowa bezsensownej dyskusji i tracic' energie; na wywody z.al.
Sa; w z.yciu duz.o ciekawsze rzeczy do roboty niz. prowadzenie ja?owych rozpraw i
dysput.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

PS. Ja jestem po Dziecie;cym Poraz.eniu Mózgowym
--
"Serce rozwaz.ne szuka ma;dros'ci, usta niema;drych syca; sie; g?upota;."
(Prz 15:14)

6. Data: 2008-11-04 20:49:08

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.11.2008 18:49, użytkowniczka/użytkownik Eldorado napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> [...]
> podpisów w sprawie pozwu przeciwko Pani z powództwa cywilnego za
> dyskryminacje osób z niepelnosprawnoscia z tytulu porazenia mózgowego!!

A po co odgrzewać spór sprzed 3 miesięcy?
Do sądu i tak nie pozwiesz.
A rozpoczynać od nowa bezsensownej dyskusji i tracić energię na wywody żal.
Są w życiu dużo ciekawsze rzeczy do roboty niż prowadzenie jałowych rozpraw i dysput.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

PS. Właśnie jestem po DPM :)

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

7. Data: 2008-11-04 21:25:31

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-11-2008 o 21:49:08 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> PS. Właśnie jestem po DPM :)

No dobra.

Ale jesteś doktorem nauk medycznych, czy nie? Bo jak nie, to o co chodzi?

8. Data: 2008-11-04 21:46:47

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.11.2008 22:25, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> No dobra.
>
> Ale jesteś doktorem nauk medycznych, czy nie? Bo jak nie, to o co chodzi?

Miałem propozycję robienia doktoratu - ale na AGH - to chyba nie ta uczelnia ;-P
Chyba tam ani lekarzy, ani seksuologów nie kształcą.
Ale jak wieść gminna niesie (słyszałem od samych studentów tejże uczelni), tam przed
wejściem głównych stoją wieczni studenci, i legenda mówi, że jak tą uczelnię ukończy
dziewica, to oni też ją ukończą ;-) tak że coś z seksuologii tam jest :-D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2008-11-06 10:19:19

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> . a jesli jeszcze raz posluzy sie Pani w nie wlasciwy sposób
>

> Mnie zawsze uczono, żeby głupio nie grozić. To znaczy, żeby grozić tylko

Był kiedyś taki dowcip rysunkowy - stoi gostek w garniturze na wyspie
bezludnej, wygraża w powietrze pięścią i wrzeszczy "ja was q...wa wszystkich
do sądu..." ;-)

LM

Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?
orgazm a aktwynosc intelektualna
prosba zwiazana z sytuacja na liscie
zniżki komunikacyjne
cytat