Zaluzje antywlamaniowe

11. Data: 2005-03-08 10:45:08

Temat: Re: Zaluzje antywlamaniowe
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> napisał
w wiadomości news:d0jsho$3hf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 6. narzędzie kW

a co to takiego?

J.

12. Data: 2005-03-08 10:56:57

Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> > 6. narzędzie kW
>
> a co to takiego?

6. narzędzie 2 kW
SJS

13. Data: 2005-03-08 18:11:48

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>> > 6. narzędzie kW
>>
>> a co to takiego?
>>
> 6. narzędzie 2 kW

No i cud, internetowe rozmnożenie.
Było jedno kW i są dwa (a może w dniu 8 marca - dwie?)

Pozdrawiam emarcin.

P.S. Właściwie na żaluzje potrzebne są trzy "narządy":
- coś do "wyskubania" plastikowych zaślepek,
- wkrętak krzyżowy do odkręcenia prowadnic żaluzji,
- ręka do odchylenia żaluzji wraz z prowadnicą.

14. Data: 2005-03-08 18:21:46

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Rubi wrote:

> mialaby utrudnic zycie
> zlodziejowi - i tak najbardziej licze na alarm.

Jeżeli liczysz na alarm to już prosta żaluzja aluminiowa ma sens,
bo czujnik alarmu podłączasz do żaluzji i alarm się wzbudzi
już przy próbie sforsowania żalzuji. A dopiero po pokonaniu żaluzji
intruz dobierze się do okna.

Jeżeli czujnik masz na oknie to zwykle zadziała dopiero
po pokonaniu okna, przy wchodzeniu intruza do środka.
--
Slaw

15. Data: 2005-03-10 22:18:46

Od: " Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> czy mozecie polecic (...) zaluzje anytywlamaniowe w rozsadnych cenach.
To zależy co rozumiesz pod pojęciem rozsądna. Tanich nie ma...
Sam się zdziwiłem jak łatwo można przejść tzw antywłamaniowe oglądając miejsce
włamania. Czas potrzebny na usunięcie rolety oceniam na ok 10-30 sekund przy
użyciu długiego łomu, w zależności od tego jak bardzo prowadnice wystają ze
ściany.

Pozdrawiam

Rex

16. Data: 2005-03-11 13:14:13

Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czas potrzebny na usunięcie rolety oceniam na ok 10-30 sekund przy
> użyciu długiego łomu, w zależności od tego jak bardzo prowadnice wystają
ze
> ściany.

piszesz o klasie 3 ale już 4 nie tak prosto
SJS

17. Data: 2005-03-12 11:12:52

Od: "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> piszesz o klasie 3 ale już 4 nie tak prosto
Możliwe. Niestety nie wiem jakiej klasy były te co oglądałem.
A tak już z ciekawości, skoro piszesz o klasach. Jakiej klasy
powinny być żaluzje aby je uznać za antywłamaniowe? (dla mnie
to oznacza, że skutecznie zniechęcą pierwszego z brzegu amatora
cudzej własności, a zawodowcowi na tyle wydłużą czas włamania,
że zastanowi się czy warto ryzykować)

Pozdrawiam

Rex

Pralka Whirlpool AWM 249/1000 - nie wiruje
Pralka AEG 1046 EL - nowy zakup
Grzyb na scianach.........
malowanie pcv
mebloscianki