Re: Zamurowało was czy jak?

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zamurowało was czy jak?
Date: Tue, 13 Apr 2010 13:14:56 +0200

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hq1bhb$nld$1@inews.gazeta.pl...
> "Ghost" <g...@e...pl>

> Z tego co wiadomo na podstawie doniesień, to zarówno w Oświęcimiu
> jak i w Jedwabnem - ginęli Polacy z żydowskim rodowodem, ale także
> z rodowodem słowiańskim.
> To nie byli Żydzi bo w tych czasach nie było państwa Izrael.
> Domyślnie:
> Polak zabił Polaka za to, że denuncjował innych Polaków wydając
> ich na śmierć. To zemsta.
> Na jakiej podstawie twierdzisz użytkowniku Ghost, że
> "Ktoś zabil Zydow w Jedwabnem?"
> analogia:
> [...]
Poza tym- pytałem, dlaczego przerwano śledztwo, które już wyjaśniło, że
liczby podawane przez Grossa są znacznie zawyżone. Po drugie- to nie plemię
Izraela wojowało z plemieniem Germanów i plemię Polan z Germanami, lecz
państwo polskie z panstwem niemieckim. Czyja odpowiedzialność za wydarzenia?
Oczywiście- tego, który na tym terenie sprawował władzę- okupant. Poza tym-
śledztwo nie wyjaśniło na tym etapie, czy zbrodni dokonali obywatele
Niemiec, czy obywatele Polski (która de facto nie istniała). Dlaczego więc
prezydent w takiej sytuacji założył jarmułkę i przepraszał? Przecież
przynajmniej powinien poczekać na wyniki śledztwa, a nie nakazywać
zakończenie go.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron