Zapach stęchlizny z okapu kuchennego lub przewodu kominowego/wentylacyjnego - jak się pozbyć?

1. Data: 2006-03-15 14:38:58

Temat: Zapach stęchlizny z okapu kuchennego lub przewodu kominowego/wentylacyjnego - jak się pozbyć?
Od: "Romek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mieszkam w bloku. Od pewnego czasu (chyba od początku zimy) w kuchni po
przyjściu do domu
wyczuwało się zapach stęchlizny (coś jak stara woda) - trudny do
zlokalizowania.
Jak już się pobyło trochę w domu to przestawało się to czuć.
Myślałem, że to ze zlewozmywaka lub zmywarka. Ale zdejmując filtry z okapu
kuchennego (Whirpool)
poczułem, że to stamtąd tak daje. Wylot okapu jest połączony z przewodem
kominowym/wentylacyjnym.
Nie wiem czy to tak daje z przewodu, czy z silnika, który w okapie zasłania
wylot ?
Jak się pozbyć taiego przykrego zapachu ?

2. Data: 2006-03-15 15:56:30

Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romek" napisał:
> Jak się pozbyć taiego przykrego zapachu.

Masz niedrożny przewód kominowy albo zbyt szczelne okna. Inny przewód o
większym ciągu (łazienkowy) pobiera sobie powietrze przez okap.
Była o tym mowa z 1000 x.

P.

3. Data: 2006-03-15 19:12:56

Od: "Romek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz niedrożny przewód kominowy albo zbyt szczelne okna. Inny przewód o
> większym ciągu (łazienkowy) pobiera sobie powietrze przez okap.
> Była o tym mowa z 1000 x.

Serdecznie dziękuję za odpowiedź.
Poprzedni właściciel zatkał w kuchni kratkę wentylacyjną (taka mała wysoko na
ścianie) prowadzącą do tego przewodu kominowego
do którego podłączony jest okap (może mu stamtąd wiało). Czy to może być
przyczyną ?
Czyli jedynym rozwiązaniem jest przeczyszczenie tego przewodu kominowego ?

Pozdrawiam
Romek

[OT] prośba o pomoc
Wspolnota Mieszkaniowa zaprasza
Służebność zamieszkania części domu - uprawnia do zwrotu VA?
Wklad Anna...
Drzwi wejsciowe do mieszkania otwierane na zewnatrz - formalna zgoda