Zapach mieszkania

1. Data: 2006-03-24 13:02:24

Temat: Zapach mieszkania
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chcialem zapytac w kwestii zapachu w mieszkaniu.
Wiadomo.. Każde mieszkanie ma swoj charekterystyczny zapach.

Kupilem mieszkanie, ktore pachnie tak srednio... chcialbym to zmienic.
Bedzie malowanie i remont ale..

czy jest cos takiego jak "perfumy do mieszkania" albo jakies zapachy w
sprayu. Ale nie takie jak do lazienki tylko jakies inne. W desperacji
myslalem nawet zeby kupic jakis extra perfum np Hugo i spryskac nim meble i
rolety np.
Jak to jest z tym zapachem w mieszkaniu?

Pozdrawiam!

Vx

2. Data: 2006-03-24 13:33:19

Temat: Re: Zapach mieszkania
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] czy jest cos takiego jak "perfumy do mieszkania" [...]

Bywa, np. w lepszych sklepach wnętrzarskich. Aczkolwiek będę się upierać
przy stanowisku, że do uzyskiwania sympatycznego zapachu w pomieszczeniu
służą jabłka, pomarańcze, ciasto drożdżowe i kawa gotowana z cynamonem
(niekoniecznie wszystko na raz ;)

Tak czy inaczej są to metody chwilowe, zapach zmieni się trwale, kiedy jakiś
czas pomieszkacie - a wtedy przestaniecie w ogóle go czuć :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2006-03-24 13:47:06

Od: neuro <n...@F...SPAM.poisondoor.com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Mar 2006 14:02:24 +0100
"VigoX" <v...@o...pl> wrote:

> Kupilem mieszkanie, ktore pachnie tak srednio... chcialbym to zmienic.
> Bedzie malowanie i remont ale..

Po remoncie zmieni zapach. Też tak miałem ;)

neuro

4. Data: 2006-03-24 13:48:35

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprayu. Ale nie takie jak do lazienki tylko jakies inne. W desperacji
> myslalem nawet zeby kupic jakis extra perfum np Hugo i spryskac nim meble

Najlepiej jakieś pachnące wtyki do kontaktu. Kilka takich samych w różnych
pokojach i dodatkowo psik o tym samym zapachu. Można paść, potem się
przyzwyczaisz. A w międzyczasie mieszkanie zmieni zapach na "wasz".

Agata, z tzw "kupką aniołka", którą czuje tylko po wejściu.

5. Data: 2006-03-24 14:47:50

Od: "Macko" <z...@t...qr> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilem mieszkanie, ktore pachnie tak srednio... chcialbym to zmienic.
> Bedzie malowanie i remont ale..

Jak bedzie malowanie i remont to daj sobie spokoj, bo tego zapachu, ktory
teraz uzyjesz do zabicia (za)ducha poprzedniego wlasciciela, nie bedziesz
juz mogl do konca zycia zniesc.
Walczylem w podobny sposob (w mieszkaniu przede mna mieszkali starsi ludzie,
ktorzy... hmmm, nazwijmy to: rzadko wietrzyli). Obrzydzilem sobie do konca
zycia jeden z zapachow "wtykanych do kontaktu". Nieduza strata, powiecie, i
racja.

Po pewnym czasie zapachy sie przemieszaly w osobliwa perfume, a od tej pory
zbiera mi sie na wymioty, gdy gdzekolwiek poczuje tenze "wtykany" zapach, bo
jednoznacznie kojarzy mi sie on z onym dlugo wyganianym smrodkiem.

A jak sie to skonczylo? Po remoncie i malowaniu stary zapach po prostu
zniknal...

Pozdrawiam i zycze udanego remontu i cierpliwosci,
Macko

6. Data: 2006-03-31 08:23:09

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VigoX" napisał w wiadomości

> Chcialem zapytac w kwestii zapachu w mieszkaniu.
> Wiadomo.. Każde mieszkanie ma swoj charekterystyczny zapach.

> Jak to jest z tym zapachem w mieszkaniu?

Ja niestety zauwazam, ze im mniejsze pomieszczenie
tym trudniej niechciany zapach usunac ...

Poza tym, nie cierpie zapachow-wtyczek
i nie uzywam (poza wc) jakichkolwiek odswiezaczy.

Lubie mieszkania, ktore przesiaka swiezym powietrzem np. tuz po deszczu
Lubie, gdy pieke ciasto i taki samowity zapach czuc juz od progu :)
Lubie tez zapach [ niestety tymczasowej swiezosci], jaka nabywa sie
po malowaniu scian.
A zapomnialabym ... bez - bez tez pachnie cudnie w moim mieszkaniu ;)

pozdrawiam
Patka

Bioabsorber - Venta - zamiennik
[allegro]Odstraszacz szkodników i insektów
Problem ze zmywarką
jaki klej do tapet polecacie?
Brodzik do prysznica