Zapach dla brunetki 30

1. Data: 2003-12-02 09:56:01

Temat: Zapach dla brunetki 30
Od: "gSS" <g...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mile kolezanki,

Pewnie moje pytanie wraca jak bumerang, ale nie mam sie kogo poradzic.
Otoz chcialbym kupic na Mikolaja fajny zapach przyjaciolce ktora jest
30 letnia ladna brunetka.
Obecnie uzywa Lancome Miracle i to jest swietne dla niej :)
Ale chcialbym ja zaskoczyc czyms naprawde ekstra, czyms co by do niej
pasowalo na dzien i wieczor, a nie bylo duszace i ciezkie.

Nic mi nie przychodzi do glowy, a rozwazam
Boucheron Jaipur, Dolce Vita, Aqua di Gio
Ale te zapachy to bym widzial raczej u blondynki.

Najpowaznieszym wyborem chyba jest Samsara. Super klasyka.
Poradzcie pliz.

Arek

1. Data: 2003-12-02 11:04:32

Temat: Re: Zapach dla brunetki 30
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

gSS wrote:

>Poradzcie pliz.

Sprobuj w perfumerii Sensi Armaniego, Amarige Givenchy i Addict Diora.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-02 11:36:14

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

gSS wrote:

> Najpowaznieszym wyborem chyba jest Samsara. Super klasyka.
> Poradzcie pliz.

Samsara jest cudo rzeczywiscie, ale moze lepiej wersja dzienna (Samsara
shine)? "Czysta" miewa efekt powalajacy czasami ;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-12-02 12:00:00

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gSS <g...@w...poczta.onet.pl> napisał/a:
> Najpowaznieszym wyborem chyba jest Samsara. Super klasyka.

A może Organza albo Hot Couture Givenchy?
Albo super klasyka czyli Dolce Vita Diora?
Wbrew pozorom, to wcale nie są ciężkie zapachy, a IMO bardzo pasują
brunetkom.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-02 13:06:57

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

gSS wrote:

> Pewnie moje pytanie wraca jak bumerang, ale nie mam sie kogo poradzic.
> Otoz chcialbym kupic na Mikolaja fajny zapach przyjaciolce ktora jest
> 30 letnia ladna brunetka.

Lolita Lempicka, Armani Night, Ultraviolet Paco Rabanne... Lista moze byc
dluga...

--
star

1. Data: 2003-12-02 13:35:12

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> Lolita Lempicka, Armani Night, Ultraviolet Paco Rabanne... Lista moze byc
> dluga...

Lolita Lempicka jst jak najbardziej dla brunetki, ale poniewaz brunetka,
ktora potrzebuje nowego zapachu, uzywala Lancome Miracle i to jest jej
zapach, to Lolitka jej nie podejdzie, obawiam sie. Zapach zupelnie inny duzo
slodszy. Moj ulubiony, mniam ;)

ciemna Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-02 13:48:42

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:
> [...]
> to jest jej zapach, to Lolitka jej nie podejdzie, obawiam sie. Zapach
> zupelnie inny duzo slodszy. Moj ulubiony, mniam ;)

A ja uzywalam i Miracle i teraz zachwycam sie Lempicka i nawet nie wiem jak
moglam ja przegapic wczesniej;)

--
czarna star

1. Data: 2003-12-02 14:09:30

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja uzywalam i Miracle i teraz zachwycam sie Lempicka i nawet nie wiem
jak
> moglam ja przegapic wczesniej;)

Aaaa.
Coz wiecej moge powiedziec :))
ja sie jakos do Miracle przekonac nie moge. To znaczy piekny jest, naprawde
i jesli go dostalabym w prezencie, to bylabym szczesliwa, ale sama go sobie
nie kupie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-02 14:38:35

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Albo super klasyka czyli Dolce Vita Diora?
> Wbrew pozorom, to wcale nie są ciężkie zapachy, a IMO bardzo pasują
> brunetkom.

O tak, Dolce Vita jest baaardzo pięknym zapachem. I do tego w ślicznym
flakonie. Ja co prawda blondynka, ale intensywnie go używałam swojego
czasu:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-02 14:43:57

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) wrote:
> [...]
> ja sie jakos do Miracle przekonac nie moge. To znaczy piekny jest,
> naprawde i jesli go dostalabym w prezencie, to bylabym szczesliwa,

Przyznam, ze szybko sie nudzi, moze dlatego ze jest taki popularny.

Zapomnialam polecic jeszcze Angel Innocent, lepsza wersja Angel.
Rownie dobry dla brunetki, jesli zapachy mozna w ogole przydzielac do koloru
wlosow;)

--
star

aplikator - gąbeczka do podkładu
po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków
balsam do skóry suchej bezzapachowy
polski puder w kremie, który najlepszy?
kosmetyczka Warszawa