Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych

1. Data: 2008-07-17 14:37:36

Temat: Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych
Od: " " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już 1 sierpnia 2008 roku rozpocznie działalność internetowe biuro
turystyczne dla niepełnosprawnych.Chcemy zaproponować coś zupełnie
nowego to niepełnosprawny wybiera kraj lub miejsce w Polsce gdzie
chce pojechać a do nas należy przygotowanie oferty....zaczynamy już
za parę dni....31 lipca poznacie więcej szczegółów

2. Data: 2008-07-17 14:58:30

Temat: Re: Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
> chce pojechać a do nas należy przygotowanie oferty....zaczynamy już
> za parę dni....31 lipca poznacie więcej szczegółów

Lepszy spam, skierowany wprawdzie do ON, ale zawsze ;-))), niż
personalne przepychanki ;-P.
Ciekawe jakie będą warunki finansowe organizowanych wycieczek... czy też
poza zasięgiem ogółu...? A może jakieś dofinansowanko z pefronu... ;-DDD

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl

3. Data: 2008-07-17 18:53:32

Od: "Fokus" <f...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

ciach..........

> Lepszy spam, skierowany wprawdzie do ON, ale zawsze ;-))), niż

i w dodatku bez podpisu .............. uf strasznie takich postow nie_lubie

wice_wersa tez sie nie_podspisze
:;-)))))

4. Data: 2008-08-15 19:03:51

Od: "Agata " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejne nasze propozycje to Portugalia, Izrael i Grecja na przełomie
października i listopada 2008. Do Izraela proponujemy wyjazd 7 dniowy za ok
2300 zł z przelotem, powtórka 9 dniowej Portugalii za ok. 1350 z przelotem,
a do Grecji za ok 1800 zł z przelotem na 2 tygodnie (pierwszy tydzień
obiazdowa wycieczka, drugi odpoczynek na Krecie).Wybaczcie, że piszę takimi
ogólnikami, ale na razie staram się wysądować, czy ktoś z Was byłby
zainteresowany? Na każdą z tych wycieczek są po 4 miejsca. Jeśli ktoś by był
zainteresowany prosimy o kontakt.Wszelkie namiary znajdziecie na
www.dompodrozy.pl pozdrawiam Agata Romik

5. Data: 2008-08-16 05:16:06

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-08-2008 o 21:03:51 Agata <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> był
> zainteresowany prosimy o kontakt.Wszelkie namiary znajdziecie na

Fajne to, ale jak dla mnie za późno. Zaplanowałem ju ż wakacje, w łaśnie w
tych terminach mniej więcej.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

6. Data: 2008-08-16 07:05:31

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze:

[..]
> Fajne to, ale jak dla mnie za późno. Zaplanowałem ju ż wakacje, w łaśnie
> w tych terminach mniej więcej.

last minute wychodzi zawsze taniej :-).

http://www.stres.1site.pl/
http://audiobooki.zlotemysli.pl/

7. Data: 2008-08-16 08:59:22

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-16 09:05, robercik-us napisał(a):

> last minute wychodzi zawsze taniej :-).

witaj

z tym "zawsze" to byłbym ostrożny niekoniecznie jeśli chodzi o te
ofertę bo nie porównywałem, ale wiem z doświadczenia ze nie zawsze
jet to taniej :)

8. Data: 2008-08-16 10:31:24

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :) pisze:

> z tym "zawsze" to byłbym ostrożny niekoniecznie jeśli chodzi o te
> ofertę bo nie porównywałem, ale wiem z doświadczenia ze nie zawsze
> jet to taniej :)

Słusznie... trzeba być ostrożnym, bo marketing robi jednak swoje, ale
istnieje spora szansa, że zamawiając wycieczkę/wczasy w ostatniej chwili
zapłaci się zauważalnie taniej. Naciąć się też można... to jasne ;-).
Jak ze wszystkim trzeba uważać.

9. Data: 2008-08-16 10:36:18

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-08-2008 o 09:05:31 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Adam Pietrasiewicz pisze:
>
> [..]
>>
> last minute wychodzi zawsze taniej :-).

Z całą pewnością!

Tyle że ja mam zapewniony hotel z dostępnością i w terminie, kiedy mam
wolne.

10. Data: 2008-08-16 11:06:34

Od: "Agata " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie tym razem to zapraszamy kiedy inndziej. Realizujemy również
zamówienia indywidualne w atrakcyjnych cenach pozdrawiam Agata

> Z całą pewnością!
>
> Tyle że ja mam zapewniony hotel z dostępnością i w terminie, kiedy
mam
> wolne.

Polactwo
informacja
A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie
czy to nie wystarcza?
Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?