Zamurowało was czy jak?

111. Data: 2010-04-13 08:03:54

Temat: Re: Zamurowało was czy jak?
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hq183q$r2n$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Po co wiec odpisujesz podajac te faszystowskie linki? Ja prosilem o jego,
> niezmanipulowane wypowiedzi majace potwierdzic Twoja teze.
>
> Nie odpowiedziales - tez wrzeszczales w Krakowie?

Przepraszam. Masz rację - to faszyzm w czystej postaci. Kajam się:-)
PLONK

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

112. Data: 2010-04-13 08:07:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam. Masz rację - to faszyzm w czystej postaci. Kajam się:-)
> PLONK

No widzisz, a bylo uwazac co sie pisze, nie musialbys udawac, ze PLONKiem da
sie to wymazac.

113. Data: 2010-04-13 08:55:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl>
> "Chiron" <e...@o...eu>

> Znaczy co zmanipulowalem? Zadalem proste pytanie, niestety zaczales tak krecic, ze
musialem cos
> przyjac - jesli uwazasz jednak, ze to Polacy mordowali albo, ze nie wiadomo kto to
daj znac.

Z tego co wiadomo na podstawie doniesień, to zarówno w Oświęcimiu
jak i w Jedwabnem - ginęli Polacy z żydowskim rodowodem, ale także
z rodowodem słowiańskim.
To nie byli Żydzi bo w tych czasach nie było państwa Izrael.
Domyślnie:
Polak zabił Polaka za to, że denuncjował innych Polaków wydając
ich na śmierć. To zemsta.
Na jakiej podstawie twierdzisz użytkowniku Ghost, że
"Ktoś zabil Zydow w Jedwabnem?"
analogia:
Co prawda ustawa o ochronie danych osobowych zabrania podawać
do publicznej wiadomości takich danych, ale wszyscy wiedzą, że
Polanski jest pochodzenia żydowskiego.
Czy aresztowano Polanski'yego Żyda, Polaka czy Franzuza?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp|apm
miłośnik mądrości

114. Data: 2010-04-13 10:12:57

Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron napisał:

> Użytkownik "BlueGirl" <b...@s...net> napisał w wiadomości

> Zaraz jadę do Piotrkowa. Popytam tam o Ciebie:-)
>
> A tak poważnie- mam wrażenie, że albo w realu, albo w necie- już ze sobą
> rozmawialiśmy.

:) niewykluczone musimy sie zgadać na priv to wtedy się okaże

pzdr

115. Data: 2010-04-13 11:14:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Polanski jest pochodzenia żydowskiego.
> Czy aresztowano Polanski'yego Żyda, Polaka czy Franzuza?
Poza tym- pytałem, dlaczego przerwano śledztwo, które już wyjaśniło, że
liczby podawane przez Grossa są znacznie zawyżone. Po drugie- to nie plemię
Izraela wojowało z plemieniem Germanów i plemię Polan z Germanami, lecz
państwo polskie z panstwem niemieckim. Czyja odpowiedzialność za wydarzenia?
Oczywiście- tego, który na tym terenie sprawował władzę- okupant. Poza tym-
śledztwo nie wyjaśniło na tym etapie, czy zbrodni dokonali obywatele
Niemiec, czy obywatele Polski (która de facto nie istniała). Dlaczego więc
prezydent w takiej sytuacji założył jarmułkę i przepraszał? Przecież
przynajmniej powinien poczekać na wyniki śledztwa, a nie nakazywać
zakończenie go.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

116. Data: 2010-04-13 11:44:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> No własnie? Dlaczego przerwano szybko śledztwo? Dlaczego opierano się na
> pisaninie makabrycznego bajkopisarza- antypolaka Grossa? Ilu ludzi tam w
> końcu zginęło? Należy odpowiedzieć na te pytania- kontynuując śledztwo.
> Kto wydawał Polaków Sowietom? Kto ich skazywał na wywózki na Sybir? Kto
> przyniósł na sowieckich bagneach komunizm do nas? Kto używał wszelkich
> wpływów w 1918 - 1920, aby Polska nie powstała? Kim był Simon Morel,
> Józef Światło i cała ta ferajna bandytów? Kosmici?

Żydzi. Wszystko to Żydzi. Tak się rozbestwili, że teraz sami na siebie
donoszą:
http://iskry.pl/index.php?option=com_content&task=vi
ew&id=7389&Itemid=115

Qra

117. Data: 2010-04-13 12:06:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Apr 2010 23:19:02 +0200, Ender napisał(a):

> To chyba jakiś troll.
> Profilaktycznie:
> - plonk.

Zwykły niedokształcony ignorant - lektury nie czytał, jej symboliki nie
jest w stanie ogarnąć, mózg pełęn plew.

118. Data: 2010-04-13 12:09:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Apr 2010 23:43:36 +0200, zażółcony napisał(a):

> No to idź i przytul biedną Ikselkę, raz, drugi.
> Pogadaj z nią, wysłuchaj ...
> No chłopie -raz, dwa. Nie gadaj do kordonu
> tylko stosuj.

Dlaczego uważasz, że jestem biedna, pragnąca przytulenia? Dlatego, że mówię
wprost o swoim osobistym odczuciu straty, jak miliony Polaków? Mówiłam też
o swojej dumie i poparciu, kiedy Kaczyński żył. Jestem konsekwentna. To z
Ciebie biedny człowiek.

119. Data: 2010-04-13 12:10:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Apr 2010 14:49:49 -0700 (PDT), darr_d1 napisał(a):

> Z oszczędności zapewne, dla dobra NARODU. Żeby nie musieli potem
> słuchać od społeczeństwa polskiego jak to oni kilkoma samolotami sobie
> latają, a polaczki biedne żyć za co nie mają. To już jednak wcześniej
> zostało tu przez kogoś napisane.
>
> BTW smutne to i przykre, że najwyższych władz naszego kraju nie było
> stać na to, aby funkcje reprezentacyjne sprawować sprzętem
> przynajmniej nie odstręczającym.
>
> Pozdrawiam,
> darr_d1

Dokładnie.

120. Data: 2010-04-13 12:31:20

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> No proszę, proszę! A ktoś tu niedawno mówił, że ja słabo emocje okazuję i
> zimna suka ze mnie. A tu nagle i piszczę, i uspokoić mnie trudno, i się
> załamuję, i focham. Normalnie ogień, nie dziewczyna. Mam nadzieję, że Redi
> to w końcu zauważy. ;)

mea, bardzo mea culpa ;)

Więcej o sobotniej katastrofie samolotu prezydenckiego
Żałoba narodowa w Rosji po katastrofie polskiego samolotu
Szabat uber alles.
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
ZUZIA