Zaluzje antywlamaniowe

1. Data: 2005-03-06 14:59:42

Temat: Zaluzje antywlamaniowe
Od: "Rubi" <R...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy mozecie polecic jakas firme w Warszawie która sprzedaje i montuje
zaluzje anytywlamaniowe w rozsadnych cenach. (jakie to sa koszty) Jakie
macie dosw. z tego typu zabezpieczeniami. Narzeczona nie zgadza sie na kraty
wewnetrzne a ja na zewnetrzne. Porozumienie znalezlismy tylko na
plaszczyznie zaluzji. Wymiana szyb odpada ;)

P.S. Caly dom jest zabezpieczony alarmem + podlaczony do ochrony.

2. Data: 2005-03-06 17:13:21

Temat: Re: Zaluzje antywlamaniowe
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozecie polecic jakas firme w Warszawie która sprzedaje i montuje
> zaluzje anytywlamaniowe w rozsadnych cenach

ŻADNE żaluzje w rozsądnych cenach nie są antywłamaniowymi.
Jeżeli mi nie wierzysz poproś od sprzedawcy takowych na piśmie,
że proponowane przez nich są ANTYWŁAMANIOWYMI.
Ciekaw jestem miny tego gościa.
A wracając do tematu antywłamaniowe są droższe od krat i wyglądają jak te
na które zamykane są boksy w dużych marketach.

Pozdrawiam emarcin

3. Data: 2005-03-06 19:48:47

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rubi <R...@n...tlen.pl> wrote:

> [...]
> znalezlismy
> tylko na plaszczyznie zaluzji. Wymiana szyb odpada ;)

Dlaczego wymiana szyb odpada? To by było najlepsze wyjście, szyba
odpowiedniej kategorii (+ odpowiednie okucia) więcej da od
żaluzji, nie będzie tak kłuła w oczy potencjalnych złodziei i w
dodatku będzie tańsza.

J.

4. Data: 2005-03-06 22:32:14

Od: Zbynio <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rubi napisał:

> [...]
> plaszczyznie zaluzji. Wymiana szyb odpada ;)
>
> P.S. Caly dom jest zabezpieczony alarmem + podlaczony do ochrony.

Zobać w sklepach typowo dla domu np.. Ikea, Castorama itp.
Ale też są prywatne małe firmy które się takimi rzeczami zajmują
Poszukaj w necie

5. Data: 2005-03-07 16:03:02

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zbynio" <z...@o...pl> wrote in message

> w sklepach typowo dla domu np.. Ikea, Castorama itp.
> Ale też są prywatne małe firmy które się takimi rzeczami zajmują
> Poszukaj w necie

Nie opowiadaj bajek o necie - to, że ktoś pisze, że sprzedaje żaluzje
antywłamaniowe to jeszcze nie znaczy, że to prawda. Na naszym rynku była
chyba tylko jedna firma, która na żaluzje miała atest i klasę
antywłamaniową, ale zniknęła jak sen złoty (stan sprzed dwóch lat). Jej
profile faktycznie miały jakieś ambicje antywłamaniowe - reszta to
aluminiowy badziew, niewart wysokiej ceny - do przejścia w ciągu paru chwil.
Dlatego zostają albo kraty rolowane a'la supermarkety, albo okiennice, albo
odpowiednie szyby i okna

T.

6. Data: 2005-03-07 18:50:33

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Rubi wrote:
> czy mozecie polecic jakas firme w Warszawie która sprzedaje i montuje
> zaluzje anytywlamaniowe w rozsadnych cenach. (jakie to sa koszty) Jakie
> macie dosw. z tego typu zabezpieczeniami.

Szukaj u źródeł:
http://www.imp.edu.pl/cert/cert_drzwi_1627.html

Jakiś rok temu się orientowałem w cenach. Okno 1,5x1,5m :
cena za okno rzędu 600zł, żaluzja aluminiowa, z tych tańszych,
nie antywłamaniowa - cena ok. 1200zł, żaluzja antywłamaniowa
z atestem - ceny zaczynające się od 10 tys. zł za jedno okno.

> Narzeczona nie zgadza sie na kraty wewnetrzne a ja na zewnetrzne.
> Porozumienie znalezlismy tylko na plaszczyznie zaluzji.
> Wymiana szyb odpada ;)

No problem, możesz jeszcze wymienić narzeczoną - będzie taniej.
Wymiana szyb w takim oknie na P4 prawdopodobnie kosztowałaby
ok. 500-600zł, więc i tak znacznie taniej niż byle jaka żaluzja.
--
Slaw
;-)

7. Data: 2005-03-07 20:29:46

Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kraty
> wewnetrzne a ja na zewnetrzne. Porozumienie znalezlismy tylko na
> plaszczyznie zaluzji. Wymiana szyb odpada ;)

a przed jakiego rodzaju atakiem mają te rolety zabezpieczać?
SJS

8. Data: 2005-03-08 00:15:51

Od: "Rubi" <R...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawomir Mateuszczyk" <s...@g...ZAMIEN.lp> wrote in message

> No problem, możesz jeszcze wymienić narzeczoną - będzie taniej.

To tez nie wchodzi w rachube ;)

9. Data: 2005-03-08 00:18:05

Od: "Rubi" <R...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan Siudalski" <s...@n...pl> wrote in message

> a przed jakiego rodzaju atakiem mają te rolety zabezpieczać?
> SJS

Nie atomowym napewno ;) a tak na serio to mialaby utrudnic zycie
zlodziejowi - i tak najbardziej licze na alarm.

10. Data: 2005-03-08 09:45:40

Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie atomowym napewno ;) a tak na serio to mialaby utrudnic zycie
> zlodziejowi - i tak najbardziej licze na alarm.

Wybierz rodzaj ataku:
1. tylko noga, ręka, całe ciało
2. wkrętak, kliny, klucz
3.łom
4. młotek, siekiera, przecinak, wiertarka np akumulatorowa,
5. elektryczna piła, szlifierka kątowa,
6. narzędzie kW

i teraz wybierz jakiego ataku się spodziewasz?
Jakie narzędzia może użyć?
SJS

Pralka Whirlpool AWM 249/1000 - nie wiruje
Pralka AEG 1046 EL - nowy zakup
Grzyb na scianach.........
malowanie pcv
mebloscianki