Zamiennik wkładu filtru odwapniającego - nawilżacz ultradźwiękowy Boneco

11. Data: 2009-03-06 21:49:47

Temat: Re: Zamiennik wkładu filtru odwapniającego - nawilżacz ultradźwiękowy Boneco
Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 22:08, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

> Ja NIC nie piszę o węglanach, to twoja działka :-)

> No dobra, poddaję się, rozszyfrowałeś mnie. Napisz nam co to są
> "kationity pracujące w cyklu sodowym".
> Bo ja to ani hu hu ni w ząb nie czaję o co chodzi.
> W nagrodę dostaniesz 1 kg śrub M20 (w celu użycia ich pod Sejmem) :-)
Weź się za naukę, lamerze.
Popisuj się na przyszłość dopiero jak się poduczysz.
Albo znajdź uznanie na alt.soc.pl

12. Data: 2009-03-07 13:22:39

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janeo pisze:

> Weź się za naukę, lamerze.
> Popisuj się na przyszłość dopiero jak się poduczysz.
> Albo znajdź uznanie na alt.soc.pl

:-) tak jak myślałem. Cienki Bolek sądził, że odkrył koło, a tu
niestety... ani argumentów ani efektów.

Dobra EOT, "wynalasco" ;->

--
AW

13. Data: 2009-03-07 14:30:35

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 14:22, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

> Dobra EOT, "wynalasco" ;->
Jak zabierasz głos, to wykaż się, że znasz temat gówniarzu.
A jak nie, to zamknij się, NIEUKU. Nie tutaj miejsce na twoje popisy
- odkryłeś się, LAMERZE!

Tapeta na płyty karton-gips
[SPAM] Obrazy
Stacja zmiekczania wody