Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych

11. Data: 2008-08-16 11:49:01

Temat: Re: Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych
Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-16 10:59, Piotr M :) napisał(a):

> witaj
>
> z tym "zawsze" to byłbym ostrożny niekoniecznie jeśli chodzi o te
> ofertę bo nie porównywałem, ale wiem z doświadczenia ze nie zawsze
> jet to taniej :)

Witam właśnie zauważyłem ze mój post poprzedni był z gatunku Galla Anonima
przepraszam

Piotr M :)

12. Data: 2008-08-16 12:38:10

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 21:03, "Agata " <p...@g...pl> wrote:

Witam.

Mam mieszane uczucia co do takiej oferty. Bardzo fajnie, że ktoś się
tym zainteresował aczkolwiek wolałbym wchodząc do biura podróży w moim
mieście, którego ofertę znalazłem w necie, nie słyszeć rozmowy mającej
na celu zniechęcić mnie między właścicielką a psiapsiółką.

13. Data: 2008-08-16 13:02:38

Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-16 14:38, ShrekPl napisał(a):
> [...]
> mieście, którego ofertę znalazłem w necie, nie słyszeć rozmowy mającej
> na celu zniechęcić mnie między właścicielką a psiapsiółką.

witam

Wiesz

takie zachowanie właściciela biura podroży można nazwać tylko
"głupotą marketingową" i chyba dobrze ze nie pojechałeś z tym biurem
--
Piotr M:)

Polactwo
informacja
A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie
czy to nie wystarcza?
Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?