Zamki z wspólnym kluczem

1. Data: 2006-12-19 11:16:14

Temat: Zamki z wspólnym kluczem
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Poszukuję rozwiązania pozwalającego na założenie kilku zamków klasy C, tak
aby dało się otwierać je jednym kluczem. Nie są potrzebne żadne stopnie
uprawnień i tak dalej, po prostu wiele drzwi na jeden klucz. Czy istnieje
coś takiego, w cenie nieodbiegającej drastycznie od ceny zwykłych dobrych
zamków?

Pozdrawiam,

Alojzy

2. Data: 2006-12-19 13:28:39

Temat: Re: Zamki z wspólnym kluczem
Od: niewe <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski napisał(a):
> [...]
> stopnie uprawnień i tak dalej, po prostu wiele drzwi na jeden klucz. Czy
> istnieje coś takiego, w cenie nieodbiegającej drastycznie od ceny

Bez problemu zamówiłem sobie takie wkładki w Gerdzie. Cena nie odbiegała
od zwykłych wkładek.

3. Data: 2006-12-23 16:34:44

Od: "BartoszP" <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0612191214090.18421@localhost.loc
aldomain...

> [...]
> coś takiego, w cenie nieodbiegającej drastycznie od ceny zwykłych dobrych

Jak kupowałem drzwi wejściowe na dwa zamki, to kupiłem też komplet (2szt)
wkładek na jeden klucz firmy Wilka.

Moze mają zestawy wiecej niż dwóch wkładek.
--

Pozdr
BartoszP

ciekawy adres porownujacy sprzety