Zamarzniete rurki

1. Data: 2001-12-10 09:55:19

Temat: Zamarzniete rurki
Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , mam rury na strychu sa one ocieplone ( w otulinach + uszczelnienie
pianka ) Niestety temepratura w ten weekend sprawila ze szlag trafil wsio
teraz nie ma wody . Macie jakies popmysly na ogrzanie rur no i jakies
rozsadne dodatkowe ich ocieplenie . Bo mnie krewa zalewa. Acha rury o
calkowitej dlugosci ~5 metrow Ciepla i jakies 8 metrow zimnej , rurki
plastik.

--
====
Romullus aus Ruda OS

1. Data: 2001-12-10 20:19:57

Temat: Re: Zamarzniete rurki
Od: "tytan" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie podałeś zasadniczej rzeczy, jaka grubość ma Twoja izolacja? Jeśli są o
otuliny z gąbki. to nie ma się co dziwić. Powinienes miec izolację z wełny
np. szklanej grubości min. 10 cm z folią aluminową. Sa takie gotowe zestawy
do izolacji rur o odpowiedniej średnicy. Możesz to równiez zrobić taniej sam
z gulfibera i oainąć choćby tekturą. Hej Andrzej W. - Tytan
romullus napisał(a) w wiadomości: <9v20va$kjf$1@news2.ipartners.pl>...

1. Data: 2001-12-11 11:17:13

Od: "Grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pianka ) Niestety temepratura w ten weekend sprawila ze szlag trafil wsio
> teraz nie ma wody . Macie jakies popmysly na ogrzanie rur no i jakies
> rozsadne dodatkowe ich ocieplenie . Bo mnie krewa zalewa.

Pewnie "truję", a le podczas rozmrażania rurek pilnuj, czy mróz nie
"rozszadził"rurek i czy cię "woda nie zaleje"
Trzymam kciuki
Grzesiek

1. Data: 2001-12-12 12:12:06

Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

bitwa wygrana , jak na razie straty to 1 licznik & 1 zawor ,
Tak jak poliecil mi kolega zakupilem welne otulilem zobaczymy czy mrozy 16
stopniowe nei narobia czegos

--
====
Romullus aus Ruda OS
:
: --
: ====
: Romullus aus Ruda OS
: gg599324
:
:

1. Data: 2001-12-16 23:06:06

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 12 Dec 2001 13:12:06 +0100 "romullus" <r...@i...net.pl>
napisal(a):

>bitwa wygrana , jak na razie straty to 1 licznik & 1 zawor ,
>Tak jak poliecil mi kolega zakupilem welne otulilem zobaczymy czy mrozy 16
>stopniowe nei narobia czegos

Tylko pamietaj, ze grubsza izolacja tylko wydluza czas potrzebny do
zamarzniecia wody w rurach.
gr

SPRZEDAM MIESZKANIE
Potrzebna PILNIE POMOC...