czy to nie wystarcza?

następny post »
From: B...@g...com
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: czy to nie wystarcza?
Date: Wed, 16 Jul 2008 09:48:34 -0700 (PDT)

Czy to zostalo wykazane teraz, ze podszywa sie ten osobnik pod inne
osoby nie wystarcza Wam, aby jednak wystapic z wnioskiem do
PROKURATURY?

Jezeli nie, to poczytajcie sobie w internecie o innych sprrawach tego
czlowieka, jak zachowuje sie i i jakie teksty wypisuje publicznie !!
Czy nie jest czas do stanowczej reakcji jako spolecznosc internetowa
osob niepelnosprawnych?
Nie mam zadnych obiekcji, ze to czlowierk niezrownowazony
psychicznie!! Wyobrazacie sobie doktora nauk medycznych po porazeniu
mozgwym?? Zadna uczelnia nie pozwolilaby by sobie w uczciwt sposob na
to (chyba ze klient ma kupe kasy:).
Robimy cos z ta sytuacja, czy sama mam wystapic do prokuratury? Skoro
on zamierza nas skazyc, nie mozemy pozostac obojetni!!

Pozdrawiam

Baska