Re: Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych

From: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych
Date: Sat, 16 Aug 2008 07:16:06 +0200

Dnia 15-08-2008 o 21:03:51 Agata <p...@g...pl> napisał(a):

> Kolejne nasze propozycje to Portugalia, Izrael i Grecja na przełomie
> października i listopada 2008. Do Izraela proponujemy wyjazd 7 dniowy za
> ok
> 2300 zł z przelotem, powtórka 9 dniowej Portugalii za ok. 1350 z
> przelotem,
> a do Grecji za ok 1800 zł z przelotem na 2 tygodnie (pierwszy tydzień
> obiazdowa wycieczka, drugi odpoczynek na Krecie).Wybaczcie, że piszę
> takimi
> ogólnikami, ale na razie staram się wysądować, czy ktoś z Was byłby
> [...]

Fajne to, ale jak dla mnie za późno. Zaplanowałem ju ż wakacje, w łaśnie w
tych terminach mniej więcej.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

16.08 robercik-us
16.08 Piotr M :)
16.08 robercik-us
16.08 Adam Pietrasiewicz
16.08 Agata
16.08 Piotr M :)
16.08 ShrekPl
16.08 Piotr M :)
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla