Zalety odkurzaczy centralnych.

21. Data: 2007-09-24 18:14:25

Temat: Re: Zalety odkurzaczy centralnych.
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> writes:

> To niezłą masz rurę. Specjalnie zmierzyłam starego strupla, co nim
> odkurzaliśmy przed zakupem jednostki. W życiu. Znaczy dotknąć rurą
> ostatniego stopnia to owszem, ale sięgnąć koncówką w pozycji roboczej
> - no way. Ale dopuszczam do siebie myśl, że nowe struple mają dłuższe,
> nie jestem na bieżąco.

Ja to w ogóle nie mam schodów w mieszkaniu. Ale zdarzało mi się
odkurzać schody, gdzie do 2/3 wysokości sięgałem rurą z dołu, a
pozostałą 1/3 - z góry. Za to w pracy mamy schody do serwerowni,
trzeba nosić odkurzacz po schodach i już raz mi przy odkurzaniu o mało
wszystko nie zleciało na dół. Na szczęście odkurzacz złapałem i tylko
rury poleciały 8-).

MJ

22. Data: 2007-09-24 22:21:28

Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa, mylisz się. Używałeś kiedyś tego?

23. Data: 2007-09-25 17:39:22

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Mustafa, mylisz się. Używałeś kiedyś tego?

owszem, jakieś 2 -3 razy do roku mi się zdarza bywać w domu z takim
"bajerem"
zawsze wywołuje to u mnie wesołość :)))

24. Data: 2007-09-25 21:08:04

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kochankami i żoną??
JaC

-----

25. Data: 2007-09-25 21:10:02

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie żartuj, no chyba że zatrzymałeś się na epoce Zelmera.
JaC

-----

> żeby cały poziom odkurzyć, czego się nie da zrobić tradycyjnym odkurzaczem bez
zmiany gniazdka przynajmniej 2 razy.

26. Data: 2007-09-25 21:43:52

Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:fd68fk$h2p$1@news.onet.pl,
niejaki(a): Marcin Szeffer z adresu <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja już mam dość noszenia cholernego odkurzacza po domu, nawet małego,
> z wiecznie plączącym się kablem i obijającego się o nogi i posplataną
> z kablem rurą. I z zawsze za małym workiem na potrzeby domu.

spooooro przesadzasz

ja od 15lat odkurzam co tydzien dom(standardowymi odkurzaczami)
i nic nie byloby mnie wstanie przekonac zeby wydac na odkurzacz 10x wiecej
:O

btw jaka trzeba byc oferma zeby kabel ci sie wiecznie platał albo splatal z
rura;)
a z tym za malym workiem to zupelnie przesadziles - nie jestem sobie wstanie
wyobrazic sytuacji zeby nawet pare odkurzan go zapelnilo

o nogi mi sie nie obija, a jaki to problem raptem 2 czy 3razy przemiescic go
na schodach zeby je odkurzyc

a i sama rura wiecej miejsca zajmuje niz caly zwykly odkurzacz...
--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

27. Data: 2007-09-26 18:08:08

Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha! Dobre, dobre ;-)

28. Data: 2007-09-26 18:12:56

Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie domowego psa. Najlepiej labradora. Zobaczysz jak taki sprzęt
ułatwia sprawę z pozbywaniem się jego sierści. Ja mam labradora i centralny.
A wiesz, gdzie mieszkam? W bloku, na 52m kw. Kosztował 1800zł i kilkanaście
godzin pracy. Polecam.
Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz zdjęcia i zobaczysz jak to wygląda.

29. Data: 2007-09-27 15:40:20

Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa <M...@b...xx> napisał(a):

> owszem, jakieś 2 -3 razy do roku mi się zdarza bywać w domu z takim
> "bajerem"
> zawsze wywołuje to u mnie wesołość :)))
ja tam nie wiem, bo nie mam. Mam natomiast gromadke dzieci, ktore mimo
pilnowania zawsze przemyca jakies wafelki czy inne chrupki do pokoju.
Do tego mozna doliczyc inne "dobra" - resztki ciastoliny, piasek z
wlasnorecznie wykopanej plaskownicy itp. Zamiatam x razy dziennie (lub x-n,
gdzie n=malzonka zamiata). smiem twierdzic ze taki samopolykacz bylby super,
zamiast wsypywania tego do regularnego kubla na smieci (lub obok, jak sie nie
uda). Byloby super rowniez dlatego ze mozna by szybko dzieci nauczyc obslugi ;>>

Smiem twierdzic ze to jest akurat bardzo sympatyczny patent, nawet jesli komus
z zewnatrz wydaje sie byc smieszny. Moja szafa serwerowa z kupa (nie zawsze
potrzebnego) sprzetu tez sporej ilosci gosci wydaje sie byc smieszna. Tyle ze
to niczego nie dowodzi.

pozdrawiam
Bruno

30. Data: 2007-09-28 22:46:47

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Kup sobie domowego psa. Najlepiej labradora. Zobaczysz jak taki sprzęt
> ułatwia sprawę z pozbywaniem się jego sierści.

elektroszczotka albo turboszczotka :)
to czy jest podłączona do zwykłego odkurzacza czy do centralnego w zasadzie
nie ma znaczenia

Pomięta skóra
samozamykacz do furtki
kominek - palenie drewnem z rozbiorki